Ik ben zo dom geweest om het nummer niet te noteren wat ze achter had gelaten omdat ik verder geen vragen hadquote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kan je niet beter gewoon bellen en direct vragen? Ik denk dat ze je alles kunnen vertellen als je gewoon even belt.
Ambtenarenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke ik ga even dat nummer bellen als ze nog bereikbaar zijn en anders morgen.
Wanneer zijn de examens zelf dan? Pas in juni 2014? Want dat zou betekenen dat ik nog langer moet wachten om te solliciteren bij defensie.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Rave_NL het volgende:
Staatsexamens zijn net geweest.
Je kunt je vóór 1 januari inschrijven voor 2014, en zo je deelcertificaat halen voor je beoogde cijfer.
Dankje! Wel klote dat het dan pas in juni isquote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.duo.nl/particu(...)den_staatsexamen.asp
Neen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankje! Wel klote dat het dan pas in juni is, maar er valt vast wel te overleggen toch?
Ja snap ik...mijn eerste voorkeur gaat sowieso uit naar Luchtgevechtsleiding( misschien nog wel pittiger want HBO niveau). Maar ik vroeg me dus af of een 6 op HAVO niveau hetzelfde is als een 6 op VMBO niveau.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef fathank het volgende:
Loadmaster is ook geen easy peasy functie. En behoorlijk populair, een hoop interne sollicitaties. Maatje van me zat bij de laatste 20 van 117 ofzo. Op 2 of 3 vacatures.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zo dom geweest om het nummer niet te noteren wat ze achter had gelaten omdat ik verder geen vragen had. Echt heel dom.
Oke ik ga even dat nummer bellen als ze nog bereikbaar zijn en anders morgen.
quote:Heeft u vragen over werken en/of solliciteren bij de luchtmacht? Kijk op www.werkenbijdeluchtmacht.nl of bel 0800-00 16.
Ja, en die gasten hebben een functiedekkingsgraad daar word je bang van.....quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef fathank het volgende:
Loadmaster is ook geen easy peasy functie. En behoorlijk populair, een hoop interne sollicitaties. Maatje van me zat bij de laatste 20 van 117 ofzo. Op 2 of 3 vacatures.
6 op HAVO niveau is natuurlijk > 6 op VMBO niveau. Zijn er geen andere manieren om aan te tonen dat je Wiskunde op HAVO niveau beheerst?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja snap ik...mijn eerste voorkeur gaat sowieso uit naar Luchtgevechtsleiding( misschien nog wel pittiger want HBO niveau). Maar ik vroeg me dus af of een 6 op HAVO niveau hetzelfde is als een 6 op VMBO niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |