De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Mooie verassing voor je achtergelaten in de TTquote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
de TT bedoelde ik, sorry
[..]
Niet waar![]()
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooie verassing voor je achtergelaten in de TTNet hoe je het bekijkt, van voren half lang, van achter korter.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef Ceviche het volgende:
Goh ik wist niet dat je kort haar had flippie?![]()
quote:quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef Ceviche het volgende:
Goh ik wist niet dat je kort haar had flippie?![]()
![]()
Waar de fuck is dat te zien? Ik zie het echt niet. Tevens zou ik het hoe dan ook waarderen als er een pic ergens staat dat je er die fucking gauw weghaalt.quote:![]()
In de OP.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat te zien? Ik zie het echt niet. Tevens zou ik het hoe dan ook waarderen als er een pic ergens staat dat je er die fucking gauw weghaalt.
Geen foto hoor, relax.
Ik wou ff kijken of iemand melkschud of kutsap er al uit had gehaald.![]()
Ah dat is een geruststelling.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de OP.
Geen foto hoor, relax.
Ik wou ff kijken of iemand melkschud of kutsap er al uit had gehaald.
En nu heb ik het zelf ook zien, erg humoristisch![]()
Moest je lang zoeken?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dat is een geruststelling.
En nu heb ik het zelf ook zien, erg humoristisch![]()
![]()
Ja dat blijktquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja![]()
Sorry ik raak nogal snel in paniek over de mogelijkheid van pics van mijn gezicht op FOK!
Blijkbaar vind je het minder erg dat je hier pot wordt genoemd![]()
![]()
Ik kan mij niet zo erg druk maken om het woord 'pot'.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat blijkt
Blijkbaar vind je het minder erg dat je hier pot wordt genoemdTen eerste meent drommel niet serieus, ten tweede weten users die mij wat langer kennen wel beter. En degene die mij niet langer kennen, ach
Als ik irl pot genoemd zou worden, zou ik mij er ook niet druk over maken. Ik weet zelf wel beter.
![]()
Je staat nog in de rij om 'm af te rekenen ?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klojo
Ik heb bijna een vaporizer gekochtOok in moeilijke tijden.![]()
Moi alles gout?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beetje moe van de druk dag eemn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach mie jonk, most maar eem een boergondies pilsje zoepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb al vief op jong.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Mikey is een prima drinker
Ik mag dat wel.
Die topicpointer![]()
![]()
De bazin heeft gesprokenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
Het donker nadert, bijna tijd om de volgende chill neer te zetten![]()
![]()
BANVERHALENquote:LEESVOER VOOR DE STONEDE VRIENDEN!![]()
ONZ / Banverhalen
DE WAARHEID VAN FOK!
ONZ / De waarheid van Fok.
DE WAARHEID VAN PORSCHE1
ONZ / De waarheid van Porsche1
KOTSEND OP SCHATTENJACHT
ONZ / Kotsend op schattenjacht.
AVONTUREN IN HET SPROOKJESBOS
ONZ / Avonturen in het sprookjesbos!
HOE EEN DAG BIER DRINKEN ONTAARDE IN EEN GEHEIM GENOOTSCHAP
ONZ / Hoe een dag bier drinken ontaarde in een geheim genootschap.
BORIS EN ZIJN KORNUITEN
ONZ / Boris en zijn kornuiten
De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
ONZ / De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
Panda's en de wedergeboorte des decibellen.
ONZ / Panda's en de wedergeboorte des decibellen.
Paarden die de maatschappij verzieken.
ONZ / Paarden die de maatschappij verzieken.
De waarheid van Patje1987
ONZ / De waarheid van Patje1987
Slakken die over het geloof komen praten.
ONZ / Slakken die over het geloof komen praten.
Contipatie door bramen
ONZ / Constipatie door bramen
Flatulente druiven
ONZ / Flatulente druiven
Negers en wiet
ONZ / Negers en wiet.
De waarheid van Chuck-Norris
ONZ / De waarheid van Chuck-N0rr1s
De Waarheid van Patje1987 (Vernieuwd)
ONZ / De waarheid van Patje1987 (Vernieuwd)
De Waarheid van yvonne
ONZ / De waarheid van yvonne
De waarheid van So_Surreal_Baby
ONZ / De waarheid van So_Surreal_Baby
Plassen in vuilniszakken
ONZ / Plassen in vuilniszakken
Evolueren in een Dicentrarchius Labrax
ONZ / Evolueren in een Dicentrarchus labrax
Oma's met badeend-problematiek
ONZ / Oma's met badeend-problematiek
Japans tentakelperikelen
ONZ / Japanse tentakelperikelen
de waarheid van LompeHork
ONZ / De waarheid van LompeHork
Hoe mijn leven veranderde door mijn snor.
ONZ / Hoe mijn leven veranderde door mijn snor.
Ik en mijn queeste naar de Ploertendoder des Doods
ONZ / Ik en mijn queeste naar de ploertendoder des doods
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 21:52:12 ]![]()
Dit is op zichzelf al topicwaardigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BANVERHALEN
ONZ / Banverhalen
DE WAARHEID VAN FOK!
ONZ / De waarheid van Fok.
DE WAARHEID VAN PORSCHE1
ONZ / De waarheid van Porsche1
KOTSEND OP SCHATTENJACHT
ONZ / Kotsend op schattenjacht.
AVONTUREN IN HET SPROOKJESBOS
ONZ / Avonturen in het sprookjesbos!
HOE EEN DAG BIER DRINKEN ONTAARDE IN EEN GEHEIM GENOOTSCHAP
ONZ / Hoe een dag bier drinken ontaarde in een geheim genootschap.
BORIS EN ZIJN KORNUITEN
ONZ / Boris en zijn kornuiten
De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
ONZ / De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
Panda's en de wedergeboorte des decibellen.
ONZ / Panda's en de wedergeboorte des decibellen.
Paarden die de maatschappij verzieken.
ONZ / Paarden die de maatschappij verzieken.
De waarheid van Patje1987
ONZ / De waarheid van Patje1987
Slakken die over het geloof komen praten.
ONZ / Slakken die over het geloof komen praten.
Contipatie door bramen
ONZ / Constipatie door bramen
Flatulente druiven
ONZ / Flatulente druiven
Negers en wiet
ONZ / Negers en wiet.
De waarheid van Chuck-Norris
ONZ / De waarheid van Chuck-N0rr1s
De Waarheid van Patje1987 (Vernieuwd)
ONZ / De waarheid van Patje1987 (Vernieuwd)
De Waarheid van yvonne
ONZ / De waarheid van yvonne
De waarheid van So_Surreal_Baby
ONZ / De waarheid van So_Surreal_Baby
Plassen in vuilniszakken
ONZ / Plassen in vuilniszakken
Evolueren in een Dicentrarchius Labrax
ONZ / Evolueren in een Dicentrarchus labrax
Oma's met badeend-problematiek
ONZ / Oma's met badeend-problematiek
Japans tentakelperikelen
ONZ / Japanse tentakelperikelen
de waarheid van LompeHork
ONZ / De waarheid van LompeHork
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig heb je nog een naaktfoto van me ^_^quote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah jammerDan moet ik in mijn eentje maar masturberen in de hoek vanavond
HihiOok in moeilijke tijden.![]()
KOM OP TC SCHATJENSquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Monopoly gaat een poging tot joint maken wagen![]()
![]()
Ja, we zitten elke avond al op TC hihi en nu is het even tijd om gewoon met z'n 2en te chillen
Fuck the EBU.![]()
En terecht, geniet van jullie avondquote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ja, we zitten elke avond al op TC hihi en nu is het even tijd om gewoon met z'n 2en te chillen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
JAquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen van die Ploertendoder? Je hebt er een bazenrol in!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Deal gemaakt, alleen nog geld overmaken en adres doorgevenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je staat nog in de rij om 'm af te rekenen ?![]()
![]()
en mij geen rol gevenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen van die Ploertendoder? Je hebt er een bazenrol in!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.quote:![]()
Nice !quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deal gemaakt, alleen nog geld overmaken en adres doorgevenOok in moeilijke tijden.![]()
ik las beurt?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.![]()
Oké, laat maarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Monopoly gaat een poging tot joint maken wagen
Ik doe het zelf wel
Fuck the EBU.![]()
SPAM Edite!Spam!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BANVERHALEN
ONZ / Banverhalen
DE WAARHEID VAN FOK!
ONZ / Ik en mijn queeste naar de ploertendoder des doodsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Falen is menselijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, laat maar
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel![]()
whehehehehehequote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, laat maar
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel
hehehehe
hehehe
he he he
he he
he
h
eHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..quote:
halp?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dikke tieten die Nicolette kluiver.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga gewoon nu paffen en morgen wiet halenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..
halp?
Fuck the EBU.![]()
Bewaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..
halp?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet jij weten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij deze het weekendje weg ook aan hem gegeven. De kostten verder moeten toch nog betaald worden dus dat komt mooi uit
Your beauty never ever scared me.![]()
Thanks man. Gisteren met wat vrienden tijdens het voetbal paar biertjes op en twee jointjes gerookt (dus sowieso minder dan een jointje de man), vandaag gestudeerd voor m'n tentamen van morgenavond. Morgen nog een dagje studeren en dan dus tentamen maken. Ben nog aan het twijfelen of ik na m'n tentamen een jointje ga doen ter afsluiting of gewoon niet doen... Denk dat het slimste is om het gewoon niet te doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze bro!
Even doorzetten maar komt wel goed.
De eerste stappen zijn het zwaarst, maar als je éénmaal de flow te pakken hebt, dan komt het wel goed kerel!
Succes er mee![]()
Dinsdag na mn tentamen heb ik vakantie moet en zal ik blowen, heb de afgelopen week maar 1 jointje gerooktquote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thanks man. Gisteren met wat vrienden tijdens het voetbal paar biertjes op en twee jointjes gerookt (dus sowieso minder dan een jointje de man), vandaag gestudeerd voor m'n tentamen van morgenavond. Morgen nog een dagje studeren en dan dus tentamen maken. Ben nog aan het twijfelen of ik na m'n tentamen een jointje ga doen ter afsluiting of gewoon niet doen... Denk dat het slimste is om het gewoon niet te doen.Ben om 4 uur klaar en ga dan gelijk naar de shop om een flinke te halen. Moet wel om 6 uur werken maar dat moet dan maar stoned
En na werk helemaal los met mensen die op dezelfde dag hun laatste eindexamen hebben.
Kan niet wachten op deze avond. Moet eerst nog wel een heel boek lezen en 2 hoorcolleges terugkijkenMaar ik zet door, de beloning zal groots zijn.
Ik wil ook iets leuks doen dit weekend.. Hmm misschien dagje winkelen met mama
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: