Ja godverdomme, het is alweer een beste tijd geleden dat ik jullie op de hoogte heb gesteld van de waarheden van diverse users.
Nu wil het zo zijn dat ik laatst de user Chuck-N0rr1s zag lopen op straat, en mijn detective instincten namen het direct over. Ik ben hem gevolgd en ik moet jullie toch op de hoogste stellen van het reilen en zeilen van deze perverse user.
Vanmiddag, 14.00 Hofplein RotterdamIk stond als een baas met mijn zonnebril op te genieten van een heerlijke bak kapsalon, toen Chuck-N0rr1s langs kwam lopen. Ik besloot hem te volgen en het eerste waar hij heen ging was een zieke hoer met één been.
Ik hoorde hem vragen of hij bij haar mocht blijven slapen, omdat zijn schaakgrootmeester hem had geroyeerd van de schaakvereniging. Hij was behoorlijk van slag. Ergens voelde ik mij wel lullig en ik had het wel met hem te doen.
Foto van de prostitué in kwestie.Nadat deze dame van lichte zede hem had afgewezen besloot hij zichzelf goed te doen aan diverse verdovende middelen. Verdwaald liep hij door de stad terwijl hij zich tussen 2 werelden begaf.
Hij liep de Intratuin in en hij begon een grasmaaier onzedelijk te betasten. Ik walgde en ik deed mijn best niet over te geven, maar mijn anti-peristaltische bewegingen waren te sterk. Terwijl ik mijn maag aan het legen was in een bak klaprozen ging Chuck-N0rr1s nog een stap verder door met een anusdildo in een kruiwagen (waar nog een kat in zat) zichzelf te plezieren.
Het arme beest had geen schijn van kans en is helaas 3 levens kwijt geraakt. 
Het ging van kwaad tot erg toen hij na dit verschrikkelijke schouwspel op de bus te wachten. Hij stond daar met een handoek te turen naar de horizon.
Hij stapte uit in een boerendorp en daar ging hij de eerste boerderij in die hij tegen kwam.
De boer maakte geen schijn van kans tegen zijn belager. Het duurde ook niet lang of deze boer lag huilend op de vloer te rollen in de uitwerpselen van Chuck-N0rr1s.
Chuck-N0rr1s pakte een ploertendoder en hij begon Smegmanus die daar toevallig zichzelf stond af te trekken te kelen. Door deze orale fixatie werd Smegmanus zo wild dat er diverse sappen in het rond vlogen.
Ik was er wel klaar mee, en ik draaide mij om, om mijn weg naar huis te vervolgen.
Hij had mij echter gespot en ik werd 4 uur later wakker met mijn broek op de enkels op het Hofplein, daar waar alles begon.
Heb ik gedroomd, of was dit echt ?
Speculeer hier verder....