Op verzoek dan maar.
Let op, dit verhaal kan schokkende feiten bevatten en is derhalve op eigen risico te lezen.
Ons verhaal begint in 1891 in het gebied Transsylvanië. Hier werd yvonne geboren. Dochter van Vlad en Mira Dracula.
Een vervallen kasteel was het decor voor haar eerste ban. Ze verbande regelmatig vriendjes en vriendinnetjes door ze te slaan met mattenkloppers.
Toen al angstaanjagend Toen yvonne eenmaal de leeftijd van 16 had bereikt werd zij zelf verbannen uit het kasteel. Ze besloot de Roemeense provincie te verlaten, en haar heil te zoeken in Bukarest.
Hier composeerde zij het (overigens zeer mooie stuk) The River Moldau in samenwerking met Smetana.
Echter, dit kwalitatieve hoogstandje was niet genoeg, en door macht belust besloot ze naar Parijs te gaan.
In Parijs ging het goed mis. Ze was mede verantwoordelijk voor de 1e wereldoorlog doordat zij de Keizer van Oostenrijk had omgelegd. Dit deed zij door zijn glas met appelsap te vullen met een niet nader te noemen substantie.
De oorlog brak uit, en mede door haar overtuigingskracht, werd ze benoemd tot minister van Balingschapszaken.
Deze functie beviel haar wel, en dankzij haar zijn er diverse monarchen en andersdenkenden in die tijd verbannen.
Toen de oorlog voorbij was, en Europa de schouders er onder zette werd het te heet onder haar voeten. Ze ging naar België, en stapte vol woede in het kantoor van Professor Barabas, en ze nam een duik in zijn teletijdmachine.
Hier zien we de professor die geen weet heeft van wat hij heeft laten gebeuren, de naarling!Gedurende een lange periode wist yvonne zo de geschiedenis keer op keer te veranderen.
De reden dat ik dit vertel is omdat op scholen bewust niets wordt verteld hier over. Dit is de grootste doofpot affaire die de mensheid ooit heeft veroorzaakt.
Wat zeg je ? Je gelooft mij niet?
Dat dacht ik al. Gelukkig heb ik (omdat ik een baas ben en graag de waarheid wil vertellen) het bewijs voor jullie. Let wel op, deze beelden zijn schokkend. Enkele foto's waarin het bewijs onomstotelijk is dat yvonne de wereld heeft veranderd...
Hier is te zien hoe yvonne verantwoordelijk was voor de uitroeiing van de dinosauriërs.
Zelfs Abraham Lincoln moest er aan geloven.
In 1986 scoort yvonne een dubieus doelpunt met de hand voor het Argentijns Elftal.
In 1504 poseerde ze voor Leonardo Da Vinci en werd zij zo vereeuwigd.Door de geschiedenis heen zijn er nog meerdere foto's en schilderijen te vinden van haar. Ik kan dit niet hier posten, anders ben ik mijn rechten hier kwijt.
Omdat ze zich vrijuit kan verplaatsen door de tijd heen, is haar locatie onbekend.
Ik doe ditmaal een beroep op jullie lieve FOK!kers, om hier divers beeldmateriaal te plaatsen zodat we meer te weten kunnen komen over deze mysterieuze vrouw.
Met vriendelijke groet, uw grote vriend en strijder voor de waarheid,
Monopoly