Soms zit het leven mij niet mee.Vraag me niet hoe, maar op de één of andere manier bevond ik mij opeens in Japan.
Ik zat op een bankje toe te kijken op een mooie haven, pittoresk kon je het niet noemen, maar het uitzicht was fenominaal.
Achter mij hoorde ik wat rare geluiden en toen ik mij omdraaide zag ik een wel heel schokkend beeld.
Gezien de NSFW regels, heb ik het maar even na geschilderd, ipv de foto te plaatsen.Blijkbaar was dit een soort parings ritueel. De Japanse cultuur is vrij boeiend, en ik was aardig geïntrigeerd door dit schouwspel.
Bij thuiskomst besloot ik om het hier ook eens te proberen. Ik belde Omdatappel op, en ik vertelde haar dat ik een leuk cadeau had.
Wat zij niet wist is dat ik een tentakelhand had gekocht voor mijzelf. (Inclusief piraten atributen)
![Inflatable-Tentacle-Arm_19129-l.jpg?v=19129]()
Helaas wist Omdatappel dit niet te waarderen en belde ze de politie. Nu jaren later te zijn vrij gelaten uit het Pieter Baan Centrum wil ik een stichting opstarten die een verbod heft op alle Japanse gebruiken en gewoontes op het Europese Vasteland. Dit kan dus lijden tot barre situaties waar eerlijke jongens de dupe van worden.
Tip van de dag: Doneer aan de Anti-Japanse-Tentakel-Stichting