rechten gebruiken tegen popo'squote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
vriend ik heb zelf ook rechten gestudeert zo moeilijk is dat niet je moet ook je rechten kennen als jij krijgt te maken met de popo's
dm staat open a mattiequote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Junamii heeft zo'n 6 Fok!kers gehad, denk ik.
Heb nog wel wat nudes van haar bedenk ik me net.
De rechtenafdeling bij mij op school bestaat uit alleen maar hoofddoekjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
status dit dat. In die kringen ben je heel wat als je rechten studeert, dokter bent of een ingenieur. Daarom mijd ik die mensen als de pest, meest neppe "vrienden" die je kunt vinden.
En dan degene die bodybuilden, vaak zitten ze aan de juice en vaak zijn het curlbro's
ja 6 gehad volgens mij en met nog een stuk meer bezig. Half fok heeft haar Perzisch tapijt al mogen aanschouwenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Junamii heeft zo'n 6 Fok!kers gehad, denk ik.
Heb nog wel wat nudes van haar bedenk ik me net.
Da's kk lkkr frisdrank man waarom doe je dat nouquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Fernandes hoogstpersoonlijk laten doodbloeden![]()
pics van jezelf naakt?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Fernandes hoogstpersoonlijk laten doodbloedenMensen weten nogsteeds niet dat ik Jumi ben
namen van uitzonderingen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
ook al ben ik nu nieuwsgierig, ik weet gewoon dat het gaat tegenvallen. Is elke keer zo als ik foksters vraag om pics.
2 uitzonderingen wel
nee, te dik.quote:
Sinds 32 maaltijden per dag eet is m'n stofwisseling zo snel geworden dat ik met 9000 kcal kan cutten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef Rami. het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Als je maar 2 a 3 keer per dag eet gaat je lichaam energie sparen. Dit vertraagt de stofwisseling en vetverbranding. Daarnaast verhoogt het de vetopslag en zorgt het er voor dat je minder energie hebt. 5 a 6 kleine maaltijden per dag zorgen er juist voor dat de stofwisseling en vetverbranding verhoogt, de vetopslag verminderd, het verteringsproces verbeterd en er meer energie beschikbaar is.
veel voordelen hoor welke dieet is datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Sinds 32 maaltijden per dag eet is m'n stofwisseling zo snel geworden dat ik met 9000 kcal kan cutten.
Dat is echt fantastisch!
LIF / [Gezond Slank] #2188 - En nu mooi blijven! }:|quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef mtchel112 het volgende:
Zin in friet en mac en sjips en frituur en cake en cola
Ah top, ik deed ook image search maar leek op eerste oog allemaal haar te betitelen als 'girl in shorts' e.d.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Luena Kisner blijkbaar. Google image search.
Jij snapt m brahquote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Beach het volgende:
[..]
LIF / [Gezond Slank] #2188 - En nu mooi blijven! }:|
daar moet je zijn
quote:
heb haar op facebookquote:
quote:
ik vind die outfit wel enigszins spannendquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind die outfit wel enigszins spannend
jequote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
veel voordelen hoor welke dieet is dat
Hoe meer hoe sneller. Maar je moet wel oppassen, als je meer dan 20 maaltijden per dag eet gaat je metabolisme zo snel dat je snel daarna heel de dag op de wc moet eten, zo snel gaat het dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef 16meter het volgende:
nee als je meer kleine maaltijden eet gaat je stofwissenling sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |