Hoofstuk 3: De FinaleDe Pastoor deed alsof hij ons een rondleiding zou geven, maar niets was daarvan waar. Binnen een paar seconden kreeg ik een klap op mijn achterhoofd en werd ik later wakker, vastgebonden aan een doopvont. Toen ik mijn ogen open deed zag ik dat ik niet de enige was die was vastgebonden.
Ook Klojo120, capuchon_jongen, hosselaar.woensel en ook nikonlover zat vastgebonden.
LompeHork liep in een Nazi-Uniform rond en tikte een paar keer vrij sadistisch tegen zijn hakken aan. Ik zag de opwinding in zijn ogen, en binnen no time ramde hij zijn penis in de mond van capuchon_jongen die gorgelend van het zaad hierdoor aan zijn einde kwam.
LompeHork ritste zijn broek weer dicht en liep rustig verder, terwijl het zaad en bloed uit de lichaamholtes van capuchon_jongen kwam.
Ik kon hier niet om rouwen want het was misschien maar beter zo, beredeneerde ik.
![8z0fu9.jpg]()
Ik kon echter niet wachten tot LompeHork meerder vulgaire doch perverse uitingen zou doen, en ik rukte mijzelf los. Snel bevrijdde ik Klojo120, want hij is een baas. De andere liet ik aan hun lot over omdat ik te weinig zin had om ze te redden. Kuttopics maken is één ding, daarna nog hopen dat ik je leven redt is een ander ding. Eigen schuld, oorzaak - gevolg, causaliteit. Prachtig, ik ween van blijfschap nu ik dit type. Dat voelt goed.
Maar goed, we rende samen terug naar de auto alwaar mijn prinses Moira. een dikke joint aan het draaien was. We stapte in en reden idioot hard weg, LompeHork tierend als de Fuhrer achterlatend voor de kerk.
We stopte een paar straten verderop en ik kocht een map van de stad.
Midden in het grote park stond een grote rots waar een object uit stak.
De legende zegt dat alleen 'De Ene' dat object uit de rots kan tillen en meer was niet bekend.
We namen het zekere voor het onzekere en we haastte ons naar het park.
Klojo begon als een bezetene te trekken, maar geen effect. Toen ik het probeerde lukte het mij ook niet.
We namen een paar flinke hijsen wiet, want zoals iedereen wel weet, cannabis sativa houdt een mens nou éénmaal goed gefocussed op de taken die hem toebehoren.
We lieten het Moira. proberen, want wij faalde beiden.
Moira, zo stoned als een baal stro gaf een ruk, en tot onze grote verbazing trok zij de 'Ploertendoder des Doods' uit de rots. Een bliksemschicht verlichtte het donkere park voor supercool effect.
Vol amusementswaarde applaudiseerde Klojo en ik en aanbeden wij Moira.
![frank-frazetta-list.jpg?1336649600]()
Wat een prachtig aangezicht was dit. Een toevallge schilder die onder een boom zat, portreteerde Moira. Echter was de man dronken en vergat hij haar kleren erbij te schilderen. Ook haar tieten vergat hij, maar nadat hij klaar was sloegen we hem in elkaar om zijn spullen te verkopen aan zwervers in ruil voor heroïne.
We keerde met ons wapen terug naar de kerk en wat wij daar zagen valt met geen pen te beschrijven.
Toch doe ik dat....
Er lagen overal ledematen van zowel mens, dier als draak. LompeHork had zijn bedorven seksuele geest op de vrije loop gelaten en hij was gegroeid.. Niet een paar centimeter, neen, 450 meter gegroeid, dat was niet echt fantastisch..
En plots wist ik wat mijn toekomst-ik bedoelde. LompeHork groeit van seksuele intimidatie, verkrachting en capuchons werkte als een rode lap voor een stier op hem. We moesten hem tegenhouden.
We pakte de spuiten Heroine die we hadden gekocht van de zwervers en staken die naalden tegelijk in zijn balzak via een ladder. Hij kermde van genot en het regende sperma. Best vies natuurlijk. Maar we waren bezig met het verslaan van de grootste eindbaas in ons leven dus veel keuze hadden we niet,
De heroïne had geen effect en plots begon 'De Ploertendoder Des Doods' te gloeien en de warme vloed ging met Moira mee. Ze groeide uit tot een gigantisch persoon, en haar kleren scheurde hier natuurlijk door uit. Ik stond met een erectie klaar om deze titanenstrijd aan te zien en tevens om te fappen op monstergrote tetten.
Helaas veranderde ze in een enorme nakende man, dus mijn erectie verdween als sneeuw voor de zon.
Hoe ze het in Luxemburg doen weet ik niet, maar overal vind men schilders. Zo ook hier in de kerk. De schilder maakte een waar prachtwerk van de strijd die volgde. Geheel op waarheid berust overigens.
![5Uj8DFQ.jpg]()
De stijd was kort maar krachtig. Dit Moira-achtige-anti-Nazi-reusachtig-mormel, sloeg éénmaal hard op het hoofd van Hork de Nazi waarna hij ontplofte. Een beetje als Agent Smith aan het einde van The Matrix, in het eerste deel van de trilogie.
De kerk lag bezaaid met lichaamsdelen maar het deerde ons niet. We liepen met z'n drieën naar buiten en door de regen werden wij weer schoongespoeld van nazivlees en capuchon_jongen's lichaamssappen.
Het was inmiddels weer ochtend toen wij terug kwamen in de tuin, alwaar wij met veel voldoening genoten van een paar koude pintjes en een gevulde joint. Het was een prachtige nacht en wij hebben de wereld gered van de ondergang.
Moraal van dit verhaal: Blijf bij LompeHork uit zijn buurt. Het is een vieze nazi en hij houdt van verkrachten.
Fijne avond