Je moet gewoon heel veel fappen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef stiro het volgende:
Ik ben de laatste tijd best veel afgevallen, en wil nu gaan trainen voor een six pack. Ik heb er nu al best veel over gevonden op google. En ik kwam ook dit filmpje tegen: . Dus ik wou vragen of dit een goede workout is, en of jullie nog tips/verbeteringen erop hebben?
Dat is niet correct. Vaak gehoord, maar gewoon niet correct. Het is zelfs beter om meer momenten op een dag te hebben om te eten, alleen moet je natuurlijk dan wel de inname per keer verlagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Biekuh het volgende:
Vergeet niet dat je na 7 uur 's avonds geen koolhydraten meer mag eten. Doe je dit wel, dan slaat je lichaam dat op als buikvet en zo wordt zodoende een sixpack nagenoeg onmogelijk.
Obvious trollquote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Biekuh het volgende:
Vergeet niet dat je na 7 uur 's avonds geen koolhydraten meer mag eten. Doe je dit wel, dan slaat je lichaam dat op als buikvet en zo wordt zodoende een sixpack nagenoeg onmogelijk. Vergeet ook niet dat je enkel je buikspieren hoeft te trainen, de rest van je lichaam trainen is niet nodig. Succes!
Hahaha, eerst een troll wijzen op iets dat niet correct is en vervolgens zeggen dat je meerdere momenten op een dag moet eten. Dat is juist iets wat niet klopt.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is niet correct. Vaak gehoord, maar gewoon niet correct. Het is zelfs beter om meer momenten op een dag te hebben om te eten, alleen moet je natuurlijk dan wel de inname per keer verlagen.
Jij eet maar één keer op een dag?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef Kerol het volgende:
Hahaha, eerst een troll wijzen op iets dat niet correct is en vervolgens zeggen dat je meerdere momenten op een dag moet eten. Dat is juist iets wat niet klopt.
Drie keer, maar maakt geen fuck uit. Of je nou één x eet of zesendertigdriehonderdduizend keer op een dag. Je gaat er niet meer door verbranden.quote:
Minimaal inderdaad. En zeker als je de hele dag door actief blijft (bv in de avonduren trainen) is het verstandig om daar een extra moment aan toe te voegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef Biekuh het volgende:
Het beste is om minimaal 3x per dag te eten om de stofwisseling op gang te houden.
Dat laatste heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat het beter voor je is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Kerol het volgende:
Drie keer, maar maakt geen fuck uit. Of je nou één x eet of zesendertigdriehonderdduizend keer op een dag. Je gaat er niet meer door verbranden.
Waarom is dat beter?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat het beter voor je is.
Meer gelijkmatig insulineniveau bv.quote:
Het maakt wel degelijk uit. Als je maar 2 a 3 keer per dag eet gaat je lichaam energie sparen. Dit vertraagt de stofwisseling en vetverbranding. Daarnaast verhoogt het de vetopslag en zorgt het er voor dat je minder energie hebt. 5 a 6 kleine maaltijden per dag zorgen er juist voor dat de stofwisseling en vetverbranding verhoogt, de vetopslag verminderd, het verteringsproces verbeterd en er meer energie beschikbaar is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Drie keer, maar maakt geen fuck uit. Of je nou één x eet of zesendertigdriehonderdduizend keer op een dag. Je gaat er niet meer door verbranden.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef Rami. het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Als je maar 2 a 3 keer per dag eet gaat je lichaam energie sparen. Dit vertraagt de stofwisseling en vetverbranding. Daarnaast verhoogt het de vetopslag en zorgt het er voor dat je minder energie hebt. 5 a 6 kleine maaltijden per dag zorgen er juist voor dat de stofwisseling en vetverbranding verhoogt, de vetopslag verminderd, het verteringsproces verbeterd en er meer energie beschikbaar is.
Edit: en inderdaad DS4, het zorgt ook voor een stabiele bloedsuikergehalte.
Vroeger deed men niet andersquote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef DS4 het volgende:
Joh, dan eet jij lekker een ontbijt van 2000 kcal en de rest van de dag niets.
Eens kijken of dat jou bevalt.
Vroeger werd men gemiddeld 35 jaar oud. Dus wat is dat nu voor een dom argument?quote:
Jij ook gelijk, want dat is niet zo intermittent fasting werkt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vroeger deed men niet anders
Zoek anders even op intermittent fasting
Weken gedaan. Werkt prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef DS4 het volgende:
Joh, dan eet jij lekker een ontbijt van 2000 kcal en de rest van de dag niets.
Eens kijken of dat jou bevalt.
Ohneejohquote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Jij ook gelijk, want dat is niet zo intermittent fasting werkt.
Dat heeft echt wat met het aantal eet momenten op een dag te maken jaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vroeger werd men gemiddeld 35 jaar oud. Dus wat is dat nu voor een dom argument?
Ik hou je niet tegen.quote:
Ik zeg dat jouw argumentatie onzinnig is. Heb je niet goed opgelet bij Nederlands ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat heeft echt wat met het aantal eet momenten op een dag te maken ja
En jij niet bij Biologie of wat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeg dat jouw argumentatie onzinnig is. Heb je niet goed opgelet bij Nederlands ofzo?
Alleen als het om seks ging.quote:
Het enige juiste hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]Allemaal allang achterhaald.
Het maakt geen ene fuck uit of je nou per dag 2000 kcal in een keer eet of 2000 kcal opdeelt in 6 maaltijden.
Vroeger at men ook geen 6 maaltijden.
Waarom zou je lichaam in godsnaam energie sparen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef Rami. het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Als je maar 2 a 3 keer per dag eet gaat je lichaam energie sparen. Dit vertraagt de stofwisseling en vetverbranding. Daarnaast verhoogt het de vetopslag en zorgt het er voor dat je minder energie hebt. 5 a 6 kleine maaltijden per dag zorgen er juist voor dat de stofwisseling en vetverbranding verhoogt, de vetopslag verminderd, het verteringsproces verbeterd en er meer energie beschikbaar is.
Edit: en inderdaad DS4, het zorgt ook voor een stabiele bloedsuikergehalte.
Nee, het is een kwestie van niet goed luisteren. Voor aankomen of afvallen maakt het geen reet uit hoe vaak en wanneer je eet. Dat is iets anders als dat het helemaal geen reet uitmaakt.quote:
Ik zie soms gozers die groter en gespierder dan mij zijn, omdat ze waarschijnlijk net een stuk langer bezig zijn, maar de oefening verkeerd doen; dan zeg ik maar niets, want anders voelen ze zich gekrenkt in hun waarde en ik vind het fijn dat ik het wel goed doe en sneller gains krijg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef Michielos het volgende:
Altijd lachen als fitnessguru's elkaar de les gaan lezen
Bij mij op de sportschool heb je ook zo een knar die zogenaamd alles beter weet. "die oefening is voor meisjes", dit is niet goed en dit is niet goed.
Enige verschil is dat ik in de spiegel kijk en goed uitzie en hij nog steeds 1500 kg weegt![]()
Verder met unitedshities eens
wat is het doel van intermittent fasting?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vroeger deed men niet anders
Zoek anders even op intermittent fasting
Het idee erachter is dat je al je calorieën (1700-2000 ofzo) in een keer vreet, en verder veel aan het vasten bent gedurende de dag, zodat je lichaam veel meer uren de kans krijgt om vet te verbranden. omdat je aan het vasten bent, zoekt het lichaam voor energie-reserves, en pakt daarmee het vet, omdat wanneer je vast de eerste 72 uur je spieren beschermd worden tegen verbranding. Dus zolang je elke dag aan je benodigde calorieën komt, zal het lichaam niet in "spaarstand" gaan en kan je gewoon vet verliezen terwijl je al je spieren behoudt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat is het doel van intermittent fasting?
Nou als ik hier naar buiten kijk is de lente nog niet eens begonnen. Dus nog genoeg tijd voor het zomer isquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:34 schreef Michielos het volgende:
Ik denk ook dat het nu wel te laat is om voor zomer nog een 6 pack te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |