abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127079389
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal. :) Iedereen zijn eigen target en tempo.
Vindt dat ook leuk in dit hardloopwereldje, die onderlinge felicitaties, puur omdat je ook loopt.
Dat dacht ik laatst ook, nergens krijg je het gevoel een sukkel te zijn omdat je zoveel minder kan dan anderen. Je wordt juist trots omdat je door de anderen doorzet en jezelf steeds meer verbaast. Denk dat ik zonder dit forum nooit zo fanatiek was gebleven. Ik vind het zo leuk om alles van anderen te lezen en je gaat al bijna denken dat je de mensen gaat kennen hier haha
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_127079426
Geen intervalletjes? Voor een M in 4:12 vind ik 5:43-5:56 ook niet echt snel nee. En die 5km joggen elke week in het superlangzaam? Dat ben ik volgens mij in schema's alleen als herstelloopje tegengekomen. Wat heb je als start opgegeven qua afstand/tempo?
pi_127079442
Net voor het eerst dus een fartlek training gedaan. Ik vond het wel raar :o In het begin was ik ook nog erg moe (vermoeiend weekend gehad) en kwam ik echt niet vooruit. Maar ik merkte het effect van de tempowisselingen wel, uiteindelijk ging hogere snelheid me steeds makkelijker af. En ook wel leuk om zelf te bedenken hoe lang en in welk tempo je wisselt..

Uiteindelijk 8,6 km in 52 minuten. Snelste tijd over een km 4.10, gemiddelde pace 6.02
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:23:05 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_127079614
De Marikenloop dus! :9 onder een spoiler, want lang verhaal met foto's!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127079743
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
Geen intervalletjes? Voor een M in 4:12 vind ik 5:43-5:56 ook niet echt snel nee. En die 5km joggen elke week in het superlangzaam? Dat ben ik volgens mij in schema's alleen als herstelloopje tegengekomen. Wat heb je als start opgegeven qua afstand/tempo?
Bij een M van 4:12 is je wedstrijdtempo 5'58. Dan vind ik dat snelle nog wel redelijk goed zitten denk ik. Ik denk dat je beter kan kijken voor een iets snellere doeltijd anders als je dat zo makkelijk loopt.
Als ik mijn tijd bij Asics op de 10km invoer en een M in 3 uur voor schema wil, dan loop ik snel in 3'58 - 4'01, ook net onder het doeltempo wat hij zet op 4'05. N.a.v. mijn 10km tijd maakt hij er een 2:53 Marathon van.
Maar die 15km trainingen in 4'/km lijkt mij nogal extreem, dat zijn bijna wedstrijden die je dan loopt. Dus ik ga nog even kijken wat ik wil gaan doen, sowieso de doeltijd van de M wat lager zetten dan hij aangeeft. :)
pi_127079753
Ik vind die finish echt wel afschuwelijk druk ;( Dan loop je toch echt in de weg voor een normale sprint.
pi_127079834
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
Hm in 2:00 heb ik als startgegeven opgegeven en als streefdoel M in 4:00.
pi_127079956
Leuk Gup *O*.
  maandag 27 mei 2013 @ 20:33:18 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127080246
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ga ook eens op zoek naar hardloopboeken :') misschien heeft RD nog tips?
tuurlijk, maar het is maar net wat je wil lezen.
Ik lees op dit moment Pryon Powell's boek

een boek over ultra running maar in mijn ogen ook heel leerzaam voor degene die ooit een marathon willen doen.
goede hoofdstukken o.a. over voeding en het verschil in voeding tussen M-lopers en Ultra-lopers etc.
Verder mooie trainingsschema's
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127080303
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bijna-juichfoto *O*
Leuk verslag ook!

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bij een M van 4:12 is je wedstrijdtempo 5'58. Dan vind ik dat snelle nog wel redelijk goed zitten denk ik. Ik denk dat je beter kan kijken voor een iets snellere doeltijd anders als je dat zo makkelijk loopt.
Als ik mijn tijd bij Asics op de 10km invoer en een M in 3 uur voor schema wil, dan loop ik snel in 3'58 - 4'01, ook net onder het doeltempo wat hij zet op 4'05. N.a.v. mijn 10km tijd maakt hij er een 2:53 Marathon van.
Maar die 15km trainingen in 4'/km lijkt mij nogal extreem, dat zijn bijna wedstrijden die je dan loopt. Dus ik ga nog even kijken wat ik wil gaan doen, sowieso de doeltijd van de M wat lager zetten dan hij aangeeft. :)
Ik ben misschien ook wel heel erg intervalletjes gewend ;) .
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:34:19 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_127080313
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind die finish echt wel afschuwelijk druk ;( Dan loop je toch echt in de weg voor een normale sprint.
De finish is druk ja. Maar goed, met zoveel dames is dat ook wel een beetje te verwachten. Daar stel je je dan ook op in. Ik denk dat een PR bij de Marikenloop niet haalbaar is als je het van je eindsprint moet hebben. Maar ik vond het wel heel leuk, terwijl ik helemaal niet zo van de ladies-only lopen ben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127080401
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Vergeleken met de CPC is het echt heel erg rustig :P

SPOILER
  maandag 27 mei 2013 @ 20:39:09 #288
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127080634
quote:

SPOILER
:D :D Supergaaf! Well done *)
pi_127080876
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Vergeleken met de CPC is het echt heel erg rustig :P

SPOILER
Voordeel zou voor mij wel zijn dat ik niet te hard van start ga :D
  maandag 27 mei 2013 @ 20:43:29 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127080892
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

De HM die ik gepland heb staan is de Blackmore's Half Marathon op 22 september, tijdens het Sydney Running Festival. Een haas zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat jij het waard vind om ¤1100 - ¤1500 neer te tellen voor een retour vlucht ;)

//Edit
Even voor de gein gekeken op de website.. Begintijd: 6:30 AM (`s-ochtends dus! :') )
ik doe het voor een stuk minder ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127080950
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik doe het voor een stuk minder ;)
Haha jij wel ja. Jij zit ook een stuk dichterbij ;) Dus mocht je toevallig "in de buurt zijn".....
pi_127081171
quote:
_O_ Mooi uitgebreid verslag, leuke foto's ook! Echt heel leuk, ziet er ook mooi blij uit. :D *O* En natuurlijk ook nog goed gelopen, mooi dat je zoveel kon inhalen, dat is altijd erg lekker voor je moraal.
pi_127081175
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

gisteren ook even zo'n schema van myasics gemaakt. In mijn geval voormarathon over 20 weken. Trainingintensiteit zwaar en 3 keer per week. Ik vind de tempo's vrij laag en erg kote loopjes eigenlijk.
Ik heb hem op 4 keer per week staan en volgens mij normale intensiteit. Tempo's zijn belachelijk laag inderdaad. Kort vind ik de loopjes niet echt. Heb het idee dat er goed opgebouwd wordt.

Tempo's negeer ik gewoon, als hij zegt dat ik snel moet rennen dan ren ik dat loopje op een tempo wat ik dan snel vind. Enige reden dat ik dat schema heb gemaakt is de regelmaat. (Moet je maar eens op Endomondo kijken bij mijn April maand en Mei maand). Volgens mij is regelmatig lopen en langzaam opbouwen veel belangrijker dan of je een bepaald loopje nou op 5:30 of 5:15 loopt. Maargoed dat is allemaal persoonlijk en mijn mening, ik wil sowieso voor de langere afstanden gaan en me de komende tijd nog niet druk maken om de tijd.

SPOILER
Nu ik het schema zo zie voor de komende 4 weken krijg ik wel echt de neiging om het om te gooien. 3 weken hetzelfde en dan de tweede week een temporun ipv met lange duurloop... Toch maar eens kijken of ik het wat om kan gooien. Of gewoon die temporun negeren en er weer 18km comfortabel van maken. Van de andere kant, het loopt nu lekker dus waarom iets veranderen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  maandag 27 mei 2013 @ 20:48:53 #294
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127081212
Leuk verslag Gup!
Heb mijn foto's ook gevonden.... -O- ik probeerde blij te kijken maar is weer niet gelukt.

Morgen naar de fysio trouwens, mijn bilspier wil niet meewerken en trekt soms door naar mijn been :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_127081280
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voordeel zou voor mij wel zijn dat ik niet te hard van start ga :D
En ook niet te hard finisht ;)
pi_127081292
Les 19 van Evy gedaan vandaag.. Na afgelopen weekend de voor mij monsterafstand van 8km te hebben gelopen en nog te hebben gesquashed ging het lopen niet erg lekker. Ik was ook nog een tikkie enthousiast van start gegaan, maar heb me uiteindelijk weer een beetje tot rust kunnen krijgen waardoor ik de laatste 8 minuten redelijk heb kunnen lopen nog. Wel heb ik nu wat last van bij onderbenen. Niet de kuitspieren, maar lager en meer aan de voorkant irriteert het wat. Maar even rustig aan doen de komende 2 dagen en kijken of woensdag weer gaat lukken. Ik hoorde al dat ik dat4x8 minuten moet gaan lopen, dus dat gaat afzien worden vrees ik.

Voor de liefhebbers van statistiekjes en kaartjes:

http://www.endomondo.com/workouts/195414708/3009947
pi_127081324
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En ook niet te hard finisht ;)
:D _O-

Je hebt gelijk :P

Ik ben bang dat ik ook met zo'n type loop mee ga doen.
pi_127081402
Altijd weer leuk om die verslagen te lezen. Die van Gup was weer erg de moeite!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127081501
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D _O-

Je hebt gelijk :P

Ik ben bang dat ik ook met zo'n type loop mee ga doen.
Het is ook evengoed wel leuk hoor!
pi_127081547
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is ook evengoed wel leuk hoor!
Meedoen met zo'n loop en klagen dat je geen PR kan lopen is denk ik net zoiets als klagen dat je vies wordt bij de colorrun :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')