nee, 'k heb het geschreven, en daar mee uit. ga het niet nog erger makenquote:
Ik ben niet beter dan de rest en nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is wel dikke bullshit natuurlijk. Er is overal goed betalend, leuk studentenwerk te vinden, zolang je maar goed zoekt en beter bent dan de rest.
lol.quote:
Je beter voordoen dan de rest.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet beter dan de rest en nu?
die gast is toch een dikke trollquote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ben niet uit op een rage. Die eindigen toch nergens op.
vond het gewoon op z'n plaats om dit te schrijven.
mooie fotoquote:
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:17 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren iemand helpen verhuizen. Wasmachine en droogtrommel een paar keer in m'n remie gelift lol. Nou, dat gaat je toch niet in je koude kleren zitten. 's ochtends gebuffeld als een wilde, 's middags hele middag geslapen lol. En nu 2 blauwe knieen omdat ik hem daar tegenaan omzette die machine. lol
deed jij er shoulder presses mee met een wasmachine?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
ja tuurlijk kijk ik uit. Hoefde alleen maar op een karretje, in een busje, op een karretje, op een hoge drempel enz enz. geen trap op gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit vriend, ik zie het helemaal voor me dat jij zo'n wasmachine ff in je eentje de trap op tilt.
Blessuregevaar.
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een keer bijna met wasmachine en al van de trap afgedonderd
Haha, hier werkt een oud-stucadoor die gedurende zijn werk altijd aan deze shit zat.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Levolution het volgende:
Tijdens de verhuizing vroegen de verhuizers of ik aan de anabolen zat.
Nice.quote:Body & Fitshop 5 Garanties
• Dagelijks de laagste prijs
• Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
• Geen verzendkosten
• Grootste assortiment topmerken
ehquote:• Professionele eerlijke adviezen
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
Er moet sowieso een komma tussen twee nevengeschikte adjectieven: "professionele, eerlijke adviezen".
Ja als je het op die manier bekijkt is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, "professioneel eerlijk" dekt de lading verrassend goed. Zou hun adviezen niet eerlijk noch professioneel noemen, maar "professioneel eerlijk" is iets geheel anders.
Alles voor die sales.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben...alles wordt voor je opgetild.
quote:Alright, I've been running for a while, and these are the gains that I've acquired:
Last month:
Height: 6'2 (still)
Weight: 150 Pounds
Four to five weeks later:
Height: Same
Weight: 143 pounds with it being a five pound muscle gain from the running, and a twelve pounds fat loss.
As you can see, running makes you lose way more fat than you gain muscle. The only place that I've noticed results on was on my freakishly long legs that take up well over half of my body, and I was expecting that most of my fat lose would be on my chest, but there has yet to be any results there. I was told that running even builds biceps up a little, but they've actually shrunk a bit within my time of running. How am I going to gain another seven pounds within three weeks so I can even my weight out at 150 pounds?
Ff linkje naar dat topicquote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ben niet uit op een rage. Die eindigen toch nergens op.
vond het gewoon op z'n plaats om dit te schrijven.
Mensen die 25 posts per pagina zienquote:Op maandag 27 mei 2013 12:01 schreef ZetaOS het volgende:
Zo grappig: KLB / NS + foto
Vooral die laatste reactie: Echt typisch voor junks dit, altijd het misbruik goedpraten.
omg.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Mag ik ook pm? Hoef geen linkje naar topic, maar wel wat foto's van jou in je boxershort.
Goeden profile pic.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omg.
er staan wat foto's van mij in m'n boxershort onder m'n accountje daar.
je vind me daar wel aan m'n critische en volledig ongefundeerde noot
nou vooruit dan maar hij verdient het gewoon:
http://forum.dutchbodybui(...)-339463/#post7733072
quote:
ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ben jij die Lekkerbezig? Zo ja, ik zou je pecs wel inwrijven met olie (nohomo)
lol.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef CarbonC het volgende:
Man o man: zijn jullie nou zo debiel: die tread heb je toch zelf zo gevonden/
De eerste paar treads in AAS subforum gescand en haalde hem er meteen uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
google gewoon ff health vs riod raqe en je hebt hem
quote:
Als ze het te irritant vinden zet je maar weer even zo'n 55kg labvoeding op een hoge plank. Zijn ze wel weer even zoet.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Tering, ik zit hier weer vol op te lachen tussen m'n kantoorpikkie collega's heheh.
Wat is d'r zo leuk?
oh niks, binnenpretje
* Ethanolic checkt Ray's pecs.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Tering, ik zit hier weer vol op te lachen tussen m'n kantoorpikkie collega's heheh.
Wat is d'r zo leuk?
oh niks, binnenpretje
nu ff niet hoor. Heb nog een openruggetje van gisteren van die wasmachinequote:Op maandag 27 mei 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als ze het te irritant vinden zet je maar weer even zo'n 55kg labvoeding op een hoge plank. Zijn ze wel weer even zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |