bijna;quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
papa de papa pa pa pAA.
[ afbeelding ]
Ja een beetje, alleen niet verlaagd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit een beetje? wel vette bak hoor
Het rijdt heerlijk. Als ik er na 1100km uitstap ben ik niet moe. Fysiek dan, de concentratie van het rijden hakt er wel in. Het ziet er trouwens niet echt uit als een luxe auto, maar er zit wel alles op en aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Curlbrah het volgende:
Dat en het moet natuurlijk wel een beetje lekker rijden..
Nooit een probleem mee gehad. Electriciteit is het grootste probleem bij een Ford. Hij is al eens 'in de fik gevlogen'.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die 2.3 liter 16V met balansassen is een erg fijne motor!
quote:99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller en sterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk 100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassa supplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteron als Intimidate. Keiharde massieve spiermassa!
-Directe testosteron verhoging!
-Verhoogde IGF-1 en IGF-2!
-Keiharde groei in massieve spiermassa
-Enorm libido, verbeterde vetverbranding
quote:-Meest extreme Alpha Male supplement
-Verhoogt testosteron en vrij testosteron!
-Verlaagt oesterogeen !
-Ongekende toename in spiermassa
-Keiharde vetvrije spieren
-Instant resultaten
-Enorme krachttoename
-Onvoorstelbaar snel spierherstel
-100% veilig in gebruik
-Legaal - geen illegale bestanddelen!!
quote:De werking van deze combinatie is bijna onbeschrijfelijk. De twee sterkste testosteron - bodybuilding supplementen ooit gemaakt in 1 monsterlijk pakket.
100% legaal - 200% illegale resultaten!
Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Intimidate SRT & Tropinol XP™:
Normaal 139,80 voor 49,90!
Toen ik 16 was pikte ik de auto van mijn moeder regelmatig. Ik kon echter niet parkeren dus zette ik de auto met 1 achterwiel op de stoep, en dan deadlifte tilde ik de auto het pakeervak in.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom praten jullie een beetje gay over auto'sJe kunt geen biceps trainen met auto's, dus wat heb je er aan
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik 16 was pikte ik de auto van mijn moeder regelmatig. Ik kon echter niet parkeren dus zette ik de auto met 1 achterwiel op de stoep, en dan deadlifte tilde ik de auto het pakeervak in.
Ik pakte hem op in de wielkast, dan tillen, en duwen met je reet en hopsakee, weer geparkeerd.quote:
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik pakte hem op in de wielkast, dan tillen, en duwen met je reet en hopsakee, weer geparkeerd.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenNa 5 jaar zijn mijn parkeerskills nog steeds slecht.
Mmm, mocht het fout gaat met m'n bedrijf kan ik mezelf dus altijd nog als parkeerhulp verhuren...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb iemand zoals jou nodig voor het parkerenNa 5 jaar zijn mijn parkeerskills nog steeds slecht.
Chevrolet Camaro 1978quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
Wie rijdt wat? (overzicht):
RaymondK: Kever
Snakey: Frot Galaxy
Carbonc: Mazda 2
Mijn moeders auto ja. In één keer inparkeren blijft lastigquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, mocht het fout gaat met m'n bedrijf kan ik mezelf dus altijd nog als parkeerhulp verhuren...
ja zoon toer de franstoetert die wil ik in me bussiequote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
papa de papa pa pa pAA.
[ afbeelding ]
Mitsubishi L200, en privé een Sym Jet Euro X snoruitvoering.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
Wie rijdt wat? (overzicht):
Ben je 23?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
zijn sws veel te veel oude lui hierquote:
Ziet er wel fit uit.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Curlbrah het volgende:
VMSDKR: Honda Accord CE2
Ethanolic: Julliette Bergmann
Sapstengel: VW Golf IV
Pastapipos: Ford Escrot '73 (binnenkort)
Jahr00n: Fiets (+1 respect van Carbonc)
Curlbrah: Renault Mégane
GRS: OV studentenkaart
IrCute: Mini Cooper S![]()
Kerol: Fiets Harry
Whehehe, nee, helaas. Dan zou ze haar shirt liften. hahahahahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ze iig niet doet is haar tieten laten zien hahaha hehehhehe
Hahahahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehehe, nee, helaas. Dan zou ze haar shirt liften. hahahahaha
Nu staat ze alleen in de lift, hahaha, Snappie, lift, shirt liften?? Hehehehe
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahaze mag haar shirt wel liften en dan wordt mijn penis ook een beetje in de lucht gelift.
Jij kijk Take me out?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wie van dr alpha's hier gaat zich opgeven voor take me out?
Ik zou wel met die Mercedes op een date willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |