Oh crap is het al zo laatquote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
gisteren ook even zo'n schema van myasics gemaakt. In mijn geval voormarathon over 20 weken. Trainingintensiteit zwaar en 3 keer per week. Ik vind de tempo's vrij laag en erg kote loopjes eigenlijk.
Define kort en laag. Wat is je beoogde tempo dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
gisteren ook even zo'n schema van myasics gemaakt. In mijn geval voormarathon over 20 weken. Trainingintensiteit zwaar en 3 keer per week. Ik vind de tempo's vrij laag en erg kote loopjes eigenlijk.
Ik had ook wel een beetje het idee dat ik met het My Asics schema onder mijn kunnen zou lopen. Ik zou langzamer moeten gaan lopen dan dat ik nu doe, met dezelfde afstanden die ik nu ook al doe.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
God, net weer zo'n tamponreclame met überblije rennende meisjes.
Ik tijdens het rennen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Clumsy_clown heeft het antwoord gegeven.
Ik tijdens het rennen:
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik tijdens het rennen:
[ afbeelding ]
Zet 'm op!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga verder met mijn 10K schema (ebookhardloopschemas.pdf) , zoveel verschillende gelezen en deze sprak mij het meeste aan. Mooi strak, simpel, en naar mijn gevoel heel doelgericht. Ik ga mij hier helemaal op focussen, nog 16 weken voor de Vredesloop, over 10 weken heb ik het af, misschien 12 als het moet.
Je rent dat schema als twee honden?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Clumsy_clown heeft het antwoord gegeven.
Aww. Dat is wel heel ergquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik tijdens het rennen:
[ afbeelding ]
Thanks! Maar zo snel als jou heb ik niet voor ogen hoorquote:
Ik tijdens het rennen:
[ afbeelding ]
Dat maakt toch niks uit. Het gaat erom dat je eruit haalt wat er voor jou persoonlijk inzit en dat je daar van geniet. Of je dat nou in 45 minuten doet of in 1,5 uur. So what? Ieder persoon is anders, ieder lichaam is anders. Tijden zijn relatiefquote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks! Maar zo snel als jou heb ik niet voor ogen hoor
Klopt helemaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit. Het gaat erom dat je eruit haalt wat er voor jou persoonlijk inzit en dat je daar van geniet. Of je dat nou in 45 minuten doet of in 1,5 uur. So what? Ieder persoon is anders, ieder lichaam is anders. Tijden zijn relatief
Wat is dat voor een sport, dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Op de boulevard van Rethymon, Kreta heerste echt een fout hardloopsfeertje, die ik nog even zal schetsen. Kwam er ineens uit een zijstraat zo'n chick aangerend, keihard, té hupsig, hield dit 2 minuten vol voor mijn neus. Dan een abrupte stop en 20 push ups. Dan weer hups-spring, abrupte stop en 20 sit-ups. In vol fluister-ornaat inclusief muziek. En hops, daar kwam er nog eentje.
I
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga verder met mijn 10K schema (ebookhardloopschemas.pdf) , zoveel verschillende gelezen en deze sprak mij het meeste aan. Mooi strak, simpel, en naar mijn gevoel heel doelgericht. Ik ga mij hier helemaal op focussen, nog 16 weken voor de Vredesloop, over 10 weken heb ik het af, misschien 12 als het moet.
Kort en laagquote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je rent dat schema als twee honden?
Schema voor marathon in 4:12 ongeveer.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Define kort en laag. Wat is je beoogde tempo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |