nee, 'k heb het geschreven, en daar mee uit. ga het niet nog erger makenquote:
Ik ben niet beter dan de rest en nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is wel dikke bullshit natuurlijk. Er is overal goed betalend, leuk studentenwerk te vinden, zolang je maar goed zoekt en beter bent dan de rest.
lol.quote:
Je beter voordoen dan de rest.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet beter dan de rest en nu?
die gast is toch een dikke trollquote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ben niet uit op een rage. Die eindigen toch nergens op.
vond het gewoon op z'n plaats om dit te schrijven.
mooie fotoquote:
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren iemand helpen verhuizen. Wasmachine en droogtrommel een paar keer in m'n remie gelift lol. Nou, dat gaat je toch niet in je koude kleren zitten. 's ochtends gebuffeld als een wilde, 's middags hele middag geslapen lol. En nu 2 blauwe knieen omdat ik hem daar tegenaan omzette die machine. lol
deed jij er shoulder presses mee met een wasmachine?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
ja tuurlijk kijk ik uit. Hoefde alleen maar op een karretje, in een busje, op een karretje, op een hoge drempel enz enz. geen trap op gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.
Blessuregevaar.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een keer bijna met wasmachine en al van de trap afgedonderd
Haha, hier werkt een oud-stucadoor die gedurende zijn werk altijd aan deze shit zat.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
Nice.quote:Body & Fitshop 5 Garanties
• Dagelijks de laagste prijs
• Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
• Geen verzendkosten
• Grootste assortiment topmerken
ehquote:• Professionele eerlijke adviezen
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Er moet sowieso een komma tussen twee nevengeschikte adjectieven: "professionele, eerlijke adviezen".
Ja als je het op die manier bekijkt is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.
Alles voor die sales.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben...alles wordt voor je opgetild.
quote:Alright, I've been running for a while, and these are the gains that I've acquired:
Last month:
Height: 6'2 (still)
Weight: 150 Pounds
Four to five weeks later:
Height: Same
Weight: 143 pounds with it being a five pound muscle gain from the running, and a twelve pounds fat loss.
As you can see, running makes you lose way more fat than you gain muscle. The only place that I've noticed results on was on my freakishly long legs that take up well over half of my body, and I was expecting that most of my fat lose would be on my chest, but there has yet to be any results there. I was told that running even builds biceps up a little, but they've actually shrunk a bit within my time of running. How am I going to gain another seven pounds within three weeks so I can even my weight out at 150 pounds?
Ff linkje naar dat topicquote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ben niet uit op een rage. Die eindigen toch nergens op.
vond het gewoon op z'n plaats om dit te schrijven.
Mensen die 25 posts per pagina zienquote:Op maandag 27 mei 2013 12:01 schreef ZetaOS het volgende:
Zo grappig: KLB / NS + foto
Vooral die laatste reactie: Echt typisch voor junks dit, altijd het misbruik goedpraten.
omg.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Mag ik ook pm? Hoef geen linkje naar topic, maar wel wat foto's van jou in je boxershort.
Goeden profile pic.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omg.
er staan wat foto's van mij in m'n boxershort onder m'n accountje daar.
je vind me daar wel aan m'n critische en volledig ongefundeerde noot
nou vooruit dan maar hij verdient het gewoon:
http://forum.dutchbodybui(...)-339463/#post7733072
quote:
ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ben jij die Lekkerbezig? Zo ja, ik zou je pecs wel inwrijven met olie (nohomo)
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef CarbonC het volgende:
Man o man: zijn jullie nou zo debiel: die tread heb je toch zelf zo gevonden/
De eerste paar treads in AAS subforum gescand en haalde hem er meteen uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
google gewoon ff health vs riod raqe en je hebt hem
quote:
Als ze het te irritant vinden zet je maar weer even zo'n 55kg labvoeding op een hoge plank. Zijn ze wel weer even zoet.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Tering, ik zit hier weer vol op te lachen tussen m'n kantoorpikkie collega's heheh.
Wat is d'r zo leuk?
oh niks, binnenpretje
* Ethanolic checkt Ray's pecs.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Tering, ik zit hier weer vol op te lachen tussen m'n kantoorpikkie collega's heheh.
Wat is d'r zo leuk?
oh niks, binnenpretje
nu ff niet hoor. Heb nog een openruggetje van gisteren van die wasmachinequote:Op maandag 27 mei 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als ze het te irritant vinden zet je maar weer even zo'n 55kg labvoeding op een hoge plank. Zijn ze wel weer even zoet.
ik doe nooit pecdec nooit. bout apparaat hier w.d.b.t.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
* Ethanolic checkt Ray's pecs.
* Ethanolic springt op de pecdec.
Goede laatste borstoefening IMHO.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe nooit pecdec nooit. bout apparaat hier w.d.b.t.
Precies dit. Ik kan hem ook gewoon niet zwaar pakken doordat ik steken krijg in mijn schouders.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind pecdec ook kut, krijg altijd pijn in mn schouder ervan. Met dumbbell flys geen last van.
Ik doe hem ook nooit. Ik ga zo wel keihard borst knallen. Lekker high volume.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe nooit pecdec nooit. bout apparaat hier w.d.b.t.
lekker he.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies dit. Ik kan hem ook gewoon niet zwaar pakken doordat ik steken krijg in mijn schouders.
[..]
Ik doe hem ook nooit. Ik ga zo wel keihard borst knallen. Lekker high volume.5 of 6 oefeningen.
Decline![]()
Wijd pakken is ook wel lekker voor de feel, maar heeft verder volgens mij weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker he.
ik heb m'n bench vorige week naar 3x 140kg gebracht.![]()
gewoon door nog beter op m'n bovenrug te gaan liggen, niet zo idioot wijd meer te pakken, en m'n schouderbladen nog beter bij elkaar te knijpen en zo er echt op te blivjen liggen. op m'n bovenrug liggen.
Geen schouderpijn meer.
bedankt buffels.
Pic doet het niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
Als we het dan toch over nutteloze kuurtjes hebben: http://forum.bodynet.nl/k(...)ny-only-kuur-29.html
De gast op die foto is net klaar met 6 weken winstrol
quote:qwa kracht ben ik redelijk omhoog gegaan vb: van 5x110kg squat naar 5x130kg en BP van 5x75kg naar 5x90kg (met beetje hulp van spotter de laatste 2 reps).
mijn godquote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef seto het volgende:
[..]
Pic doet het niet?
Tevens, roiden voor deze stats:
[..]!!!!!
Linkje van die?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mijn god![]()
ik las er vorige week nog ergens 1 ook op dbb.
mannetje van 81kg, gegained naar 86kg, stak de nieuwe kuur gelijk met de oude aan, gainde nog wat, en was 2 maanden na die laatste weer 80kg lol.
ja dipje had geen zin meer om te trainen, maar nu wel weer hoor, dus nieuw kuurtje, en wat ze er van vonden.
mfg. van mij mag het zo gruwelijk fout gaan bij dit soort mensen he. oh man![]()
Dat is echt nice, hoe zijn je DL en SQ?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker he.
ik heb m'n bench vorige week naar 3x 140kg gebracht.![]()
gewoon door nog beter op m'n bovenrug te gaan liggen, niet zo idioot wijd meer te pakken, en m'n schouderbladen nog beter bij elkaar te knijpen en zo er echt op te blivjen liggen. op m'n bovenrug liggen.
Geen schouderpijn meer.
bedankt buffels.
DL is 210kg 1x, zonder straps.SQ 170kg 5xquote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is echt nice, hoe zijn je DL en SQ?
"quote:Op maandag 27 mei 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
DL is 210kg 1x, zonder straps.SQ 170kg 5x
durf m'n squat niet 1 rep max.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
DL is 210kg 1x, zonder straps.SQ 170kg 5x
durf m'n squat niet 1 rep max.
dat zou ik graag willen, maar volgens mij niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Volgens mij de grootste buffel van het topic of niet?
Dan is die iig onze GYMbuffelquote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef Ethanolic het volgende:
Mr J en Diabox, maar die posten niet in DA GYM.
Raymond komt zeker daarna.
Bro leuk maar waar is de crenatanine?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
ej boyzz ik heb ff t plaatje gefikst. creatine, niet eens eenmalig.
nou dan kan ik m'n kist wel vast bestellenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rood is harm to others, blauw harm to self. Denk dat je beter meerdere kisten kan bestellen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou dan kan ik m'n kist wel vast bestellen
oh nou snap ik ook waarom ik helemaal door het lint ging toen ik gisteren gesneden werd in m'n oude kevertje, door een aap die z'n rijbewijs in zimbabwe gehaald heeft, en van een bocht van 2 banen 1 maakte terwijl ik er naast reed.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rood is harm to others, blauw harm to self. Denk dat je beter meerdere kisten kan bestellen.
G, je rijdt toch niet in een kever. Beter koop je een Hummer o.i.d., dat past tenminste bij een man van jouw formaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nou snap ik ook waarom ik helemaal door het lint ging toen ik gisteren gesneden werd in m'n oude kevertje, door een aap die z'n rijbewijs in zimbabwe gehaald heeft, en van een bocht van 2 banen 1 maakte terwijl ik er naast reed.
helemaal wous werd ik. gelukkig kon die 32pk hem niet meer bijhouden na de 80km/h (srs) gdvr bijna m'n oldtimertje op kunnen laten knijpen.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G, je rijdt toch niet in een kever. Beter koop je een Hummer o.i.d., dat past tenminste bij een man van jouw formaat.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
"" is het enige wat mij rest te zeggen.
denk je dit echtquote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef Ethanolic het volgende:
Mr J en Diabox, maar die posten niet in DA GYM.
Raymond komt zeker daarna.
E30 met dubbele urinoir (schuin omhooglopende) uitlaat idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
nou wil ik weer niet de Rambo uit gaan hangen, maar serieus dat die kever vervelend smal begint te worden lol. En het is echt geen kleine auto opzich.
Zit links tegen de deur aan en rechts met m'n schouder ter hoogte van de bijrijdersstoel. Not joking.
Stoelen zonder hoofdsteunen, dus euhm nou ja, ik heb nooit last van klevers achter me![]()
Nee doe ik niet weg kevertje. Moet wel heel erg geholpen gaan worden aan roest deze zomer though![]()
bij sportschoolbillies hoort toch een zwarte verlaagde 318 met een stijgerpijp als uitlaat en 600dkm op de teller?
haha. ja, en dan een hele zwarte achterkant van de olie die over de kleppen er uit is gegooid.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
E30 met dubbele urinoir (schuin omhooglopende) uitlaat idd.
Mooi, dan ga ik vanaf nu weer aan de andere witte poeders.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een Ford Galaxy. Niet omdat ik zo groot ben, maar mijn ego past niet in een kleinere auto.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
nou wil ik weer niet de Rambo uit gaan hangen, maar serieus dat die kever vervelend smal begint te worden lol. En het is echt geen kleine auto opzich.
Zit links tegen de deur aan en rechts met m'n schouder ter hoogte van de bijrijdersstoel. Not joking.
Stoelen zonder hoofdsteunen, dus euhm nou ja, ik heb nooit last van klevers achter me![]()
Nee doe ik niet weg kevertje. Moet wel heel erg geholpen gaan worden aan roest deze zomer though![]()
bij sportschoolbillies hoort toch een zwarte verlaagde 318 met een stijgerpijp als uitlaat en 600dkm op de teller?
- er zit veel verschil tussen de verschillende merken pec-decks.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies dit. Ik kan hem ook gewoon niet zwaar pakken doordat ik steken krijg in mijn schouders.
[..]
Ik doe hem ook nooit. Ik ga zo wel keihard borst knallen. Lekker high volume.5 of 6 oefeningen.
Decline![]()
oh, tering groot ben je dan wel gewoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een Ford Galaxy. Niet omdat ik zo groot ben, maar mijn ego past niet in een kleinere auto.
Accord CE2quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
Wie rijdt wat? (overzicht):
RaymondK: Kever
Snakey: Frot Galaxy
Carbonc: Mazda 2
Bro: is het nou echt zo moeilijk om die quotes even weg te halen en je eigen username en automobiel toe te voegen?quote:
Ethanolic: JBquote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
handen niet te zwaar belasten hequote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: is het nou echt zo moeilijk om die quotes even weg te halen en je eigen username en automobiel toe te voegen?
Snakey's Busreizen BV.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh, tering groot ben je dan wel gewoon.Ik durf dat soort wagens nooit in te halen omdat ik bang ben dat ik perongeluk een foutje maak, en dat ik dan bij het volgende stoplicht in elkaar getrimd wordt.
![]()
![]()
Jij maakt nogal veel tochten richting spanje zeker met die cruizer?
Sapstenlgel: Golf IVquote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
lekker zuinig en schoonquote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
cewlquote:
Mensen die fietsenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen met een auto.Ga lekker fietsen lui volk.
Ik zal niet zo snel uit de auto stappen om een 25 jaar jonger kereltje uit zijn auto te slepen. Die vouwt me waarschijnlijk net zo snel terug mijn auto in als ik er uit kwam.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh, tering groot ben je dan wel gewoon.Ik durf dat soort wagens nooit in te halen omdat ik bang ben dat ik perongeluk een foutje maak, en dat ik dan bij het volgende stoplicht in elkaar getrimd wordt.
![]()
![]()
Jij maakt nogal veel tochten richting spanje zeker met die cruizer?
jeuzes, ik rij nog geen 1500km/jr met m'n crisisvervoer lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zal niet zo snel uit de auto stappen om een 25 jaar jonger kereltje uit zijn auto te slepen. Die vouwt me waarschijnlijk net zo snel terug mijn auto in als ik er uit kwam.![]()
We zijn gisteren terug gekomen, 2.200km sturen. Dat doen we 2x per jaar, en dan nog een keer heen in december. Das dus zo'n 5.500km alleen om op en neer te rijden.
We rijden allebei, en we nemen na 1100km, net onder Bordeaux, een hotel. Het valt dus mee, maar het is en blijft saai, twee dagen in een auto zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Jahr00n het volgende:
2200km autorijden.Ik zou nooit meer recht kunnen staan.
voor snakey z'n vrouw,quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Curlbrah het volgende:
koelbox met ben & jerry's erin en je komt een heel eind
Dit dus. Ik kan die auto makkelijk betalen: geen lening, gewoon cash afgerekend. En ik tank hem altijd vol. Ik lach die paupers die voor een tientje tanken recht in hun bek uit. Niet in hoeven zitten over bepaalde kosten is voor mij ook een vorm van rijkdom.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker zuinig en schoonen betrouwbaar
[..]
Nee gewoon 300 euro/maand euro 95 hierquote:
Op zich eens, ware het niet dat ik voor mijn werk vaak verder weg moet en openbaar transport geen optie is. Mijn ideaal is toch wel een baan in de stad waar ik woon. Autorijden is zwaar overrated IMO (i.i.g. woon-werkverkeer).quote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen met een auto.Ga lekker fietsen lui volk.
Je velgen zijn in ieder geval al wel Johnny-certified.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog 3cm lager leggen (again, inb4 sjonnie) en zo'n dakspoiler is ook wel mooi.
[..]
Nee gewoon 300 euro/maand euro 95 hier.
beautifulpeople.com bro.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam op alternatiefdaten.nl () chickie tegen gisteravond, wil ik een bericht sturen moet je 10 euro per maand betalen voor lidmaatschap
. Alsof ik 10 euro ga betalen voor een website met 398 lelijke chicks en twee 8/10's.
p.s.
Ik keek daar met een vriendin (goede smoes) gewoon om een beetje te lachen eigenlijk.
Klopt, vrienden zaten ook al te grappen dat ik negervelgen hadquote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je velgen zijn in ieder geval al wel Johnny-certified.
zit je er dan ook zo schuin in? Met je hand boven op het stuur? en dan alsof je een pepermuntje op de grond hebt laten vallen en die aan het zoeken bent?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog 3cm lager leggen (again, inb4 sjonnie) en zo'n dakspoiler is ook wel mooi.
[..]
Banden worden ook meteen een stuk duurder.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, vrienden zaten ook al te grappen dat ik negervelgen had.
Wil eigenlijk voor de grap 18 inch chroom kopen. Alleen jammer dat je voor zo'n grap flink moet betalen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Curlbrah het volgende:
VMSDKR: Honda Accord CE2
Ethanolic: Julliette Bergmann
Sapstengel: VW Golf IV
Pastapipos: Ford Escrot '73 (binnenkort)
Jahr00n: Fiets (+1 respect van Carbonc)
Curlbrah: Renault Mégane
GRS: OV studentenkaart
Ik denk niet dat een gemiddelde dakspoiler hierbij staat eigenlijk. Of wil je een mini subtiel iets?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
huh? je mag op een lichtemotorfiets toch zeker wel als je 18 bent??quote:Op maandag 27 mei 2013 16:02 schreef Pastapipos het volgende:
Ik ga vanavond maar even een proefles aanvragen bij autorijschool
Kloteregels met die motoren nu trouwens.. mag de komende 5,5 jaar ofzo nog geen motor rijden, terwijl er 2 in de schuur staan. Is geloof ik 23 nu als ik me niet vergis
jawel maar is maar tot 25 kwquote:Op maandag 27 mei 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? je mag op een lichtemotorfiets toch zeker wel als je 18 bent??
Dan heb je meer een soort opgevoerde brommer. De grens van vermogen is best laag getrokken namelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? je mag op een lichtemotorfiets toch zeker wel als je 18 bent??
Klopt inderdaad, ben nu al 150 per band kwijt ongeveer. 215/45/R17.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Banden worden ook meteen een stuk duurder.
Ja zo een, R32 spoiler. Zo'n subtiel randje:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde dakspoiler hierbij staat eigenlijk. Of wil je een mini subtiel iets?
dat is wel beschaafd idd. maakt hem net iets sportieverquote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ben nu al 150 per band kwijt ongeveer. 215/45/R17.
[..]
Ja zo een, R32 spoiler. Zo'n subtiel randje:
[ afbeelding ]
Vind ik ook, ziet er wel mooi uit. Ze zijn wel op eBay te vinden voor weinig, moet alleen wel nog worden gespoten dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is wel beschaafd idd. maakt hem net iets sportiever
Ik heb al 20 jaar niet meer op een motor gereden, maar zou nu direct op Suzuki Hayabusa weg mogen rijdenquote:
die van mij is ook subtielquote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wel handig ook, kun je direct gebruiken om je kleding op te strijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die van mij is ook subtiel
[ afbeelding ]
Zoiets is wel tof jaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
had eerst zo'n een als die van jou maar dat vond ik niet watquote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel handig ook, kun je direct gebruiken om je kleding op te strijken.
lol, de Cosworth Whale Tail idd. Tussen die lamellen door zien te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef CarbonC het volgende:
Ik vind zo'n Ford Sierra taartschep nog het mooist.
Ja vriend van me had een Sierra Cosworth, zieke wagen man. Lekker fout ook, helemaal wit, dikke strijkplank achterop, laag boven de weg, vering voelde aan alsof het gewoon een stuk hout was. Wel lekker hard bochten nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, de Cosworth Whale Tail idd. Tussen die lamellen door zien te kijken.
wel ziek snel trouewns de Sierra V6...
nee srs;quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet hij er eigenlijk uit, andere tint blauw
image error!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even goed doorsparen, dan kan ik deze zieke wagen kopen:
[ afbeelding ]
Zo een staat er bij een dealer hier, krijg altijd een stijfje als ik langs de showroom rijdt.
[..]
Ja vriend van me had een Sierra Cosworth, zieke wagen man. Lekker fout ook, helemaal wit, dikke strijkplank op de achterbumper, laag boven de weg, vering voelde aan alsof het gewoon een stuk hout was. Wel lekker hard bochten nemen.
Dat en het moet natuurlijk wel een beetje lekker rijden..quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
Ik heb gewoon een standaard Galaxy. Zo een, in dezelfde kleur. Alleen waar in deze de radio zit heb ik een sat nav zitten, die ik niet gebruik.![]()
http://www.autowereld.nl/(...)357/foto.html#foto-3
Lekker veel ruimte is duidelijk onze eerste prioriteit.
Die 2.3 liter 16V met balansassen is een erg fijne motor!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
Ik heb gewoon een standaard Galaxy. Zo een, in dezelfde kleur. Alleen waar in deze de radio zit heb ik een sat nav zitten, die ik niet gebruik.![]()
http://www.autowereld.nl/(...)357/foto.html#foto-3
Lekker veel ruimte is duidelijk onze eerste prioriteit.
bijna;quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
papa de papa pa pa pAA.
[ afbeelding ]
Ja een beetje, alleen niet verlaagd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit een beetje? wel vette bak hoor
Het rijdt heerlijk. Als ik er na 1100km uitstap ben ik niet moe. Fysiek dan, de concentratie van het rijden hakt er wel in. Het ziet er trouwens niet echt uit als een luxe auto, maar er zit wel alles op en aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Curlbrah het volgende:
Dat en het moet natuurlijk wel een beetje lekker rijden..
Nooit een probleem mee gehad. Electriciteit is het grootste probleem bij een Ford. Hij is al eens 'in de fik gevlogen'.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die 2.3 liter 16V met balansassen is een erg fijne motor!
quote:99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller en sterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk 100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassa supplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteron als Intimidate. Keiharde massieve spiermassa!
-Directe testosteron verhoging!
-Verhoogde IGF-1 en IGF-2!
-Keiharde groei in massieve spiermassa
-Enorm libido, verbeterde vetverbranding
quote:-Meest extreme Alpha Male supplement
-Verhoogt testosteron en vrij testosteron!
-Verlaagt oesterogeen !
-Ongekende toename in spiermassa
-Keiharde vetvrije spieren
-Instant resultaten
-Enorme krachttoename
-Onvoorstelbaar snel spierherstel
-100% veilig in gebruik
-Legaal - geen illegale bestanddelen!!
quote:De werking van deze combinatie is bijna onbeschrijfelijk. De twee sterkste testosteron - bodybuilding supplementen ooit gemaakt in 1 monsterlijk pakket.
100% legaal - 200% illegale resultaten!
Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Intimidate SRT & Tropinol XP™:
Normaal 139,80 voor 49,90!
Toen ik 16 was pikte ik de auto van mijn moeder regelmatig. Ik kon echter niet parkeren dus zette ik de auto met 1 achterwiel op de stoep, en dan deadlifte tilde ik de auto het pakeervak in.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom praten jullie een beetje gay over auto'sJe kunt geen biceps trainen met auto's, dus wat heb je er aan
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik 16 was pikte ik de auto van mijn moeder regelmatig. Ik kon echter niet parkeren dus zette ik de auto met 1 achterwiel op de stoep, en dan deadlifte tilde ik de auto het pakeervak in.
Ik pakte hem op in de wielkast, dan tillen, en duwen met je reet en hopsakee, weer geparkeerd.quote:
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik pakte hem op in de wielkast, dan tillen, en duwen met je reet en hopsakee, weer geparkeerd.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenNa 5 jaar zijn mijn parkeerskills nog steeds slecht.
Mmm, mocht het fout gaat met m'n bedrijf kan ik mezelf dus altijd nog als parkeerhulp verhuren...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenNa 5 jaar zijn mijn parkeerskills nog steeds slecht.
Chevrolet Camaro 1978quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
Mijn moeders auto ja. In één keer inparkeren blijft lastigquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, mocht het fout gaat met m'n bedrijf kan ik mezelf dus altijd nog als parkeerhulp verhuren...
ja zoon toer de franstoetert die wil ik in me bussiequote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
papa de papa pa pa pAA.
[ afbeelding ]
Mitsubishi L200, en privé een Sym Jet Euro X snoruitvoering.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
Ben je 23?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
zijn sws veel te veel oude lui hierquote:
Ziet er wel fit uit.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Curlbrah het volgende:
Ethanolic: Julliette Bergmann
IrCute: Mini Cooper S![]()
Kerol: Fiets Harry
Whehehe, nee, helaas. Dan zou ze haar shirt liften. hahahahahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ze iig niet doet is haar tieten laten zien hahaha hehehhehe
Hahahahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehehe, nee, helaas. Dan zou ze haar shirt liften. hahahahaha
Nu staat ze alleen in de lift, hahaha, Snappie, lift, shirt liften?? Hehehehe
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahaze mag haar shirt wel liften en dan wordt mijn penis ook een beetje in de lucht gelift.
Jij kijk Take me out?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wie van dr alpha's hier gaat zich opgeven voor take me out?
Ik zou wel met die Mercedes op een date willen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk, dit is tenminste echt kansloos:
(de vent die vóór deze kerel kwam was een lange good looking guy, dus hadden ze ook expres zo gedaan)
Deze is met het minste make-up wat ik kon vinden:quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Picca van Mercedes zonder makeup graag.
Hmquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is met het minste make-up wat ik kon vinden:
[ afbeelding ]
volgens twitterquote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wie van dr alpha's hier gaat zich opgeven voor take me out?
Ik zou wel met die Mercedes op een date willen.
twitter:MercedesKhani twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:52:12strong & sexy is the new thin & skinny #strongandsexy #fitness #sexy http://t.co/74QbXkjVX2 reageer retweet
Het is geen shemale, want er zijn naaktfoto's. Oppervlakkig type zou kunnen, of gewoon zo'n verwend Perzisch meisje.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik pas, lijkt me een beetje een oppervlakkig type en het zou zomaar een shemale kunnen zijn met zo'n hoofd
die Mercedes is echt zon stereotype Iraanse chick. Lelijk hoofd, kapsones, golddigger en tonnen make-up. Door dat soort mensen haat ik mijn eigen volkquote:
Oh jahquote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's iemand anders lijkt me
Hier is filmpje van haar:
Meer voor mijquote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
die Mercedes is echt zon stereotype Iraanse chick. Lelijk hoofd, kapsones, golddigger en tonnen make-up. Door dat soort mensen haat ik mijn eigen volk
Hhahaha ja daar heb je zo gelijk in.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
die Mercedes is echt zon stereotype Iraanse chick. Lelijk hoofd, kapsones, golddigger en tonnen make-up. Door dat soort mensen haat ik mijn eigen volk
is ook haram he hoertje zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
zal vast de reden zijn dat ze hierheen komen. In Iran krijg je gewoon echt een overload aan echt moeilijk lekkere chicks. Hier zie je alleen die tokkies. M'n ouders namen mij toen ik jonger was wel eens naar die feesten, alle vrouwen, dik, lelijk, jong of oud onder tonnen make-up en kleding waar Eva zich nog voor zou schamenquote:
geloof me, deze chicks wil je echt niet.quote:
Ja niet normaal wat voor chicks er rondlopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
zal vast de reden zijn dat ze hierheen komen. In Iran krijg je gewoon echt een overload aan echt moeilijk lekkere chicks. Hier zie je alleen die tokkies. M'n ouders namen mij toen ik jonger was wel eens naar die feesten, alle vrouwen, dik, lelijk, jong of oud onder tonnen make-up en kleding waar Eva zich nog voor zou schamen
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
geloof me, deze chicks wil je echt niet.
zou er ook niks mee willen, al was het alleen al om de familie. (no offense) maar dat zou gewoon niet goed lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
geloof me, deze chicks wil je echt niet.
je had ook die junamii hier op fok die hard aan het rondsletten was met meerdere fokkers tegelijk. Ze had het best goed geregeld ware het niet dat iedereen erachter kwamquote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja niet normaal wat voor chicks er rondlopen.
De enige die ik heb gezien die niet tokkie zijn in Nederland zijn een aantal van die internationale studentes van m'n opleiding. Komen ook uit Iran en zijn gewoon normale, bescheiden en down to earth meisjes.
Je generaliseert. Wil je zo soms ook zeggen dat alle Marokkanen stelen en alle Surinamers te laat komen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zou er ook niks mee willen, al was het alleen al om de familie. (no offense) maar dat zou gewoon niet goed lopen.
daar zijn wij sportschool gangers toch wel goed in, generaliseren.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je generaliseert. Wil je zo soms ook zeggen dat alle Marokkanen stelen en alle Surinamers te laat komen?
Oh ja. Die was wel nice trouwens, zou haar geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
je had ook die junamii hier op fok die hard aan het rondsletten was met meerdere fokkers tegelijk. Ze had het best goed geregeld ware het niet dat iedereen erachter kwam
Beter komt dit lijstje in de OP. Weet iedereen meteen wat voor machobakken we rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ethanolic: JB
JackieBrown: Citroen Saxo
IrCute: Mini Cooper S
Kerol: Fiets Harry
Bijv. als iemand buff is.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
daar zijn wij sportschool gangers toch wel goed in, generaliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
mwah, hij heeft toch wel gelijk. Fatsoenlijke Iraniërs (chick) vinden hier is bijna niet te doen. Meeste families zijn echt zo sneaky en gierig, de gemiddelde Nederlander is er niks bij vergelekenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je generaliseert. Wil je zo soms ook zeggen dat alle Marokkanen stelen en alle Surinamers te laat komen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijv. als iemand buff is.kwam er vorige week pas achter dat een van de trainers hier op roids zat, wel mooi want een jaar of wat geleden had die gast persoonlijk zo'n bordje opgehangen van: "deze sportschool is tegen elke vorm van doping!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.where did it go wrong?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
ja op de foto's die zij van een goede hoek had genomen. Maar ik kreeg op whatsapp ook foto's toegespeeld waarop ze haar hoeken en belichting niet zo goed had gekozen en damn, woud not bangquote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja. Die was wel nice trouwens, zou haar geven.
Oh die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja op de foto's die zij van een goede hoek had genomen. Maar ik kreeg op whatsapp ook foto's toegespeeld waarop ze haar hoeken en belichting niet zo goed had gekozen en damn, woud not bang
Ja, maar waarom liegen ze er over?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
omdat die de meestre geld verdienen jwz vriend
status dit dat. In die kringen ben je heel wat als je rechten studeert, dokter bent of een ingenieur. Daarom mijd ik die mensen als de pest, meest neppe "vrienden" die je kunt vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom liegen ze er over?
Een van die Koerdische chicks die ik ken doet gewoon MBO schoonheidsspecialiste en de andere werkt in de winkel van haar ouders.
Junamii heeft zo'n 6 Fok!kers gehad, denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:46 schreef Curlbrah het volgende:
junamii was toch uit die fernandes sc? was dat een soort gym 1.0 of wat?
trouwens, heb boyka al een tijd niet meer gezien.
rechten gebruiken tegen popo'squote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
vriend ik heb zelf ook rechten gestudeert zo moeilijk is dat niet je moet ook je rechten kennen als jij krijgt te maken met de popo's
dm staat open a mattiequote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Junamii heeft zo'n 6 Fok!kers gehad, denk ik.
Heb nog wel wat nudes van haar bedenk ik me net.
De rechtenafdeling bij mij op school bestaat uit alleen maar hoofddoekjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
status dit dat. In die kringen ben je heel wat als je rechten studeert, dokter bent of een ingenieur. Daarom mijd ik die mensen als de pest, meest neppe "vrienden" die je kunt vinden.
En dan degene die bodybuilden, vaak zitten ze aan de juice en vaak zijn het curlbro's
ja 6 gehad volgens mij en met nog een stuk meer bezig. Half fok heeft haar Perzisch tapijt al mogen aanschouwenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Junamii heeft zo'n 6 Fok!kers gehad, denk ik.
Heb nog wel wat nudes van haar bedenk ik me net.
Da's kk lkkr frisdrank man waarom doe je dat nouquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Fernandes hoogstpersoonlijk laten doodbloeden![]()
pics van jezelf naakt?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Fernandes hoogstpersoonlijk laten doodbloedenMensen weten nogsteeds niet dat ik Jumi ben
namen van uitzonderingen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
ook al ben ik nu nieuwsgierig, ik weet gewoon dat het gaat tegenvallen. Is elke keer zo als ik foksters vraag om pics.
2 uitzonderingen wel
nee, te dik.quote:
Sinds 32 maaltijden per dag eet is m'n stofwisseling zo snel geworden dat ik met 9000 kcal kan cutten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef Rami. het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Als je maar 2 a 3 keer per dag eet gaat je lichaam energie sparen. Dit vertraagt de stofwisseling en vetverbranding. Daarnaast verhoogt het de vetopslag en zorgt het er voor dat je minder energie hebt. 5 a 6 kleine maaltijden per dag zorgen er juist voor dat de stofwisseling en vetverbranding verhoogt, de vetopslag verminderd, het verteringsproces verbeterd en er meer energie beschikbaar is.
veel voordelen hoor welke dieet is datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Sinds 32 maaltijden per dag eet is m'n stofwisseling zo snel geworden dat ik met 9000 kcal kan cutten.
Dat is echt fantastisch!
LIF / [Gezond Slank] #2188 - En nu mooi blijven! }:|quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef mtchel112 het volgende:
Zin in friet en mac en sjips en frituur en cake en cola
Ah top, ik deed ook image search maar leek op eerste oog allemaal haar te betitelen als 'girl in shorts' e.d.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Luena Kisner blijkbaar. Google image search.
Jij snapt m brahquote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Beach het volgende:
[..]
LIF / [Gezond Slank] #2188 - En nu mooi blijven! }:|
daar moet je zijn
quote:
heb haar op facebookquote:
quote:
ik vind die outfit wel enigszins spannendquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind die outfit wel enigszins spannend
jequote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
veel voordelen hoor welke dieet is dat
Hoe meer hoe sneller. Maar je moet wel oppassen, als je meer dan 20 maaltijden per dag eet gaat je metabolisme zo snel dat je snel daarna heel de dag op de wc moet eten, zo snel gaat het dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef 16meter het volgende:
nee als je meer kleine maaltijden eet gaat je stofwissenling sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |