abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127069988
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zelfde schema aan het doen als waar ik mee ga beginnen, zo te zien. Ben echt heel erg benieuwd hoe mij die 2x1600 meter afgaan. En heb er echt mega veel zin in al, hoewel ik nu al weet ik dood zal gaan tijdens het lopen (de intervals van m`n eerste training is op 5:11 min/km! :o)
Haha succes :9
Het andere tempo loopje ging trouwens wel goed. Intervallen is gewoon niet zo mijn ding geloof ik :+ Hoop dat het jou beter af gaat!

Edit: Ja, ik begon wat te enthousiast. Beetje dom... (oftewel.. Heel erg dom.. :+) Volgende keer wat beter de snelheid opbouwen ipv meteen als een dolle hond :+

En ik hoop echt dat ik vrij krijg voor Ekiden. Lijkt me leuk om mensen van hier in het echt te zien :)
pi_127070015
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Levitas het volgende:

[..]

Volgens mij moet je wat minder snel aan je interval beginnen. Je gaat 300 meter onder de 5:00 min/km, terwijl je gemiddelde op 5:20 min/km zou moeten komen. Iets meer doseren, lijkt me?

Zelfde schema aan het doen als waar ik mee ga beginnen, zo te zien. Ben echt heel erg benieuwd hoe mij die 2x1600 meter afgaan. En heb er echt mega veel zin in al, hoewel ik nu al weet ik dood zal gaan tijdens het lopen (de intervals van m`n eerste training is op 5:11 min/km! :o)
Hoe heb je dat trainingstempo bepaalt? Ik heb een MyAsics schema en die zegt dan dat ik Snel moet lopen en geeft dan als tempo 5:30 (wat voor mij comfortabel is). Voel het meestal zelf een beetje aan wat Comfortabel of Snel is op dat moment.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127070106
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:25 schreef Onama het volgende:

[..]

Hoe heb je dat trainingstempo bepaalt? Ik heb een MyAsics schema en die zegt dan dat ik Snel moet lopen en geeft dan als tempo 5:30 (wat voor mij comfortabel is). Voel het meestal zelf een beetje aan wat Comfortabel of Snel is op dat moment.
Schema op maat van Runner's World (het tijdschrift dus :P). Ik had opgegeven hoelang ik over 10km doe (je kan ook voor andere afstanden opgeven) en dan rolt hij er een schema uit met die tempo's. Ik denk dat Levitas een snellere tijd heeft opgegeven want zijn schema is sneller :P
pi_127070260
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Schema op maat van Runner's World (het tijdschrift dus :P). Ik had opgegeven hoelang ik over 10km doe (je kan ook voor andere afstanden opgeven) en dan rolt hij er een schema uit met die tempo's. Ik denk dat Levitas een snellere tijd heeft opgegeven want zijn schema is sneller :P
Ahzo, ja ik heb ook bij MyAsics op moeten geven wat wedstrijdtempo was enzo, maar toch ben ik het niet echt eens met hun voorgestelde tijden.

Mijn punt was een beetje, dat je, naar mijn mening, niet moet doen alsof dat tempo wat zo'n schema aangeeft heilig is. Ik gebruik het als een richtlijn. Zelfde voor de afstand, als het goed gaat dan doe ik er graag een kilometer of twee bij, als het wat minder gaat haal ik er wat vanaf. De ene dag voelt 5:15 als snel, de andere dag moet ik me inhouden en voelt datzelfde tempo langzaam.

Trainen moet voor mij wel leuk blijven en dat kan ik alleen maar als ik een beetje kan varieren afhankelijk van hoe ik me die dag voel.
The sun in your Eyes
pi_127070432
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef Onama het volgende:

[..]

Ahzo, ja ik heb ook bij MyAsics op moeten geven wat wedstrijdtempo was enzo, maar toch ben ik het niet echt eens met hun voorgestelde tijden.

Mijn punt was een beetje, dat je, naar mijn mening, niet moet doen alsof dat tempo wat zo'n schema aangeeft heilig is. Ik gebruik het als een richtlijn. Zelfde voor de afstand, als het goed gaat dan doe ik er graag een kilometer of twee bij, als het wat minder gaat haal ik er wat vanaf. De ene dag voelt 5:15 als snel, de andere dag moet ik me inhouden en voelt datzelfde tempo langzaam.

Trainen moet voor mij wel leuk blijven en dat kan ik alleen maar als ik een beetje kan varieren afhankelijk van hoe ik me die dag voel.
Ahh zo :P
Ik ben net begonnen met het schema, dus kijk nog even hoe het voelt. Ik denk dat de meeste tempo's wel okee zijn, behalve misschien voor de duurloop (6:40), dat voelt voor mij niet echt prettig om te lopen.
pi_127070694
Zoals beloofd mijn verslag. Ik zal proberen om het net zo levendig te maken als sommige hier dat zo goed kunnen.

SPOILER: let op, het is veel ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom schrijf ik geen verslagen. Het is een heel boekwerk geworden. En dat bij de 10k, laat staan als ik ooit de M ga lopen ;)

Nu vlug douchen en weer naar school :W
pi_127071138
quote:

[..]

Zoals Miez al zei, runners World. Ik heb m'n afgelopen tijd van de 10km opgegeven, dus daarom is m'n snelheid ook wat hoger. Het doel tempo voor de HM is volgens het schema 1:54. Lijkt me toch wat te ambitieus, en daar hecht ik nu (nog) helemaal geen waarde aan. Dat is echt nog niet te voorspellen..

Wat betreft schemas, daar hebben we het tijdens het lopen ook nog over gehad. Voor de één werkt 100% op gevoel lopen beter dan strikt aan een schema houden.
Ik vind een strikt schema fijn. Als ik sneller kan dient het als een rem, als de opgegeven tijd wat te snel lijkt, is het voor mij motivatie om toch die snelheid te halen. Overigens is het daarbij wel belangrijk niks te forceren.

Ik zal echt niet precies de hele loop de opgegeven snelheid lopen, maar ik wil het wel een beetje als doel houden.
pi_127071245
Kort herstelloopje gedaan. Halve afstand, halve snelheid.
Meer wilde mijn lichaam ook niet.
Maar toch even van de zon genoten. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127071309
Stream, dat is toch een hartstikke leuk verslag man! Lekker uitgebreid maar nog Steeds lekker te lezen!
pi_127071401
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:54 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zoals Miez al zei, runners World. Ik heb m'n afgelopen tijd van de 10km opgegeven, dus daarom is m'n snelheid ook wat hoger. Het doel tempo voor de HM is volgens het schema 1:54. Lijkt me toch wat te ambitieus, en daar hecht ik nu (nog) helemaal geen waarde aan. Dat is echt nog niet te voorspellen..
Ik ben toch ook eens aan het kijken voor een schema voor de marathon, nou ja, bij mij is het eigenlijk voor de hoge-veluwetrail van 37km, maar dat is bijna hetzelfde. Als ik mijn laatste 10k wedstrijd opgeef wil hij mij de marathon laten rennen in 2:52:36.... :') Dat is ook wel een beetje erg ambitieus inderdaad. Maar het schema ziet er verder wel goed uit, als je dat als leidraad gaat gebruiken inderdaad :).

Streamnl, leuk verslag *O* Echt goed gelopen, wel makkelijk als je zo competitief bent, kan je er altijd wat extra uitpersen aan het eind. Erg mooie tijd hoor! Had ik al gezegd, maar gewoon nog een keer, is verdiend! :P
pi_127071418
Ik wil ook wel mee gaan doen aan dit hardlooptopic :) Ben nu rustig aan het trainen voor de halve marathon 16 juni (ik had me er redelijk impulsief voor ingeschreven, dus had maar 7 weken om echt te trainen). Doel is 1.58 maar daar wil ik eigenlijk onder.
Voorheen heb ik de Dam tot Damloop gelopen in 2009 (10,6 km/u) en twee keer de singelloop, pr is 53 minuten maar daar heb ik flink wat tijd verloren omdat ik 400m voor het einde moest kotsen :P

Vanavond een fartlek/vaartspel training!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_127071484
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef streamnl het volgende:
Zoals beloofd mijn verslag. Ik zal proberen om het net zo levendig te maken als sommige hier dat zo goed kunnen.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom schrijf ik geen verslagen. Het is een heel boekwerk geworden. En dat bij de 10k, laat staan als ik ooit de M ga lopen ;)

Leuk! ^O^

Hier zit les 12 met Evy er weer op, ging super! *O*
Dit keer samen met mijn moeder (zij deed les 10, dus hetzelfde). Ze loopt wat langzamer, dus wilde weten of ik dat ook kon. En het heeft zowaar geholpen, niet veel, maar toch.
Nu 7.30/km ipv rond de 7:00. ;) De loopstukjes ergens rond de 6.00 ipv rond de 5.00 geloof ik. Al met al, voor mij dus heel wat langzamer. :Y

Voor de geïnteresseerden:

http://www.endomondo.com/workouts/195250733/9947984
  maandag 27 mei 2013 @ 17:10:13 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127071623
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook wel mee gaan doen aan dit hardlooptopic :) Ben nu rustig aan het trainen voor de halve marathon 16 juni (ik had me er redelijk impulsief voor ingeschreven, dus had maar 7 weken om echt te trainen). Doel is 1.58 maar daar wil ik eigenlijk onder.
Voorheen heb ik de Dam tot Damloop gelopen in 2009 (10,6 km/u) en twee keer de singelloop, pr is 53 minuten maar daar heb ik flink wat tijd verloren omdat ik 400m voor het einde moest kotsen :P

Vanavond een fartlek/vaartspel training!
Welkom :W
Die 53 minuten geldt voor een 10k?

Loop je overigens bij een (atletiek)vereniging? En hoelang loop je al?
  maandag 27 mei 2013 @ 17:11:29 #214
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127071661
Vandaag nog een vrije dag en ik zit overigens eventjes veel te lekker op de bank om te lopen. Zo'n after-kramp-knoop lijkt me ook eigenlijk wel een signaal van: doe maar even een dagje rustig aan. Morgenavond mag ik weer achter mijn eigen loopgroep aanlopen :P
  maandag 27 mei 2013 @ 17:16:21 #215
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_127071825
Ik ga weer lekker meelezen. Jullie zijn niet bij te houden.

Blijven schrijven is leuk om te lezen en vooral goede motivatie!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_127071936
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Welkom :W
Die 53 minuten geldt voor een 10k?

Loop je overigens bij een (atletiek)vereniging? En hoelang loop je al?
Ja, dat is 10km ja. Ik loop niet bij een atletiekvereniging maar gewoon voor mezelf. Ik loop nu denk ik al 6 of 7 jaar hard, maar altijd naast mijn andere sporten/activiteiten. Ik heb 2 jaar gewedstrijdroeid (7x in de week) dus heb een goede conditie. Maar ben nu ook nog druk als coach dus in sommige periodes heb ik helemaal geen tijd om te lopen, en nu ben ik weer wat actiever met 3 a 4x p/w lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 27 mei 2013 @ 17:24:29 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127072094
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat is 10km ja. Ik loop niet bij een atletiekvereniging maar gewoon voor mezelf. Ik loop nu denk ik al 6 of 7 jaar hard, maar altijd naast mijn andere sporten/activiteiten. Ik heb 2 jaar gewedstrijdroeid (7x in de week) dus heb een goede conditie. Maar ben nu ook nog druk als coach dus in sommige periodes heb ik helemaal geen tijd om te lopen, en nu ben ik weer wat actiever met 3 a 4x p/w lopen.
Mooie tijd ^O^
Welke HM is het die je gaat lopen? sorry, vragenvuurtje, gewoon nieuwsgierig :P

Succes met trainen iig!
pi_127072125
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mooie tijd ^O^
Welke HM is het die je gaat lopen? sorry, vragenvuurtje, gewoon nieuwsgierig :P

Succes met trainen iig!
De Tata Steel Marquetteloop, omdat die in het dorp is waar mijn ouders wonen (Heemskerk).
Bedankt!
pi_127072190
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben toch ook eens aan het kijken voor een schema voor de marathon, nou ja, bij mij is het eigenlijk voor de hoge-veluwetrail van 37km, maar dat is bijna hetzelfde. Als ik mijn laatste 10k wedstrijd opgeef wil hij mij de marathon laten rennen in 2:52:36.... Dat is ook wel een beetje erg ambitieus inderdaad. Maar het schema ziet er verder wel goed uit, als je dat als leidraad gaat gebruiken inderdaad .
Nja, sowieso vind ik persoonlijk voor eerste evenementen van die afstand (marathon en halve marathon) dat uitlopen het belangrijkste is. Ja, ik ben ook heel competitief ingesteld, en als ik dan toch een tijd zou moeten noemen die ik zou willen lopen op m`n eerste HM is sub 2 uur. Om meteen 1:54 als doel te nemen, zoals het schema van Runners World aangeeft, vind ik een beetje overdreven. Voor een tweede HM is het voor mij een ander verhaal denk ik..
pi_127072194
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De Tata Steel Marquetteloop, omdat die in het dorp is waar mijn ouders wonen (Heemskerk).
Bedankt!
Leuke loop is dat!! Heb in Heemskerk gewerkt.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:29:07 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127072264
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Leuke loop is dat!! Heb in Heemskerk gewerkt.
Geinspireerd geraakt door de Italiaanse keuken? :9 ;)
pi_127072505
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nja, sowieso vind ik persoonlijk voor eerste evenementen van die afstand (marathon en halve marathon) dat uitlopen het belangrijkste is. Ja, ik ben ook heel competitief ingesteld, en als ik dan toch een tijd zou moeten noemen die ik zou willen lopen op m`n eerste HM is sub 2 uur. Om meteen 1:54 als doel te nemen, zoals het schema van Runners World aangeeft, vind ik een beetje overdreven. Voor een tweede HM is het voor mij een ander verhaal denk ik..
1:54 op HM is een pace van 5:24. 10 seconden langzamer per kilometer dan wat je op de 10 hebt gelopen. Als je nog eens 3 maanden extra getraind hebt (je loopt nu toch ook pas 3 maanden toch) dan is sub 1:54 makkelijk haalbaar. :)
The sun in your Eyes
pi_127072546
Vanmiddag toch maar eens even naar de huisarts gegaan omdat ik inmiddels al meer dan een maand niet meer heb kunnen lopen zonder toch weer last van het één of ander aan mijn rechterbovenbeen of uiteindelijk zelfs steken in mijn rechterheup te krijgen. Morgen even naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. Ik heb me er iig al min of meer bij neergelegd dat ik een hele tijd niet meer zal kunnen gaan lopen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127072649
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef Onama het volgende:

[..]

1:54 op HM is een pace van 5:24. 10 seconden langzamer per kilometer dan wat je op de 10 hebt gelopen. Als je nog eens 3 maanden extra getraind hebt (je loopt nu toch ook pas 3 maanden toch) dan is sub 1:54 makkelijk haalbaar. :)
Zeg dat nou nieeeeet!
Ik heb vanaf volgende week 16 weken om te trainen. En ja, ik loop pas 3 maanden. En man, wat zijn de afgelopen 3 maanden genieten geweest, ondanks een ronduit KUT privé situatie. Het lopen doet me echt goed, ik geniet van hoe m'n lichaam werkt (terwijl ik eerst altijd een luie donder) was.

Oké, ik sla weer door.
pi_127073476
Ik geniet nog steeds van een runnershigh geloof ik, jullie ook?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127073575
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
Iedere keer weer. Tijdens het lopen zelf is het vaak blegh. Maar zodra ik eenmaal onder de douche sta en me een halve liter water naar binnen heb gegooid voel ik me echt het mannetje :7
The sun in your Eyes
pi_127073576
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zeg dat nou nieeeeet!
Ik heb vanaf volgende week 16 weken om te trainen. En ja, ik loop pas 3 maanden. En man, wat zijn de afgelopen 3 maanden genieten geweest, ondanks een ronduit KUT privé situatie. Het lopen doet me echt goed, ik geniet van hoe m'n lichaam werkt (terwijl ik eerst altijd een luie donder) was.

Oké, ik sla weer door.
Haha :D , je bent wel goed bezig hoor! Maar inderdaad, uitlopen blijft het belangrijkste erbij. Gewoon lekker trainen straks volgens het schema en kijken hoever je daarmee komt. Tijdens het schema is het natuurlijk het belangrijkst om heel te blijven! Daarom ook gewoon als leidraad gebruiken. Komt sowieso wel goed! :)
Welke HM wil je gaan lopen en wanneer is dat precies? Nog een haas nodig? :P
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 18:06:51 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_127073578
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef streamnl het volgende:

Leuk verslag *O*

Daarom vind ik maandag-na-race-dag ook zo leuk, lekker verslagen teruglezen in de trein :9

Which reminds me, ik moet ook nog een verslagje typen! :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127073660
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
in die runnershighoptimisme heb ik me net opgegeven voor de marathon in Istanbul :'). Ze hebben een fun-run, 8 en 15 km. 15 is denk ik niet haalbaar voor die tijd, dus ik ga voor de 8.

Zit een beetje in m'n maag met de Ladiesrun over anderhalve week. Door ziekte haal ik het eigenlijk niet om die te lopen, maar wil wel. M'n C25K loopt officieel de 20e af...
pi_127073678
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Welke HM wil je gaan lopen en wanneer is dat precies? Nog een haas nodig?
De HM die ik gepland heb staan is de Blackmore's Half Marathon op 22 september, tijdens het Sydney Running Festival. Een haas zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat jij het waard vind om ¤1100 - ¤1500 neer te tellen voor een retour vlucht ;)

//Edit
Even voor de gein gekeken op de website.. Begintijd: 6:30 AM (`s-ochtends dus! :') )
pi_127073721
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

De HM die ik gepland heb staan is de Blackmore's Half Marathon op 22 september, tijdens het Sydney Running Festival. Een haas zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat jij het waard vind om ¤1100 - ¤1500 neer te tellen voor een retour vlucht ;)
Lol, dat had ik moeten weten ;) . Na de ekiden al bijna naar Australië inderdaad. Wel erg gaaf, maar dat hazen wordt het dan niet nee.
pi_127073735
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lol, dat had ik moeten weten ;) . Na de ekiden al bijna naar Australië inderdaad. Wel erg gaaf, maar dat hazen wordt het dan niet nee.
Gelukkig lopen er haasjes met een ballonetje waar ik achter kan blijven ;)

Jaaaa, de filmpjes zijn er!
http://www.brandloyalty-i(...)l=NL&gotostream=true

Startnummer: 1874; Kleur shirt: Blauw (net zoals 80% van de lopers).
Kijk die finish dan even.. Ik zie nu pas dat ik héél asociaal inhaalde daar. Dat heb ik écht niet meegekregen tijdens het lopen zelf.
* Levitas Schaamt zich diep
pi_127073742
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

in die runnershighoptimisme heb ik me net opgegeven voor de marathon in Istanbul :'). Ze hebben een fun-run, 8 en 15 km. 15 is denk ik niet haalbaar voor die tijd, dus ik ga voor de 8.

Zit een beetje in m'n maag met de Ladiesrun over anderhalve week. Door ziekte haal ik het eigenlijk niet om die te lopen, maar wil wel. M'n C25K loopt officieel de 20e af...
Waarom niet? Dik dat je 5km aankan, die ene week training meer of minder gaat echt niet uitmaken (mits je niet ziek bent natuurlijk). Je moet er wel zelf in geloven natuurlijk, anders gaat het nooit lukken.

En mocht het dan toch blijken dat 5km niet gaat lukken dan loop je toch de laatste kilometer? (Al kan ik het me echt niet voorstellen dat als je (bijna) klaar bent met C25K dat je hem dan niet rustig uit kan lopen. Heb zelf ook C25K gedaan en die stoomt je wel echt lekker klaar voor de afstand.
The sun in your Eyes
pi_127073747
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat is altijd wel makkelijk inderdaad!
pi_127073852
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nog een haas nodig? :P
Je mag mij wel komen hazen de 13de van Juli :P
The sun in your Eyes
pi_127073947
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Onama het volgende:

[..]

Waarom niet? Dik dat je 5km aankan, die ene week training meer of minder gaat echt niet uitmaken (mits je niet ziek bent natuurlijk). Je moet er wel zelf in geloven natuurlijk, anders gaat het nooit lukken.

En mocht het dan toch blijken dat 5km niet gaat lukken dan loop je toch de laatste kilometer? (Al kan ik het me echt niet voorstellen dat als je (bijna) klaar bent met C25K dat je hem dan niet rustig uit kan lopen. Heb zelf ook C25K gedaan en die stoomt je wel echt lekker klaar voor de afstand.
Moeten lopen zou als een defeat voelen denk ik :'). Maar dat is natuurlijk onzin. Het is nou niet dat ik de lessen fluitend uitloop, 2x8 ging vorige week nét. Vandaar dat ik me afvraag of het lukt. Maar goed, morgen moet ik 20 minuten achter elkaar, eens kijken hoe dat gaat :).
pi_127074007
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Moeten lopen zou als een defeat voelen denk ik :'). Maar dat is natuurlijk onzin. Het is nou niet dat ik de lessen fluitend uitloop, 2x8 ging vorige week nét. Vandaar dat ik me afvraag of het lukt. Maar goed, morgen moet ik 20 minuten achter elkaar, eens kijken hoe dat gaat :).
Ik was zo bang voor die eerste keer 20 minuten, en zo blij toen het lukte! Grootste gedeelte van het lopen is mentaal, erin geloven moet je! En sowieso tempo niet te hoog gooien. Eerste 3 weken C25K waren voor mij een hel omdat ik veel te snel wou gaan.
The sun in your Eyes
pi_127074046
Damnit, ik wil echt héél graag een klein, langzaam rondje gaan lopen op m`n nieuwe schoenen (onder het mom van een herstelrondje), maar weet niet of het verstandig is :')
pi_127074106
quote:

[..]

Voor mij is een wedstrijd lopen zo veel anders dan in m'n eentje. Bij een wedstrijd heb ik veel meer drive om wel gewoon door te gaan, terwijl ik als ik in m'n eentje loop dan keihard zou falen. Het helpt echt om net even dat extra te geven. En er zijn er genoeg die de wedstrijd niet goed kunnen inschatten, er als dolle honden vandoor gaan en na 1km al moeten wandelen. En na 2km weer.
pi_127074406
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Levitas het volgende:

[..]

Jaaaa, de filmpjes zijn er!
http://www.brandloyalty-i(...)l=NL&gotostream=true

Startnummer: 1874; Kleur shirt: Blauw (net zoals 80% van de lopers).
Kijk die finish dan even.. Ik zie nu pas dat ik héél asociaal inhaalde daar. Dat heb ik écht niet meegekregen tijdens het lopen zelf.
* Levitas Schaamt zich diep
Horloge kijker! :9

Ik ben ooit eens bijna tegen een vrijwilliger aangelopen in mijn eindsprint :+
pi_127074651
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Levitas het volgende:
Damnit, ik wil echt héél graag een klein, langzaam rondje gaan lopen op m`n nieuwe schoenen (onder het mom van een herstelrondje), maar weet niet of het verstandig is :')
Doe het dan gewoon, even een paar kilometer. Je moet ze toch rustig inlopen.
pi_127074717
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef Miezziej het volgende:
Horloge kijker!
Ja, dat viel me ook al op. Ik kijk bijna bij elk filmpje wel even op m`n horloge en ook dat heb ik niet echt in de gaten tijdens het lopen. Misschien dat het nu wat meer was omdat ik zó gefocussed was op de tijd, misschien ook totaal onbewust.
pi_127074778
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:19 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik was zo bang voor die eerste keer 20 minuten, en zo blij toen het lukte! Grootste gedeelte van het lopen is mentaal, erin geloven moet je! En sowieso tempo niet te hoog gooien. Eerste 3 weken C25K waren voor mij een hel omdat ik veel te snel wou gaan.
Ja, vooral dat. Gisteren tegen de 4K schreeuwde mijn hoofd "ok.. mooi geweest, nu gaan we wandelen, dit tempo is te dol!!" En toch zet je dan door, verzet je gedachten, kijk even rond, zie de finish en verdomd, je kan nog harder.
pi_127074895
Ik word zo enthousiast van jullie O+.
pi_127074925
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Onama het volgende:

[..]

Iedere keer weer. Tijdens het lopen zelf is het vaak blegh. Maar zodra ik eenmaal onder de douche sta en me een halve liter water naar binnen heb gegooid voel ik me echt het mannetje :7
:D Vooral als je een flink eind over hebt en de laatste anderhalf kilometer wat kan versnellen én beter in het ritme weer komt :D Geniaal gevoel.
pi_127074993
quote:

[..]

Ik merk erg veel verschil hoe het per dag is. Heeft mee te maken wanneer ik gegeten heb vooral en met of ik een of twee dagen rust heb gehad.
pi_127075913
Zweeffoto! En ik heb meer plezier dan misschien lijkt :D

SPOILER: pas op, foto met omhoogkruipend shirt, en nee in dit geval niet sexy :D
hier de filmpjes. Grappig, bij de laatste cameralocatie, gericht op de finish, ziet het eruit alsof ik nog supersoepel loop. Zo voelde het niet echt meer. Het valt me op dat ik echt heel erg rechtop loop :o

Zometeen naar de fysio, mag hij even aan mijn gevoelige knie zitten :9

[ Bericht 29% gewijzigd door Serinde op 27-05-2013 19:18:37 (link naar filmpje toegevoegd) ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 19:16:21 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127076174
'n avond!

Na de goede loop van Zaterdag heb ik echt heel veel zin om te lopen, maar E.T. is werken dus ik kan de deur niet uit. Gelet op de pijn in m'n rug is dat misschien maar verstandig ook. Dan zou ik dus OF morgenavond kunnen lopen OF woensdagochtend... gelet op het feit dat ik 's ochtends veel lekkerder loop wordt het hoogstwaarschijnlijk woensdag, maar damn, 3 dagen rust is wel erg lang tegenwoordig.

Nou kunnen alle spieren goed herstellen om daarna nog 3 weken op te bouwen naar de volgende wedstrijd, de 10EM. Zou mooi zijn als ik die in 1 uur 31 minuten kan lopen. (op schema voor een HM in 2 uur).
pi_127077129
De eerste paar kilometers op m`n Saucony's zijn een feit! Geen idee hoe ver ik heb gelopen, maar in ieder geval iets van 25 minuten op een heeeel laag tempo voor mijn doen (denk iets rond de 7" min/km). Voelde heerlijk om even rustig zo`n herstelloopje te doen :)
Heel eerlijk gezegd merk ik weinig verschil met m`n huidige schoenen. Het voelt wel allemaal iets lichter dan m`n paar Adidas.

Het voelt niet raar ofzo, dus waarschijnlijk gaat het alleen maar beter voelen als ze goed ingelopen zijn.
Of werkt dat zo niet? :P
pi_127077315
quote:

[..]

gisteren ook even zo'n schema van myasics gemaakt. In mijn geval voormarathon over 20 weken. Trainingintensiteit zwaar en 3 keer per week. Ik vind de tempo's vrij laag en erg kote loopjes eigenlijk.
pi_127077556
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

gisteren ook even zo'n schema van myasics gemaakt. In mijn geval voormarathon over 20 weken. Trainingintensiteit zwaar en 3 keer per week. Ik vind de tempo's vrij laag en erg kote loopjes eigenlijk.
Oh crap is het al zo laat :? Ik wilde ook een 20 weken schema en ik loop twee weken na jou. Bedankt voor het wakker schudden!
  maandag 27 mei 2013 @ 19:45:43 #252
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127077596
quote:

[..]

Define kort en laag. Wat is je beoogde tempo dan?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127078007
Ik ga na de Almere City Run ook aan de gang met een schema van my asics, vind de loopjes die makkelijk moeten gaan ook wel erg langzaam hoor! Vandaag 16 km gelopen met een gemiddelde van 9.2 km/u Vind dat maar niks maar het zal vast ergens goed voor zijn :) Loop nu met een schema van Runnersweb.

Was qua lopen vandaag m'n dag niet, nu languit op de bank met een paar stalpoten :{
pi_127078176
God, net weer zo'n tamponreclame met überblije rennende meisjes :').

Ik tijdens het rennen:

pi_127078179
Route aan het plannen om te rennen in Breda morgenvroeg, wat ik gedacht had was net iets te kort, dan maar twee rondjes park :+
pi_127078236
quote:

[..]

Ik had ook wel een beetje het idee dat ik met het My Asics schema onder mijn kunnen zou lopen. Ik zou langzamer moeten gaan lopen dan dat ik nu doe, met dezelfde afstanden die ik nu ook al doe.
Bij het schema van Runners World licht de intensiteit iets hoger naar mijn idee, iets wat ik wel fijn vind :)
  maandag 27 mei 2013 @ 19:57:37 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127078260
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik tijdens het rennen:

[ afbeelding ]
:D _O-

Dat moet wel meevallen!!
pi_127078396
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Define kort en laag.
Clumsy_clown heeft het antwoord gegeven.
pi_127078451
Ik ga verder met mijn 10K schema (ebookhardloopschemas.pdf) , zoveel verschillende gelezen en deze sprak mij het meeste aan. Mooi strak, simpel, en naar mijn gevoel heel doelgericht. Ik ga mij hier helemaal op focussen, nog 16 weken voor de Vredesloop, over 10 weken heb ik het af, misschien 12 als het moet.
pi_127078477
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 20:01:53 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127078479
quote:

Ik tijdens het rennen:

[ afbeelding ]
_O-
pi_127078502
quote:

Ik tijdens het rennen:

[ afbeelding ]
Whaha :D
pi_127078536
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga verder met mijn 10K schema (ebookhardloopschemas.pdf) , zoveel verschillende gelezen en deze sprak mij het meeste aan. Mooi strak, simpel, en naar mijn gevoel heel doelgericht. Ik ga mij hier helemaal op focussen, nog 16 weken voor de Vredesloop, over 10 weken heb ik het af, misschien 12 als het moet.
Zet 'm op! ^O^
  maandag 27 mei 2013 @ 20:03:02 #264
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127078543
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je rent dat schema als twee honden? :?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127078569
quote:

Ik tijdens het rennen:

[ afbeelding ]
Aww. Dat is wel heel erg :D

En heerlijk, zo'n trainer die elke maand je schema opstuurt :)
pi_127078699
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zet 'm op! ^O^
Thanks! Maar zo snel als jou heb ik niet voor ogen hoor :o
  maandag 27 mei 2013 @ 20:06:23 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127078710
Op de boulevard van Rethymon, Kreta heerste echt een fout hardloopsfeertje, die ik nog even zal schetsen. Kwam er ineens uit een zijstraat zo'n chick aangerend, keihard, hupsig, hield dit 2 minuten vol voor mijn neus. Dan een abrupte stop en 20 push ups. Dan weer hups-spring, abrupte stop en 20 sit-ups. In vol fluister-ornaat inclusief muziek. En hops, daar kwam er nog eentje.

Ik moet zeggen dat ik me aardig triomfantelijk voelde toen ik ze na het keerpunt van de boulevard weer kon inhalen. Ze waren alweer na 10 minuten klaar. Aangenaam, dit is nu hardlopen - dacht ik :{w

Voordat onze mannelijk posters direct een vakantie naar Rethymon gaan boeken, er waren verder voornamelijk harige Griekse mannen in véél kleding, iPhone's op de arm, te hard rennend en te bezweet :')

Jamas c_/
pi_127078774
quote:

Ik tijdens het rennen:

[ afbeelding ]
_O- Herkenbaar!
pi_127078791
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Thanks! Maar zo snel als jou heb ik niet voor ogen hoor :o
Dat maakt toch niks uit. Het gaat erom dat je eruit haalt wat er voor jou persoonlijk inzit en dat je daar van geniet. Of je dat nou in 45 minuten doet of in 1,5 uur. So what? Ieder persoon is anders, ieder lichaam is anders. Tijden zijn relatief
pi_127078900
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat maakt toch niks uit. Het gaat erom dat je eruit haalt wat er voor jou persoonlijk inzit en dat je daar van geniet. Of je dat nou in 45 minuten doet of in 1,5 uur. So what? Ieder persoon is anders, ieder lichaam is anders. Tijden zijn relatief
Klopt helemaal. :) Iedereen zijn eigen target en tempo.
Vindt dat ook leuk in dit hardloopwereldje, die onderlinge felicitaties, puur omdat je ook loopt.
pi_127078904
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Op de boulevard van Rethymon, Kreta heerste echt een fout hardloopsfeertje, die ik nog even zal schetsen. Kwam er ineens uit een zijstraat zo'n chick aangerend, keihard, hupsig, hield dit 2 minuten vol voor mijn neus. Dan een abrupte stop en 20 push ups. Dan weer hups-spring, abrupte stop en 20 sit-ups. In vol fluister-ornaat inclusief muziek. En hops, daar kwam er nog eentje.
I
Wat is dat voor een sport, dan? :? Gucci-bootcamp? ;) Kan me er niets bij voorstellen...
pi_127078929
Weer met vriendin gelopen, merkte wel dat ik een slecht weekend achter de rug heb

Weer een kilometer rennen, 200 lopen en zo tot de 9 kilometer. Af en toe wat last van mijn knie, soms hele stukken niet en soms schoot het er weer een paar passen in, vooral als we omhoog gingen

http://www.endomondo.com/workouts/195340370

Eigenlijk bevalt dit me best wel goed zo. We zijn wel van plan het langzaam wat op te voeren als we allebei wat makkelijker rennen. Ik heb vooral het laatste gedeelte dat het me makkelijk af gaat en mijn vriendin rent makkelijker in het begin.

Woensdag weer even alleen rennen en dan weer eens een lang stuk achter elkaar
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_127078960
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
_O_
pi_127079101
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je rent dat schema als twee honden? :?
Kort en laag :)
pi_127079138
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Define kort en laag. Wat is je beoogde tempo dan?
Schema voor marathon in 4:12 ongeveer.

joggen vind ikzelf dan 6:15/km en snel 5:00/km.
pi_127079389
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal. :) Iedereen zijn eigen target en tempo.
Vindt dat ook leuk in dit hardloopwereldje, die onderlinge felicitaties, puur omdat je ook loopt.
Dat dacht ik laatst ook, nergens krijg je het gevoel een sukkel te zijn omdat je zoveel minder kan dan anderen. Je wordt juist trots omdat je door de anderen doorzet en jezelf steeds meer verbaast. Denk dat ik zonder dit forum nooit zo fanatiek was gebleven. Ik vind het zo leuk om alles van anderen te lezen en je gaat al bijna denken dat je de mensen gaat kennen hier haha
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_127079426
Geen intervalletjes? Voor een M in 4:12 vind ik 5:43-5:56 ook niet echt snel nee. En die 5km joggen elke week in het superlangzaam? Dat ben ik volgens mij in schema's alleen als herstelloopje tegengekomen. Wat heb je als start opgegeven qua afstand/tempo?
pi_127079442
Net voor het eerst dus een fartlek training gedaan. Ik vond het wel raar :o In het begin was ik ook nog erg moe (vermoeiend weekend gehad) en kwam ik echt niet vooruit. Maar ik merkte het effect van de tempowisselingen wel, uiteindelijk ging hogere snelheid me steeds makkelijker af. En ook wel leuk om zelf te bedenken hoe lang en in welk tempo je wisselt..

Uiteindelijk 8,6 km in 52 minuten. Snelste tijd over een km 4.10, gemiddelde pace 6.02
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:23:05 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_127079614
De Marikenloop dus! :9 onder een spoiler, want lang verhaal met foto's!

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127079743
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
Geen intervalletjes? Voor een M in 4:12 vind ik 5:43-5:56 ook niet echt snel nee. En die 5km joggen elke week in het superlangzaam? Dat ben ik volgens mij in schema's alleen als herstelloopje tegengekomen. Wat heb je als start opgegeven qua afstand/tempo?
Bij een M van 4:12 is je wedstrijdtempo 5'58. Dan vind ik dat snelle nog wel redelijk goed zitten denk ik. Ik denk dat je beter kan kijken voor een iets snellere doeltijd anders als je dat zo makkelijk loopt.
Als ik mijn tijd bij Asics op de 10km invoer en een M in 3 uur voor schema wil, dan loop ik snel in 3'58 - 4'01, ook net onder het doeltempo wat hij zet op 4'05. N.a.v. mijn 10km tijd maakt hij er een 2:53 Marathon van.
Maar die 15km trainingen in 4'/km lijkt mij nogal extreem, dat zijn bijna wedstrijden die je dan loopt. Dus ik ga nog even kijken wat ik wil gaan doen, sowieso de doeltijd van de M wat lager zetten dan hij aangeeft. :)
pi_127079753
Ik vind die finish echt wel afschuwelijk druk ;( Dan loop je toch echt in de weg voor een normale sprint.
pi_127079834
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
Hm in 2:00 heb ik als startgegeven opgegeven en als streefdoel M in 4:00.
pi_127079956
Leuk Gup *O*.
  maandag 27 mei 2013 @ 20:33:18 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127080246
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ga ook eens op zoek naar hardloopboeken :') misschien heeft RD nog tips?
tuurlijk, maar het is maar net wat je wil lezen.
Ik lees op dit moment Pryon Powell's boek

een boek over ultra running maar in mijn ogen ook heel leerzaam voor degene die ooit een marathon willen doen.
goede hoofdstukken o.a. over voeding en het verschil in voeding tussen M-lopers en Ultra-lopers etc.
Verder mooie trainingsschema's
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127080303
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:

SPOILER
Die bijna-juichfoto *O*
Leuk verslag ook!

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bij een M van 4:12 is je wedstrijdtempo 5'58. Dan vind ik dat snelle nog wel redelijk goed zitten denk ik. Ik denk dat je beter kan kijken voor een iets snellere doeltijd anders als je dat zo makkelijk loopt.
Als ik mijn tijd bij Asics op de 10km invoer en een M in 3 uur voor schema wil, dan loop ik snel in 3'58 - 4'01, ook net onder het doeltempo wat hij zet op 4'05. N.a.v. mijn 10km tijd maakt hij er een 2:53 Marathon van.
Maar die 15km trainingen in 4'/km lijkt mij nogal extreem, dat zijn bijna wedstrijden die je dan loopt. Dus ik ga nog even kijken wat ik wil gaan doen, sowieso de doeltijd van de M wat lager zetten dan hij aangeeft. :)
Ik ben misschien ook wel heel erg intervalletjes gewend ;) .
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:34:19 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_127080313
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind die finish echt wel afschuwelijk druk ;( Dan loop je toch echt in de weg voor een normale sprint.
De finish is druk ja. Maar goed, met zoveel dames is dat ook wel een beetje te verwachten. Daar stel je je dan ook op in. Ik denk dat een PR bij de Marikenloop niet haalbaar is als je het van je eindsprint moet hebben. Maar ik vond het wel heel leuk, terwijl ik helemaal niet zo van de ladies-only lopen ben
pi_127080401
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Vergeleken met de CPC is het echt heel erg rustig :P

SPOILER
  maandag 27 mei 2013 @ 20:39:09 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127080634
quote:

SPOILER
:D :D Supergaaf! Well done *)
pi_127080876
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Vergeleken met de CPC is het echt heel erg rustig :P

SPOILER
Voordeel zou voor mij wel zijn dat ik niet te hard van start ga :D
  maandag 27 mei 2013 @ 20:43:29 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127080892
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

//Edit
Even voor de gein gekeken op de website.. Begintijd: 6:30 AM (`s-ochtends dus! :') )
ik doe het voor een stuk minder ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127080950
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik doe het voor een stuk minder ;)
Haha jij wel ja. Jij zit ook een stuk dichterbij ;) Dus mocht je toevallig "in de buurt zijn".....
pi_127081171
quote:
_O_ Mooi uitgebreid verslag, leuke foto's ook! Echt heel leuk, ziet er ook mooi blij uit. :D *O* En natuurlijk ook nog goed gelopen, mooi dat je zoveel kon inhalen, dat is altijd erg lekker voor je moraal.
pi_127081175
quote:

[..]

Ik heb hem op 4 keer per week staan en volgens mij normale intensiteit. Tempo's zijn belachelijk laag inderdaad. Kort vind ik de loopjes niet echt. Heb het idee dat er goed opgebouwd wordt.

Tempo's negeer ik gewoon, als hij zegt dat ik snel moet rennen dan ren ik dat loopje op een tempo wat ik dan snel vind. Enige reden dat ik dat schema heb gemaakt is de regelmaat. (Moet je maar eens op Endomondo kijken bij mijn April maand en Mei maand). Volgens mij is regelmatig lopen en langzaam opbouwen veel belangrijker dan of je een bepaald loopje nou op 5:30 of 5:15 loopt. Maargoed dat is allemaal persoonlijk en mijn mening, ik wil sowieso voor de langere afstanden gaan en me de komende tijd nog niet druk maken om de tijd.

SPOILER
Nu ik het schema zo zie voor de komende 4 weken krijg ik wel echt de neiging om het om te gooien. 3 weken hetzelfde en dan de tweede week een temporun ipv met lange duurloop... Toch maar eens kijken of ik het wat om kan gooien. Of gewoon die temporun negeren en er weer 18km comfortabel van maken. Van de andere kant, het loopt nu lekker dus waarom iets veranderen.
The sun in your Eyes
  maandag 27 mei 2013 @ 20:48:53 #294
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127081212
Leuk verslag Gup!
Heb mijn foto's ook gevonden.... -O- ik probeerde blij te kijken maar is weer niet gelukt.

Morgen naar de fysio trouwens, mijn bilspier wil niet meewerken en trekt soms door naar mijn been :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_127081280
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voordeel zou voor mij wel zijn dat ik niet te hard van start ga :D
En ook niet te hard finisht ;)
pi_127081292
Les 19 van Evy gedaan vandaag.. Na afgelopen weekend de voor mij monsterafstand van 8km te hebben gelopen en nog te hebben gesquashed ging het lopen niet erg lekker. Ik was ook nog een tikkie enthousiast van start gegaan, maar heb me uiteindelijk weer een beetje tot rust kunnen krijgen waardoor ik de laatste 8 minuten redelijk heb kunnen lopen nog. Wel heb ik nu wat last van bij onderbenen. Niet de kuitspieren, maar lager en meer aan de voorkant irriteert het wat. Maar even rustig aan doen de komende 2 dagen en kijken of woensdag weer gaat lukken. Ik hoorde al dat ik dat4x8 minuten moet gaan lopen, dus dat gaat afzien worden vrees ik.

Voor de liefhebbers van statistiekjes en kaartjes:

http://www.endomondo.com/workouts/195414708/3009947
pi_127081324
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En ook niet te hard finisht ;)

Je hebt gelijk :P

Ik ben bang dat ik ook met zo'n type loop mee ga doen.
pi_127081402
Altijd weer leuk om die verslagen te lezen. Die van Gup was weer erg de moeite!
The sun in your Eyes
pi_127081501
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :P

Ik ben bang dat ik ook met zo'n type loop mee ga doen.
Het is ook evengoed wel leuk hoor!
pi_127081547
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is ook evengoed wel leuk hoor!
Meedoen met zo'n loop en klagen dat je geen PR kan lopen is denk ik net zoiets als klagen dat je vies wordt bij de colorrun :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')