abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115833212
Soms zit het leven mij niet mee.

Een maandje geleden liep ik met Patje1987 en LompeHork op een zwoele zomeravond door het bos.
Na een tijdje pakte LompeHork de grootste joint die je ooit in je leven zag, en we besloten dit lekker op te roken.
Toen de wiet zijn effecten presenteerden aan mijn hersenen was het natuurlijk al te laat. Ik lag daar maar als een mak lammetje te schokken en het duurde niet lang of ik begon uit mijn lichaam te scheuren als een vlinder die uit een cocon kruipt. Ik realiseerde mij dat ik aan het evolueren was in een Dicentrarchus labrax. Mede dankzij Patje1987 die mij huilend van vreugde stond toe te juichen.

De Dicentrarchus labrax is een geweldig voorbeeld van hoe een vissoort kan evolueren van sporadisch tot algemeen voorkomend. Twintig jaar geleden was de uitlaat van de centrale één van de weinige plaatsen waar je zeebaars kon vangen. Na een opmars via de Oosterschelde is de zeebaars nu een algemeen voorkomende vissoort, waarvan de kleinere exemplaren je soms tot wanhoop kunnen drijven.

Vooral dat laatste is erg belangrijk. Ik was in mijn nieuwe vorm niet te stoppen, en het bospaadje veranderde al snel in het middelpunt van internationaal nieuws. Door een vrij ongelukkige samenloop van omstandigheden - waar LompeHork meer over zal vertellen - liepen er op een gegeven moment 135 zeeleeuwen, 3 kapotte hamers en was er een poel des verderf. Patje1987 stond onder een boom, boter te karnen. Waarom weten wij nog steeds niet.

Toch gebeurde het onvermijdelijke, en LompeHork wist mij te vangen. Hier staat hij nogal beduusd te kijken naar zijn vangst.
De cannabis begon uit te werken en alles werd weer normaal. Nou ja, alles ? Niet helemaal. Ik word nog steeds wel eens wakker en kijk dan vol trots in de spiegel naar mijzelf, en ik weet dat de transformatie altijd een deel van mij zal blijven.

Tip van de dag: Ga nooit wiet roken met Patje1987 en LompeHork op een bospaadje.
pi_115833247
Ik werd hier emotioneel van ;(
pi_115833331
Tvp voor hork zijn counter verhaal :D

Nu al een traantje gelaten.

Voorvocht that is.
pi_115833361
WTF, dat laatste plaatje.

Die lamp hebben wij ook.
pi_115836999
Oei, die situatie was niet best nee, ik zal daar één dezer dagen zeker even een terugkoppeling over geven, ik ben nog steeds laaiend.

Verder uiteraard een mooie situatie, ik kan niet wachten op de volgende keer dat wij de bos gaan checken. Ik voel je broeder.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:17:27 #6
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115838867
In deze vorm vind ik het fijn als jij mij pijpt. Lekker slijmerig waardoor mijn penis zich als een gladde aal zijn weg naar jouw huig vindt. Erg opwindend.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_115839022
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
In deze vorm vind ik het fijn als jij mij pijpt. Lekker slijmerig waardoor mijn penis zich als een gladde aal zijn weg naar jouw huig vindt. Erg opwindend.
Ik geniet er ook van, maar toch wil ik nog wel weten waarom je boter aan het karnen was onder die kastanje boom :?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:22:19 #8
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115839114
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik geniet er ook van, maar toch wil ik nog wel weten waarom je boter aan het karnen was onder die kastanje boom :?
Ik werd bestuurd door een puppeteer. Ik had mijzelf niet onder controle.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_115839141
_O-

Dit topic :D :'( :D .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:10:34 #10
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115841532
Mono maakt wat wat mee in het echte leven.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')