ik zit er wel een beetje mee maar zal het eens aan de HA vragen. nu friet!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat geval pak ik m'n glazen bol even, momentje...
Da's goed voor je hart!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zit er wel een beetje mee maar zal het eens aan de HA vragen. nu friet!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hangt van de oorzaak af, lijkt me. Maar dat zal de huisarts je ongetwijfeld beter kunnen vertellen/beoordelen. Heb je nog kunnen lopen, trouwens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan me idd voorstellen dat bijvoorbeeld je vriendin het een prettige geruststelling vindt, maar om het vanuit de organisatie/overheid te verplichten vind ik wel erg betuttelend. De kans dat je hart ermee stopt bij een hardloopwedstrijd is volgens mij nog kleiner dan dat je onder een bus komt. Hardlopend doodgaan lijkt me ook een stuk fijner dan onder een bus komen, overigens.
Hey, Saraats! Hoe is het? Tijdje niet gezien. Hoe is het lopen de afgelopen week bevallen? Goed gegaan allemaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorbereidingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hangt van de oorzaak af, lijkt me. Maar dat zal de huisarts je ongetwijfeld beter kunnen vertellen/beoordelen. Heb je nog kunnen lopen, trouwens?
Hmz, ik zat er ook aan te denken te gaan lopen. Misschien over een half uurtje dan al vast gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb vanavond om 8 uur training en zat net ff op buitenranden te kijken. Komt aardig front naar het noorden
Heb je tot nu toe nog niet in een tshirt gelopen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef Levitas het volgende:
Ik ga zo weer lekker een klein stukje hobbelen. Denk een kilometer of 3-4 op een rustig tempo. Voor het eerst sleeveless denk ik
Ah, goed bezig! Misschien is dit wat voor je? LIF / [Wandelen] #229 - Waar de voorbereiding in volle gang isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorberieding
Wanneer ga je lopen, dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorbereiding
Jawel, t-shirt wel. Nog niet helemaal zonder mouwen (hemd/tanktop/whatever)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe nog niet in een tshirt gelopen?
Nu ga je deaudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef Twinky het volgende:
kut, het hart van mijn overleden familieleden is ook stil gaan staan
Dat is al jaren het geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef yozd het volgende:
Als het goed is, was hier laatst ook iemand in dit topic die over zou stappen van Runkeeper naar Endomondo. Ik vraag me af of de gelopen afstanden van de overgezette activities bij diegene op Endomondo ook langer zijn dan op Runkeeper?
(Dat was bij mij namelijk het geval)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |