En terecht, geniet van jullie avondquote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ja, we zitten elke avond al op TC hihi en nu is het even tijd om gewoon met z'n 2en te chillen
JAquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen van die Ploertendoder? Je hebt er een bazenrol in!
Deal gemaakt, alleen nog geld overmaken en adres doorgevenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je staat nog in de rij om 'm af te rekenen ?
en mij geen rol gevenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen van die Ploertendoder? Je hebt er een bazenrol in!
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.quote:
Nice !quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deal gemaakt, alleen nog geld overmaken en adres doorgeven
ik las beurt?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.
Oké, laat maarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Monopoly gaat een poging tot joint maken wagen
Spam!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BANVERHALEN
ONZ / Banverhalen
DE WAARHEID VAN FOK!
ONZ / Ik en mijn queeste naar de ploertendoder des doods
Falen is menselijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, laat maar
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel
whehehehehehequote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, laat maar
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent volgende keer aan de beurt. Heb nog wel een paar mooie verhalen in mijn brein zitten.
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..quote:
Ga gewoon nu paffen en morgen wiet halenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..
halp?
Bewaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira. help mij met mijn keuze. Het is of nu, nog stoneder worden en mijn wiet opmaken, of morgen een beetje stoned worden met, anders ben ik morgen de hele dag nuchter..
halp?
Thanks man. Gisteren met wat vrienden tijdens het voetbal paar biertjes op en twee jointjes gerookt (dus sowieso minder dan een jointje de man), vandaag gestudeerd voor m'n tentamen van morgenavond. Morgen nog een dagje studeren en dan dus tentamen maken. Ben nog aan het twijfelen of ik na m'n tentamen een jointje ga doen ter afsluiting of gewoon niet doen... Denk dat het slimste is om het gewoon niet te doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze bro!
Even doorzetten maar komt wel goed.
De eerste stappen zijn het zwaarst, maar als je éénmaal de flow te pakken hebt, dan komt het wel goed kerel!
Succes er mee
Dinsdag na mn tentamen heb ik vakantie moet en zal ik blowen, heb de afgelopen week maar 1 jointje gerooktquote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thanks man. Gisteren met wat vrienden tijdens het voetbal paar biertjes op en twee jointjes gerookt (dus sowieso minder dan een jointje de man), vandaag gestudeerd voor m'n tentamen van morgenavond. Morgen nog een dagje studeren en dan dus tentamen maken. Ben nog aan het twijfelen of ik na m'n tentamen een jointje ga doen ter afsluiting of gewoon niet doen... Denk dat het slimste is om het gewoon niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |