O, dat valt best mee. Met hard werken en goede stukken leveren kom je een stuk verder dan alleen heel spontaan zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leuk
Van de televisie?quote:

Ja, haal je Carice zo uit je tv, net als the ringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat valt best mee. Met hard werken en goede stukken leveren kom je een stuk verder dan alleen heel spontaan zijn.
[..]
Van de televisie?

The Ringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, haal je Carice zo uit je tv, net als the ring

You will die in 7 days..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
The Ring
Lang geleden dat ik die heb gezien.
 Of ben ik in de war nu?
 Of ben ik in de war nu?  

iddquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You will die in 7 days..
Is toch van dezelfde film?Of ben ik in de war nu?

Ik ben nu 18, februari 19. Ohja dat is wel logisch gewoon ongeveer dezelfde leeftijd is dat dan. Ik moet dan alle vakken volgen omdat ik alleen havo heb. Hoef dan geen ANW en maatschappijleer te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies!
Hoe oud ben je zelf?
Bij mij zaten er vooral gewoon jonge mensen die gezakt waren voor hun examens.. en die gingen dan naar de vavo omdat je daar ook deeltijd vakken kunt doen. Hoef je de vakken die je wél hebt gehaald niet nog een keer te maken.
En veel gingen naar vavo omdat ze van hun oude middelbare school afwilde.
[..]
Nee, vavo.
 Ik wil (en kan) ook niet naar mijn oude middelbare. Kans dat ik bij mijn broertje in de klas kom
 Ik wil (en kan) ook niet naar mijn oude middelbare. Kans dat ik bij mijn broertje in de klas kom  

Jawel toch? Dat is van die videoband.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You will die in 7 days..
Is toch van dezelfde film?Of ben ik in de war nu?

Ja inderdaadquote:
 met die dode paarden op die boot
 met die dode paarden op die boot  

Dan zit je wel goed denk ik hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu 18, februari 19. Ohja dat is wel logisch gewoon ongeveer dezelfde leeftijd is dat dan. Ik moet dan alle vakken volgen omdat ik alleen havo heb. Hoef dan geen ANW en maatschappijleer te doenIk wil (en kan) ook niet naar mijn oude middelbare. Kans dat ik bij mijn broertje in de klas kom
 .
. .
.

O, dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaadmet die dode paarden op die boot

Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat ben ik vergeten.
Ken de Scary Movie waar The Ring in voorkomt? Begint die tv te lekken en rijdt die moeder aan het eind haar kind aan.

Nu alleen nog toegelaten wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed denk ik hoor.
Hahaha, nou gezellig.

Zulke slechte filmsquote:

Weet niet hoe het nu zit.. maar toen ik er zat moest iedereen wel zo'n intake gesprek maar ook iedereen werd toegelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu alleen nog toegelaten worden
Vind dat uurtje per dag dat ik hem zie al wel voldoende
 . Hoop voor jou dat het nog zo is!
. Hoop voor jou dat het nog zo is! 

Ja, maar die eerste waren nog best vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke slechte films
net als die scream-gast aan de telefoon, Dat hij loopt te rappen enzo

Hahahquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste waren nog best vermakelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |