abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127035072
130119_280647_ONZ_TopTopic_190112.png

quote:
Dit topic bevat veel tekst. Lees het of niet, maar post geen fipo's of TLDR's. Tijd om ONZ weer een beetje op orde te krijgen, met kwaliteit ^O^
Hoofdstuk 1: De ontmoeting

Vrienden,

Afgelopen nacht was weer zo'n nacht waarvan je niet kon fantaseren dat het zou gebeuren.
Ik zat dus gisteravond op een tuinstoel in de tuin, fikkie erbij en met een stevige pot koud bier in mijn handen te genieten van het knerspende hout, de warmte en de prachtige kleuren van diverse soorten vlammen van het kampvuur.

Echter, uit het niets - and I shit you not - verscheen er opeens een kalende man voor mij, die mij uitmaakte voor nog wat vulgaire woorden. Uiteraard was ik hier niet van gediend. Ik sprong op, pakte mijn kachelpook en begon wild om mij heen te slaan, als een sproeiend stinkdier dat met zijn anusklieren de aanval inzet op zijn predator.

De man deed een stap terug en zei opeens zacht: "Mono, vriend, ik ben het! Jezelf uit de toekomst".

Onmogelijk dacht ik, Dit kan niet. Ik begon de hoevelheid bier die ik die avond in mijn lichaam had gegoten te vergallen. Speelde de alcohol spelletjes met mij? Ik besloot de man zijn verhaal te laten vertellen!

Met lede ogen hoorde ik zijn verhaal aan. Ondertussen deden wij ons te goed aan absinth en diverse lijnen wit poeder die een nogal groot effect hadden op mijn gemoedstoestand.
Mijn toekomst-ik vertelde dat als ik afgelopen nacht dus niet een bepaalde ploertendoder zou vinden, de wereld zou ophouden met bestaan. Meer info kon hij niet geven, want plots vervaagde hij om terug te keren naar zijn heden. Ik bleef perplex achter, zittend op mijn hurken met een pot bier en een wit neusje. Ik wist niet wat ik moest doen.

[einde hoofdstuk 1]

[ Bericht 2% gewijzigd door Fopje op 01-06-2013 15:27:47 ]
pi_127035087
Hoofdstuk 2: De Queeste Begint

Het was tijd voor actie. Ik stoof uit de tuin en maakte Moira. wakker. Ik rook de alcohollucht bij mezelf en moest een beetje braken. De zure lucht en harde brokjes maakte het een tikje erger, en binnen no time zat ik met een lange sliert kwijl aan mijn lippen. Ze begreep niets van deze situatie maar gaf me haar laptop.

Na een uurtje browsen in vele stokoude artikelen vond ik een stuk over 'De Orde Des Ploertendoders'. Deze noeste bebaarde mannen hielden volgens de geruchten een ploertendoder uit de handen van mensen. Die ploertendoder had zoveel mystieke krachten dat men een éénhoorn zou kunnen doden met één enkele zwiep.

De Germanen hebben in de 12e eeuw een aantal tekeningen gemaakt over dit mystieke wapen. Echter wisten zij niet wat voor vorm dit wapen zou moeten hebben. Dit zijn de enige overblijfselen of bewijzen van het bestaan van de ploertendoder.

Terug naar 'De Orde Des Ploertendoders'. Deze excentrieke verbannelingen hielden zich schuil in het tegenwoordige Luxemburg. Daar in het plaatsje 'Lipperscheid' moest ik dus mijn volgende aanwijzing vinden.
We sprongen in de auto en onderweg praatte ik Moira. bij over de situatie. Ze begreep direct dat dit een situatie was van leven en dood.
Onderweg naar Luxemburg moesten we tanken, en ik besloot gelijk van de situatie gebruik te maken om een partij tabak in te slaan. Queeste of niet, er moet gerookt worden, verdomme!
Toen ik diverse sloffen sigaretten in mijn achterklep smeet, zag ik vanuit mijn ooghoeken een man die verdacht veel leek op LompeHork. Hij werd gepijpt door een kale kleine man die een ajax sjaal om had.
Ah, dacht ik. Stevenmac26 leeft dus ook nog, Hij zag er uit als een vieze goedkope heroïne prostitue en dat verklaarde dus ook wel waarom hij niet meer op FOK! zat. Hij had een verslaving en was bezig zich naar het graf te spuiten met zijn vieze naalden en melaatse kop.

Anyways, dat doet er niet toe.
We waren uiteindelijk aangekomen in het koddige 'Lipperscheid'. Mijn penis welde een beetje op, ik weet niet eens waarom, maar kennelijk voelde ik een speciaal gevoel opkomen met dit dorp. Wellicht kwam het door de naam, Moira. keek mij afkeurend aan en ze stak haar middelvinger naar mij op. Ergens snap ik het ook wel, het is vervelend om te horen dat ik een erectie krijg van een dorp in plaats van haar (prachtige, dat mag ik wel zeggen) lichaam.
Maar goed, die ruzie was snel gesust toen ik haar een kus op de wang gaf. Het prinsesje straalde weer van plezier O+

In de Grote kerk van 'Lipperscheid' werden we opgewacht door een man met een zonnebril op en een boordje om zijn nek. Ah, dacht ik. De Katholieke kerk is er ook als de kippen bij. Ik wist niet of ik deze man kon vertrouwen maar ik had weinig keuze. Mijn honger naar informatie was zo sterk geworden dat het mij weinig meer kon schelen.

Einde hoofdstuk 2

pi_127035094
Hoofstuk 3: De Finale

De Pastoor deed alsof hij ons een rondleiding zou geven, maar niets was daarvan waar. Binnen een paar seconden kreeg ik een klap op mijn achterhoofd en werd ik later wakker, vastgebonden aan een doopvont. Toen ik mijn ogen open deed zag ik dat ik niet de enige was die was vastgebonden.
Ook Klojo120, capuchon_jongen, hosselaar.woensel en ook nikonlover zat vastgebonden.

LompeHork liep in een Nazi-Uniform rond en tikte een paar keer vrij sadistisch tegen zijn hakken aan. Ik zag de opwinding in zijn ogen, en binnen no time ramde hij zijn penis in de mond van capuchon_jongen die gorgelend van het zaad hierdoor aan zijn einde kwam.
LompeHork ritste zijn broek weer dicht en liep rustig verder, terwijl het zaad en bloed uit de lichaamholtes van capuchon_jongen kwam.
Ik kon hier niet om rouwen want het was misschien maar beter zo, beredeneerde ik.

Ik kon echter niet wachten tot LompeHork meerder vulgaire doch perverse uitingen zou doen, en ik rukte mijzelf los. Snel bevrijdde ik Klojo120, want hij is een baas. De andere liet ik aan hun lot over omdat ik te weinig zin had om ze te redden. Kuttopics maken is één ding, daarna nog hopen dat ik je leven redt is een ander ding. Eigen schuld, oorzaak - gevolg, causaliteit. Prachtig, ik ween van blijfschap nu ik dit type. Dat voelt goed.

Maar goed, we rende samen terug naar de auto alwaar mijn prinses Moira. een dikke joint aan het draaien was. We stapte in en reden idioot hard weg, LompeHork tierend als de Fuhrer achterlatend voor de kerk.
We stopte een paar straten verderop en ik kocht een map van de stad.
Midden in het grote park stond een grote rots waar een object uit stak.
De legende zegt dat alleen 'De Ene' dat object uit de rots kan tillen en meer was niet bekend.

We namen het zekere voor het onzekere en we haastte ons naar het park.
Klojo begon als een bezetene te trekken, maar geen effect. Toen ik het probeerde lukte het mij ook niet.

We namen een paar flinke hijsen wiet, want zoals iedereen wel weet, cannabis sativa houdt een mens nou éénmaal goed gefocussed op de taken die hem toebehoren.
We lieten het Moira. proberen, want wij faalde beiden.
Moira, zo stoned als een baal stro gaf een ruk, en tot onze grote verbazing trok zij de 'Ploertendoder des Doods' uit de rots. Een bliksemschicht verlichtte het donkere park voor supercool effect.
Vol amusementswaarde applaudiseerde Klojo en ik en aanbeden wij Moira.

Wat een prachtig aangezicht was dit. Een toevallge schilder die onder een boom zat, portreteerde Moira. Echter was de man dronken en vergat hij haar kleren erbij te schilderen. Ook haar tieten vergat hij, maar nadat hij klaar was sloegen we hem in elkaar om zijn spullen te verkopen aan zwervers in ruil voor heroïne.

We keerde met ons wapen terug naar de kerk en wat wij daar zagen valt met geen pen te beschrijven.
Toch doe ik dat....

Er lagen overal ledematen van zowel mens, dier als draak. LompeHork had zijn bedorven seksuele geest op de vrije loop gelaten en hij was gegroeid.. Niet een paar centimeter, neen, 450 meter gegroeid, dat was niet echt fantastisch..

En plots wist ik wat mijn toekomst-ik bedoelde. LompeHork groeit van seksuele intimidatie, verkrachting en capuchons werkte als een rode lap voor een stier op hem. We moesten hem tegenhouden.
We pakte de spuiten Heroine die we hadden gekocht van de zwervers en staken die naalden tegelijk in zijn balzak via een ladder. Hij kermde van genot en het regende sperma. Best vies natuurlijk. Maar we waren bezig met het verslaan van de grootste eindbaas in ons leven dus veel keuze hadden we niet,

De heroïne had geen effect en plots begon 'De Ploertendoder Des Doods' te gloeien en de warme vloed ging met Moira mee. Ze groeide uit tot een gigantisch persoon, en haar kleren scheurde hier natuurlijk door uit. Ik stond met een erectie klaar om deze titanenstrijd aan te zien en tevens om te fappen op monstergrote tetten.
Helaas veranderde ze in een enorme nakende man, dus mijn erectie verdween als sneeuw voor de zon.

Hoe ze het in Luxemburg doen weet ik niet, maar overal vind men schilders. Zo ook hier in de kerk. De schilder maakte een waar prachtwerk van de strijd die volgde. Geheel op waarheid berust overigens.

De stijd was kort maar krachtig. Dit Moira-achtige-anti-Nazi-reusachtig-mormel, sloeg éénmaal hard op het hoofd van Hork de Nazi waarna hij ontplofte. Een beetje als Agent Smith aan het einde van The Matrix, in het eerste deel van de trilogie.

De kerk lag bezaaid met lichaamsdelen maar het deerde ons niet. We liepen met z'n drieën naar buiten en door de regen werden wij weer schoongespoeld van nazivlees en capuchon_jongen's lichaamssappen.

Het was inmiddels weer ochtend toen wij terug kwamen in de tuin, alwaar wij met veel voldoening genoten van een paar koude pintjes en een gevulde joint. Het was een prachtige nacht en wij hebben de wereld gered van de ondergang.

Moraal van dit verhaal: Blijf bij LompeHork uit zijn buurt. Het is een vieze nazi en hij houdt van verkrachten.

Fijne avond :W

pi_127035176
Too read didn't long?

Ik ga lezen.
pi_127035195
True story bro.
pi_127035322
Wanneer komt de verfilming uit?
  PR en moderator zondag 26 mei 2013 @ 19:31:18 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127035387
Het was weer een waar avontuur _O_

Niks "tl;dr", dit is zéker de moeite waard om te lezen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 26 mei 2013 @ 19:31:40 #8
288245 crew  Moira
pi_127035404
Zo blijkt ook dat ik toch nog ergens goed voor ben :')
Fuck the EBU.
pi_127035492
_O-.

Zaad. Overal zaad :o.
జ్ఞ‌ా
pi_127035634
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
Too read didn't long?

Ik ga lezen.
TLDR ff aangepast in de OP ja :')

quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
Zo blijkt ook dat ik toch nog ergens goed voor ben :')
Moira. Redder van mens en dier _O_
pi_127035643
Prachtverhaal! _O_
Graag zou ik volgende keer mee willen als schildknecht. _O_
  PR en moderator zondag 26 mei 2013 @ 19:37:07 #12
288245 crew  Moira
pi_127035675
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:

[..]

TLDR ff aangepast in de OP ja :')

[..]

Moira. Redder van mens en dier _O_
Mooien peent ook he :7 Chillen aan het vuur met Mono eindigt altijd in topavonden _O_
Fuck the EBU.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:41:10 #13
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127035870
Hulde! Driewerf Hulde. _O_ _O_ _O_

Prachtverhaal. _O- _O- _O-
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_127035932
Het leukste vond ik dat toen capuchonjongen dood ging _O_
pi_127036280
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Furdinand het volgende:
Het leukste vond ik dat toen capuchonjongen dood ging _O_
Literaire hoogstand _O_
pi_127036369
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Literaire hoogstand _O_
Pulitzer prijs in je zak. _O_
  PR en moderator zondag 26 mei 2013 @ 19:53:31 #17
288245 crew  Moira
pi_127036517
Capuchon_jongen komt op een mooie manier aan zijn einde, ja :Y
Fuck the EBU.
  zondag 26 mei 2013 @ 20:02:30 #18
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_127037033
ga dit niet lezen hoor veel te lang maar wilde je namens mezelf bedanken voor de moeite ga zo door
  zondag 26 mei 2013 @ 20:04:34 #19
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_127037134
Dit verhaal _O_
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_127038603
dit topic _O_
pi_127039187
quote: