Gaarnequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan wel berichten voor je doorgeven
Gewoon te veel werkquote:
Vervelende groepsgenoten? Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon te veel werk. Maar ligt eigenlijk niet aan school maar aan project want niet helemaal goed gecommuniceerd denk ik zo.
waarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
niemand heeft door dat er geen sc is daar
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Vervelende groepsgenoten? Welke studie doe je?
op dat plaatje. of ging het daar niet om?quote:
nee daar ging het niet om hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
op dat plaatje. of ging het daar niet om?
Oh ik zou het gewoon lekker terug sturen en zeggen dat ze het maar duidelijk moet sturen naar jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. We zitten in een groepje van vier man incl mijzelf. Twee daarvan ken ik goed, eentje totaal niet. Diegene die ik net ken en 'n ander literatuur verzamelen over het onderwerp. Meisje dat ik goed ken doet het zoals we gewend zijn van elkaar; je zoekt literatuur, kopieert tekst die te gebruiken is en klaar. Meisje dat ik niet ken heeft gewoon alleen 10000 artikelen gestuurd.
En ik ben degene die er één geheel van moet maken, maarja. Mag ik eerst die 10000 artikelen doorlezen.
Voeding & dietetiek
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee daar ging het niet om hoorgewoon zoveel quote alerts
ik kon nog 3 meter scrollen
Nee, haagse hogeschoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zou het gewoon lekker terug sturen en zeggen dat ze het maar duidelijk moet sturen naar jou
op de HAN?
Zit jij op de Haagse Hogeschool?quote:
Aaah okequote:
Nee :S dat lees je tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
Derde, bijna klaar dusquote:
Volgend jaar zit ik daar ook. In delftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
hoezoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik daar ook. In delft
Het is te leuk om er mee te stoppenquote:
Aaah leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
Technische Natuurkundequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
studentenleventje enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
Nerd :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische NatuurkundeJa haha dat weet ik
hosselaartjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry al getrouwdquote:
Gelukkig horen we dat pas voor het eerstquote:
Haha nee veel meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah leukWat kun je er nou allemaal mee worden? Alleen diëtiste of nog meer?
quote:
Ik heb gewoon een goede relatie met het internet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig horen we dat pas voor het eerst
le stalkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef DrNick het volgende:
Delivery to the following recipient failed permanently:
littlebrownie@fok.nl
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain fok.nl by mailserver.fok.nl. [87.233.27.13].
The error that the other server returned was:
550 5.1.1 <littlebrownie@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Als je nog niet wil werken kan je toch ook nog uni doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee veel meer.
Los van diëtist worden kun je ook bij instanties zoals de GGD gaan werken, voorlichten opzetten en uitvoeren. Of adviseur, bij scholen en weet ik veel waar langs en kijken hoe het beter kan. Heel veel onderzoeken naar voeding in relatie met noem het maar op (ziektes, leeftijd, sociaal-economische status, koopgedrag blabla). Offf, en dit vind ik rete interessant; voedsel in relatie met productontwikkeling. En dat gaat dan van vooronderzoek met marktonderzoek etc naar een product ontwerpen met marketing enzulks. En psychologie wat betreft koopgedrag en wanneer kopen mensen nou iets en waarom blabla.
Geen idee wat je daar dan leert verder maar heel tof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Werken lijkt me ook wel chill als ik gewoon echt een baan heb dat me super super tof lijkt. Vooral omdat ik op dit moment van alles krijg wat ik ook níét wil, wat ik gewoon niet interessant vindtquote:
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee veel meer.
Los van diëtist worden kun je ook bij instanties zoals de GGD gaan werken, voorlichten opzetten en uitvoeren. Of adviseur, bij scholen en weet ik veel waar langs en kijken hoe het beter kan. Heel veel onderzoeken naar voeding in relatie met noem het maar op (ziektes, leeftijd, sociaal-economische status, koopgedrag blabla). Offf, en dit vind ik rete interessant; voedsel in relatie met productontwikkeling. En dat gaat dan van vooronderzoek met marktonderzoek etc naar een product ontwerpen met marketing enzulks. En psychologie wat betreft koopgedrag en wanneer kopen mensen nou iets en waarom blabla.
Nope bij mn zusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee wat je daar dan leert verder maar heel tof.
Ga je in Delft wonen?
[..]
Dat nog geen eens. Werken lijkt me ook wel chill als ik gewoon echt een baan heb dat me super super tof lijkt. Vooral omdat ik op dit moment van alles krijg wat ik ook níét wil, wat ik gewoon niet interessant vindt.
Maarja, er is ook simpel weg gewoon geen werk dus dat wordt doorstuderen.
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nog niet wil werken kan je toch ook nog uni doen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope bij mn zus
Wil daarna sterrenkunde doen
Other side of the world dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook naar aan het kijken.
Maar is wel spannend natuurlijk.. is toch een stapje hoger en moet je aangenomen worden en ik woon nu dus in Den Haag.. en de uni's met mijn interesses zijn in Wageningen en Maastricht.
Oke, nog één opleiding in Amsterdam.. dus moet gewoon even gaan kijken.
Ik vind het wel meevallen. Het eerste jaar was wel het moeilijkste want dan moet je echt alles weten voor de basis. En daarna snap je alles want dan heb je een ziekte, moet je alleen weten wat er niet functioneert door die ziekte en dan weet je ook wat de gevolgen zijn want in het eerste laar heb je alle functies geleerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Klinkt interessantWel moeilijk lijkt me! Vriendin van me gaat het ook doen alleen dan op de HAN. Moeten ze ook samenwerken met fysio- en ergotherapie. Heb jij dat ook of niet?
quote:
Zo hallo, maar je mag otch maar één universitaire studie doen en daarna moet je al het geld zelf betalen (wat neer kwam op 10k ongeveer per jaar)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope bij mn zus
Wil daarna sterrenkunde doen
Ja, dat wel.. Maarja, wil ook niet verhuizen man. Heb het hier zo goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Other side of the world dusEn inderdaad. je moet wel van het wetenschappelijke gedeelte houden
Ohja klinkt ook wel logisch inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het eerste jaar was wel het moeilijkste want dan moet je echt alles weten voor de basis. En daarna snap je alles want dan heb je een ziekte, moet je alleen weten wat er niet functioneert door die ziekte en dan weet je ook wat de gevolgen zijn want in het eerste laar heb je alle functies geleerd. Heel veel herhaling eigenlijk
Nee, wij werken bijna niet samen eigenlijk. Super stom wel.. lijkt me wel goed. Later werk je (vooral als diëtist) vaak ook samen.
En wat doe jij?
Dat schiet niet op nee, je moet wel op een plek wonen waar je het naar je zin hebt anders gaat het ook ten koste van je studie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hallo, maar je mag otch maar één universitaire studie doen en daarna moet je al het geld zelf betalen (wat neer kwam op 10k ongeveer per jaar)?
[..]
Ja, dat wel.. Maarja, wil ook niet verhuizen man. Heb het hier zo goed.
En ik ken niemand daar. Moet ik weer alles opnieuw beginnen en dat duurt zo tering lang bij mij. Dan ben ik een jaar doodongelukkig..
quote:
Technische natuurkunde is hbo? OP DE HAAGSE HOGESCHOOL IN DELFT.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hallo, maar je mag otch maar één universitaire studie doen en daarna moet je al het geld zelf betalen (wat neer kwam op 10k ongeveer per jaar)?
[..]
Ja, dat wel.. Maarja, wil ook niet verhuizen man. Heb het hier zo goed.
En ik ken niemand daar. Moet ik weer alles opnieuw beginnen en dat duurt zo tering lang bij mij. Dan ben ik een jaar doodongelukkig..
Journalistiek was het niet of te lastig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja klinkt ook wel logisch inderdaad
Ja is op zich wel handig dat samen werken! Handig voor later ook.
Ik heb drie maanden journalistiek gedaan en werk nu bij de AH op broodEn ga hopelijk volgend jaar vwo doen op de VAVO
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IKquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, je moet wel op een plek wonen waar je het naar je zin hebt anders gaat het ook ten koste van je studie.
Ohja, sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkunde is hbo? OP DE HAAGSE HOGESCHOOL IN DELFT.
Naar Maastricht? Dat moet je niet willen helemaal vanaf Den Haagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Journalistiek was het niet of te lastig?
Ik heb ook vavo gedaan, havo dan wel. Wel bijzonder is dat
.
[..]
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IK.
niet van mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Je mag ook 'The Hague university' zeggen Brownie![]()
Ja, en dan zou ik wageningen doen denk. Dat is twee uurtjes van deur tot deur dus wel ok. Niet ideaal natuurlijk maar goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Maastricht? Dat moet je niet willen helemaal vanaf Den Haag![]()
Alhoewel; uni is niet elke dag naar school toe.
quote:
maar het is hoge school --> high schoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Past niet bij mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Journalistiek was het niet of te lastig?
Ik heb ook vavo gedaan, havo dan wel. Wel bijzonder is dat
.
[..]
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IK.
Ik luister naar Crackquote:
Ik moest elke dag op en neer naar Eindhoven en ik kan je zeggen dat het vermoeiend isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan zou ik wageningen doen denk. Dat is twee uurtjes van deur tot deur dus wel ok. Niet ideaal natuurlijk maar goed.
En als ik meteen mag beginnen aan mn master dan duurt het ook maar twee jaar. Vind ik ook geen periode om te zeggen van nou, voor die twee jaar laat ik alles hier liggen en ga ik daar wonen.
Dan liever zo.. al zal ik daar vast super van balen als het echt zo zou zijn.
University of Applied Sciencesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Past niet bij meSta niet zo graag in de spotlight en dat vond ik daar nogal aanwezig laat maar zeggen
![]()
Oh vertel eens dan?
Keezenquote:
Waaromquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
die zwerty gaat nog wat van me heuren
Neen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nog nooit gedaan, is dat met kachelkees?
Heb je hem gevonden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
University of Applied Sciences
[..]
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?
Ja, maar toch heet het in het engels the Hague university. Staat zelfs een bord bij de ingang super stoer enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar het is hoge school --> high school
Nouja, veel mensen komen daar gewoon om even snel snel te werken. Die hele leerplicht is er niet en mensen kwamen er ook niet echt om mensen te ontmoeten oid wat op een 'normale' school wel zo is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Past niet bij meSta niet zo graag in de spotlight en dat vond ik daar nogal aanwezig laat maar zeggen
![]()
Oh vertel eens dan?
Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
University of Applied Sciences
[..]
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?
Oh dat stof poets je er wel af.quote:
Als journalist moet je wel gebekt zijn jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leuk
<3quote:
Van waar en hoe lang was dat reizen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest elke dag op en neer naar Eindhoven en ik kan je zeggen dat het vermoeiend is
Ohja wel handig om dat te vermeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
<3
[..]
Van waar en hoe lang was dat reizen?
Oh bij deze is wel dat je aanwezig moet zijn anders gaan ze het meldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch heet het in het engels the Hague university. Staat zelfs een bord bij de ingang super stoer enzo.
[..]
Nouja, veel mensen komen daar gewoon om even snel snel te werken. Die hele leerplicht is er niet en mensen kwamen er ook niet echt om mensen te ontmoeten oid wat op een 'normale' school wel zo is.
Totaal niet erg ofzo hoor, maar het geeft gewoon een heel ander sfeertje. En misschien is dat bij jou anders. Ik heb maar één jaar op de vavo gezeten en dat was het examenjaar
. Toen zat ik ook vaak met 2 man in de klas terwijl onze klas eigenlijk uit 25 man bestond.. Kwamen vaak gewoon niet
.
Pfff.. Drie uur is dan wel ook echt super lang man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja wel handig om dat te vermeldenVanaf Woerden, ongeveer 3 uur elke dag treinen.
Ja in totaal hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff.. Drie uur is dan wel ook echt super lang man.
Twee uur valt dan nog wel mee.
Ja precies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als journalist moet je wel gebekt zijn ja
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. 75 % moest je aanwezig zijn maar als je alles gewoon haalde dan maakte dat geen reet uit. Maarja, ik denk dat dat wel verschilt per vavoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh bij deze is wel dat je aanwezig moet zijn anders gaan ze het melden
Hoop wel dat de mensen leuk zijnMaar dat weet je natuurlijk nooit van te voren
Ik moet twee jaar dan, weet nog niet helemaal hoe dat zit.
Ohquote:
Ja inderdaad, hoop wel dat het beetje gezellig is. En niet al te oude mensen, maarjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. 75 % moest je aanwezig zijn maar als je alles gewoon haalde dan maakte dat geen reet uit. Maarja, ik denk dat dat wel verschilt per vavo.
Mensen zijn wel aardig hoor. Heel aardig
. Maar veel zochten gewoon geen vrienden, wilden alleen snel hun diploma. Maarja, is wel een verschil of je één jaar doet of twee denk ik.. zit je er toch langer en dan is het denk ik (?) wel fijn om wat leuk contact te hebben
.
Haha, Fontys toevallig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Hhahaha.
Ja nee.. nouja. Ik zat eerst in Eindhoven op school en dat is niet ver van mn oude woonplaats (dorpje onder Eindhoven) maar moest met de bus en dat duurde al drie kwartier en toen sloot de bus op het station niet aan dus dat was nog een half uur er bij en arrgh.
Ik viel altijd in slaap in de bus
ja man en dan muziekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mooiste muziek ter wereld is de regen buiten terwijl je binnen zit
zo diep omgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Ja precies!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoop wel dat het beetje gezellig is. En niet al te oude mensen, maarjaBeter dan nog een jaar niks doen
Nee, vavo.quote:
Deze manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
O, dat valt best mee. Met hard werken en goede stukken leveren kom je een stuk verder dan alleen heel spontaan zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leuk
Van de televisie?quote:
Ja, haal je Carice zo uit je tv, net als the ringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat valt best mee. Met hard werken en goede stukken leveren kom je een stuk verder dan alleen heel spontaan zijn.
[..]
Van de televisie?
The Ringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, haal je Carice zo uit je tv, net als the ring
You will die in 7 days..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
The Ring
Lang geleden dat ik die heb gezien.
iddquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You will die in 7 days..
Is toch van dezelfde film?Of ben ik in de war nu?
Ik ben nu 18, februari 19. Ohja dat is wel logisch gewoon ongeveer dezelfde leeftijd is dat dan. Ik moet dan alle vakken volgen omdat ik alleen havo heb. Hoef dan geen ANW en maatschappijleer te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies!
Hoe oud ben je zelf?
Bij mij zaten er vooral gewoon jonge mensen die gezakt waren voor hun examens.. en die gingen dan naar de vavo omdat je daar ook deeltijd vakken kunt doen. Hoef je de vakken die je wél hebt gehaald niet nog een keer te maken.
En veel gingen naar vavo omdat ze van hun oude middelbare school afwilde.
[..]
Nee, vavo.
Jawel toch? Dat is van die videoband.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You will die in 7 days..
Is toch van dezelfde film?Of ben ik in de war nu?
Ja inderdaadquote:
Dan zit je wel goed denk ik hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu 18, februari 19. Ohja dat is wel logisch gewoon ongeveer dezelfde leeftijd is dat dan. Ik moet dan alle vakken volgen omdat ik alleen havo heb. Hoef dan geen ANW en maatschappijleer te doenIk wil (en kan) ook niet naar mijn oude middelbare. Kans dat ik bij mijn broertje in de klas kom
O, dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaadmet die dode paarden op die boot
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat ben ik vergeten.![]()
Ken de Scary Movie waar The Ring in voorkomt? Begint die tv te lekken en rijdt die moeder aan het eind haar kind aan.
Nu alleen nog toegelaten wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed denk ik hoor.
Hahaha, nou gezellig.
Zulke slechte filmsquote:
Weet niet hoe het nu zit.. maar toen ik er zat moest iedereen wel zo'n intake gesprek maar ook iedereen werd toegelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu alleen nog toegelaten worden
Vind dat uurtje per dag dat ik hem zie al wel voldoende
Ja, maar die eerste waren nog best vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke slechte films![]()
net als die scream-gast aan de telefoon, Dat hij loopt te rappen enzo
Hahahquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste waren nog best vermakelijk.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat roep ik nog wel eens naar mijn zussen.
Er zijn meer ezells?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat roep ik nog wel eens naar mijn zussen.
Ik moet eerst allerlei info opsturen, beoordeling van oude mentor, rapporten enzo. En dan krijg ik bericht of ik ben toegelaten. En dan een intake gesprek. Dus als je een gesprek hebt dan ben je sowieso toegelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoe het nu zit.. maar toen ik er zat moest iedereen wel zo'n intake gesprek maar ook iedereen werd toegelaten. Hoop voor jou dat het nog zo is!
Oh, het is echt zo'n irritant broertje?
Dude , where's my carquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dit doen als je bij de Mc-drive werkt
Omg, dat 'and then' komt hier in huis ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
blijkbaarquote:
Ashton Kutcherquote:
Kweeniequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
Waarom drinken mensen die pauper energy van 0,29 cent behalve dat t niks kost?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waddup?quote:
Ik zie helemaal niks, maar hoiquote:
Je hebt de reden al genoemdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
nee laat maarquote:
Okiiquote:
Oeh. Nou laat even weten wanneer je op gesprek mag. Vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eerst allerlei info opsturen, beoordeling van oude mentor, rapporten enzo. En dan krijg ik bericht of ik ben toegelaten. En dan een intake gesprek. Dus als je een gesprek hebt dan ben je sowieso toegelaten![]()
Ik heb er twee, eentje zit nu in de eerste, andere dus in de vierde. Ze zitten altijd boven dus heb geen last van zeMaar soms kunnen ze behoorlijk vervelend zijn
jij nog Geschwister?
Nu wel, je moet je heufd effkes draaiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks, maar hoi
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
Och arme.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten. Kindermishandeling!
oh ik zie het al, parapluquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu wel, je moet je heufd effkes draaie
quote:
redbull en monster ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.
Trustenquote:
Oh echt?quote:
Ik mag hem welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen houdt die paraplu boven haar hoofd en regent zelf nat
so lief!!! rt als je aan die ene denkt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen houdt die paraplu boven haar hoofd en regent zelf nat
Ja is goed, moet je wel hier blijven posten he! Waar post jij nog meer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh. Nou laat even weten wanneer je op gesprek mag. Vind ik wel leuk.
Nog even volhouden!!
Ja, een zus en een broer en dan nog een broertje. Maar ik woon nu bijna 3 jaar niet meer thuis dus. Maar als ik dan een weekend naar huis ga dan kan ik het al snel (na een dag oid) vervelend vinden
.
slammers heeft ook light energy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.
nee niks voel me gewoon kutquote:
Ik wel aan iemandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
so lief!!! rt als je aan die ene denkt!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
so lief!!! rt als je aan die ene denkt!
Ja blijf hier postenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is goed, moet je wel hier blijven posten he! Waar post jij nog meer?
Oooh chillik wil ook wel uit huis, maar financieel gaat dat nu eventjes niet. Maar ach
komt vanzelf wel
Nee, lekker kcal drinken wanneer het niet nodig is. Dan eet ik liever een paar koekjes hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
slammers heeft ook light energy.
light energy sws
Pak maar blikje hoor.quote:
nee hoeft nietquote:
Oh normaal is daar wel volk toch?! Apartquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja blijf hier posten. Ik zat altijd in nachtbagger en us sc.. maar die zijn dood
.
Ja, precies. Het is dat mn studie in Den Haag was.. anders woonde ik ook nog gewoon thuis
.
Take it easy, take a shotjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee hoeft niet
ik ga mezelf wel entertainen
ik ook man 10/10 zou zo ongelooflijk hard onterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel aan iemand10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden
9gag.comquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee hoeft niet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef Toto69 het volgende:
LB wil je shotjes en onderbroekpics van krabs?
pornhub.comquote:
Als ik kan helpen dan wil ik helpen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee hoeft niet
beste site voor meme's!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou jij ook zo van memesy u no memes
kapotquote:
Jaquote:
And here. we. go.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou jij ook zo van memesy u no memes
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :pquote:
een soort van internationale variant op het populisme van de telegraaf, waar alle populaire meningen blijven plakken en waar algemene instemming boven oprechte kwaliteit staatquote:
En wat is dan wel oprechte kwaliteit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :p
[..]
een soort van internationale variant op het populisme van de telegraaf, waar alle populaire meningen blijven plakken en waar algemene instemming boven oprechte kwaliteit staat
Ik zeg altijd zoals het er staat. Niet moeilijk doen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :p
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sangquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat is dan wel oprechte kwaliteit?
Jij zegt waar het op staatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zoals het er staat. Niet moeilijk doen!
9/11 is een false flag natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sang
succes grgrquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ff mijn natgeregende kleding omwisselen grgr
Met de telegraaf noem je ook wel het grooste aids-medium wat er bestaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sang
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
laat lekker aan lekker doorschijnend doe een striptease voor me hmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9/11 is een false flag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laat lekker aan lekker doorschijnend doe een striptease voor me hmmmmmmmmm
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik vaker van die interessante posts plaatsen. Thnx, voor je feedback!
Jullie twee kunnen nu al zo goed samenquote:
hoe is dat relevantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
Zeitgeist kijken, dan zie je dat het een complot is illoeminadieeequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
Onpopulaire meningen, indoctrinatiequote:
ik ken ook een leuk wikipedia-artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onpopulaire meningen, indoctrinatie
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken ook een leuk wikipedia-artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
haha, omdat ik wist dat haar post sarcasme was en ik dus maar eventjes zoiets terug moest zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie twee kunnen nu al zo goed samen
Zooooo sterk beargumenteerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Sommige drugs zijn erg verslavend, en kunnen dodelijk zijn in korte tijd. Daarom moeten alle drugs verboden worden."
Zijn nog zoveel mensen die dit soort onzin uitkramen inderdaad
Maar volgens mij snapte zij dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, omdat ik wist dat haar post sarcasme was en ik dus maar eventjes zoiets terug moest zeggen
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Sommige drugs zijn erg verslavend, en kunnen dodelijk zijn in korte tijd. Daarom moeten alle drugs verboden worden."
Zijn nog zoveel mensen die dit soort onzin uitkramen inderdaad
En al die mensen zuipen zich klem elk weekendquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.
Dat is geen generalisatie, dat is een paranoïde persoonlijkheidsstoornis
Bertha heeft wat last van waanideeën inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.
Dat is geen generalisatie, dat is een paranoïde persoonlijkheidsstoornis
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die mensen zuipen zich klem elk weekend__
quote:
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar volgens mij snapte zij dat dan weer niet.
Ah well
Staat op een voorlichtingssite over alcohol zelfs dat wiet minder schadelijk isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?
Wiet is lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat op een voorlichtingssite over alcohol zelfs dat wiet minder schadelijk is![]()
Softddrug-harddrug, qua werking dan. Zo simpel is het.
Denk dat Sof je loopt te plagen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactie
Misschien omdat het verslavender is dan alcoholquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?
Ben het met je eens, maar toch even advocaat v.d. duivel. Wat is een harddrug en wat is een softdrug?quote:
Wrong.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien omdat het verslavender is dan alcohol
Mwah.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
nope is het dus nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactie
Ja moeilijk te zeggen inderdaad. maar ik denk dat het ook wel met de bijwerkingen, korte en lange-termijn gevolgen te maken heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar toch even advocaat v.d. duivel. Wat is een harddrug en wat is een softdrug?
Zit het bij veel mensen ook, drugsbeleid moet gewoon heel andersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was maar gokje
Ik heb ook geen flauw idee
Zal misschien ook wel gewoon tussen de oren zitten
Alcohol was er eerder. Als iedereen altijd wiet rookte en in de sixties kwamen ze met alcohol, was het nu verbodenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was maar gokje
Ik heb ook geen flauw idee
Zal misschien ook wel gewoon tussen de oren zitten
Maar lees dan wat ik net schreefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
die VA, zei dat je me niet begreepMaar nm !
Jij begreep mij nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik begreep het sarcasme dus nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dan schiet je nog geen pepernoot opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Wat is het verschil tussen harddrugs en softdrugs?
Harddrugs zijn middelen waarvan de overheid vindt dat ze een onaanvaardbaar risico met zich meebrengen. Voorbeelden zijn heroïne, cocaïne, paddo's, amfetamine, LSD en XTC. Van softdrugs worden de risico's minder groot geacht. Voorbeelden van softdrugs zijn hasj, wiet, slaap- en kalmeringsmiddelen. Toch is het zo dat bij veel gebruik van softdrugs het effect nagenoeg hetzelfde is als bij harddrugs.
Meer informatie over de verschillende soorten drugs is te vinden op de website van het Trimbos-instituut, www.drugsinfo.nl
Paddo`s kan je zeker niet vergelijken met wiet hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Paddo's harddrugs? WAT? lachgas zeker ook dan?
geef picsquote:
maar om het nu harddrugs te noemen .. :pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paddo`s kan je zeker niet vergelijken met wiet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |