Dat kan godverdomme pas vanaf 22 uur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef rozecroc het volgende:
Moet je voor de gein vanavond op uitzending gemist na tienen eens kijken naar Spuiten en Slikken op reis in Japan. Dat is gewoon bizar en cannot be unseen.
Dat is geen betutteling, ze weten dat het beter is dat je avondmaal goed gezakt is voordat je je aan deze beelden waagtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat kan godverdomme pas vanaf 22 uur.
Wat een betutteling zeg, gadverdamme.
Spijt me bro. Dacht dat ze wel in-to dit was, maar ik zat verkeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Furdinand het volgende:
Huilend kwam ze naar me toe met zuignap vlekken op plekken waar ik ze zelfs nooit gezet heb.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Omdatappel het volgende:
Je zal dit maar tegenkomen bij spytool.
Ze collecteerde vanochtend weer hier in de flat. Het goede doel is nog steeds actief om ons te redden van de Imperialistische ondergang. Ik heb wenend maar een joetje in de bus gedrukt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doneer elke keer weer als ze met de collectebus rondlopen.
Het komt van het Latijn. 'Tenta' betekent 'aanraken' en het suffix '-(k)el' betekent zoveel als 'ding dat iets doet', net zoals een sleut-el een ding is dat sluit. Een tentakel is dus een ding dat aanraakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Tentakels, waarom heten die dingen in godsnaam zo? Net alsof ze iets takelen, je weet wel, maar eigenlijk zijn het gewoon penissen die slijmen en kronkelen, met zuignappen.
Ik doneer ook nog steeds, heb hiervoor wel veel leuke dingen niet kunnen doen maar het goede doel gaat voor.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze collecteerde vanochtend weer hier in de flat. Het goede doel is nog steeds actief om ons te redden van de Imperialistische ondergang. Ik heb wenend maar een joetje in de bus gedrukt.
Ik krijg weer vertrouwen in de mensheid als ik dit lees.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doneer ook nog steeds, heb hiervoor wel veel leuke dingen niet kunnen doen maar het goede doel gaat voor.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg weer vertrouwen in de mensheid als ik dit lees.
Dit zijn de betere evenementen. Nog beter dan de actie van Radio Bendeleider: Frituren tegen kanker anno 2014.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er bij dit jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |