Jawel mijn dag begon goed. Ik zat voor mijn pc bier te drinken met fijne muziek op. Je zou wel kunnen zeggen dat ik een prachtige middag had. Vakantie, bier en een sjekkie op z'n tijd. Ja.... ik vond het fijn.
Toch werd deze dag ruw verstoord. Ik kreeg een belletje van een ene Remlof. Hij zei: Monopoly, verdomme je moet NU hierheen komen, de stront is aan de knikker, en gelijk hing hij op. Ik krabte mij eens goed achter oren, want ik had jeuk.
Ik pakte de auto en reed maar naar de bestemming toe. Het bleek in Amsterdam te zijn. Terwijl ik uitstapte op een verlaten industrieterrein werd ik knock out geslagen door iemand.
Ik als groen mannetje, vocht voor mijn leven. Toen ik weer bijkwam zat ik in het midden van een kring. Ik bleek in het hoofdkwartier van de Fokleiders te zijn. Iedereen van belang binnen Fok zat er. Danny aan het hoofd van de organisatie, Yvonne, Breuls, Netsplitter etc. Iedereen was er, en ik zat naakt in het midden.
Ook was Smegmanus er. Hij zat in een kooi opgesloten omdat hij zijn feces had gegooid naar Murp. Er zat nog een kleine poepveeg op zijn gezicht. Hij verontschulde zichzelf en mijn mond werd gesnoerd.
Ik moest een preek aanhoren van Danny die had besloten mij deel te laten nemen aan een geheim genootschap die bizarre en mysterieuze wedstrijden organiseerde.
Het was vreselijk Met een zwarte zak over mijn hoofd werd ik naar een kamer begeleid. De eerste wedstrijd was boenkie-boenkie. Elkaar kopstoten geven dus. Ik werd op een stoel neergezet, en de eerste deelnemer kwam naar voren. Het was LudoSanders. Ludo bleek een klein iel mannetje te zijn, dus veel tegenstand had ik niet van hem. Enkele ferme kopstoten later droop Ludo met een beteuterd gezicht af. En toen gebeurde het. FOK!'s eigen rasprogrammeur Glowmouse toonde zijn ware gelaat. Hij bleek een hoofd gelijk aan een Pachycephalosaurus te hebben.
Een voorbeeld van het hoofd van een Pachycephalosaurus. Geen wonder dat het dun in 43 kleuren van de stoel droopMet een ferme smak kwakte Glowmouse zijn hoofd tegen de mijne, en ik raakte buiten westen. Tegen dergelijke bovennatuurlijke krachten was ik niet opgewassen. Een halve dag later werd ik wakker met een gember in mijn achterste. Ik vroeg mij af hoe deze daar kwam, maar toen ik naar rechts keek zag in mijn homeboy uit de ghetto zitten, Heloef. Hij bleek het zelfde lot als mij te ondergaan. Als snel begon het tweede spel. Heloef werd in een stoel geplaatst, en zijn armen werden aan de leuningen vastgemaakt. Ik kreeg een koffer aangerijkt, met daarin een revolver, 6 kogels en een dobbelsteen. Mij werd opgedragen de dobbelsteen te gooien, en de hoeveelheid ogen die ik gooide aan kogels in het revolver te plaatsen. Ik gooide 3, en plaatste 3 kogels in het magazijn. Ik draaide aan het magazijn, en richtte de loop op het hoofd van Heloef. Ik haalde de trekker over, en de muren kleurden rood. Heloef was niet meer, en dat door mijn toedoen.
Een indruk van hoe Heloef erbij lag na dit incident.Het 3e onderdeel was ook erg inhumaan. Ik werd in een rolstoel geplaatst en ik moest meedoen aan een estafetteloop (of estafette-rijden gezien de "handicap"). Ik werd huilend voortgeduwd door Smegmanus. Hij gooide ondertussen ook hier weer met zijn eigen feces naar het publiek. Dat laatste heb ik voor jullie maar niet laten fotograferen. Dat zou te NSFW zijn.
Verschrikkelijk spel...Drie verschrikkelijke weken ging dit zo door. Uitgekleed, uitgekakt, uitgespuugd, mentaal gemutileerd gingen de dagen voorbij.
Maar uiteindelijk heeft het Fokteam gewonnen van de Tweaker nerds. Daar was het dus allemaal om te doen.
Nu kan ik met veel plezier en extra status achter de schermen mijn laatste dagen slijten hier op het forum.
Als troost dat jullie dit walgelijke verhaal hebben moeten lezen, post ik eenmalig een mooie vrouw.
![Gigi-Ravelli-86352.jpg]()
Fijne avond!
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 21:41:52 ]