Neen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nog nooit gedaan, is dat met kachelkees?

Heb je hem gevonden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
University of Applied Sciences
[..]
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?

Ja, maar toch heet het in het engels the Hague university. Staat zelfs een bord bij de ingang super stoer enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar het is hoge school --> high school
 .
. Nouja, veel mensen komen daar gewoon om even snel snel te werken. Die hele leerplicht is er niet en mensen kwamen er ook niet echt om mensen te ontmoeten oid wat op een 'normale' school wel zo is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Past niet bij meSta niet zo graag in de spotlight en dat vond ik daar nogal aanwezig laat maar zeggen

Oh vertel eens dan?
 . En misschien is dat bij jou anders. Ik heb maar één jaar op de vavo gezeten en dat was het examenjaar
. En misschien is dat bij jou anders. Ik heb maar één jaar op de vavo gezeten en dat was het examenjaar  . Toen zat ik ook vaak met 2 man in de klas terwijl onze klas eigenlijk uit 25 man bestond.. Kwamen vaak gewoon niet
. Toen zat ik ook vaak met 2 man in de klas terwijl onze klas eigenlijk uit 25 man bestond.. Kwamen vaak gewoon niet  .
.

Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
University of Applied Sciences
[..]
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?

Oh dat stof poets je er wel af.quote:

Als journalist moet je wel gebekt zijn jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik bedoel meer dat je heel spontaan moet zijn en in mijn klas trok iedereen zn mond open en blabla. ik vond het gewoon niet leuk

<3quote:
Van waar en hoe lang was dat reizen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest elke dag op en neer naar Eindhoven en ik kan je zeggen dat het vermoeiend is

Ohja wel handig om dat te vermeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
<3
[..]
Van waar en hoe lang was dat reizen?
 Vanaf Woerden, ongeveer 3 uur elke dag treinen.
 Vanaf Woerden, ongeveer 3 uur elke dag treinen.

Oh bij deze is wel dat je aanwezig moet zijn anders gaan ze het meldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar toch heet het in het engels the Hague university. Staat zelfs een bord bij de ingang super stoer enzo.
[..]
Nouja, veel mensen komen daar gewoon om even snel snel te werken. Die hele leerplicht is er niet en mensen kwamen er ook niet echt om mensen te ontmoeten oid wat op een 'normale' school wel zo is.
Totaal niet erg ofzo hoor, maar het geeft gewoon een heel ander sfeertje. En misschien is dat bij jou anders. Ik heb maar één jaar op de vavo gezeten en dat was het examenjaar
. Toen zat ik ook vaak met 2 man in de klas terwijl onze klas eigenlijk uit 25 man bestond.. Kwamen vaak gewoon niet
.

Maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren
 Maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren  Ik moet twee jaar dan, weet nog niet helemaal hoe dat zit.
 Ik moet twee jaar dan, weet nog niet helemaal hoe dat zit.

Pfff.. Drie uur is dan wel ook echt super lang man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja wel handig om dat te vermeldenVanaf Woerden, ongeveer 3 uur elke dag treinen.
 .
.

Ja in totaal hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff.. Drie uur is dan wel ook echt super lang man.
Twee uur valt dan nog wel mee.
 1,5 uur heen.
 1,5 uur heen.

Ja precies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als journalist moet je wel gebekt zijn ja

Ja, dat zeiden ze bij ons ook. 75 % moest je aanwezig zijn maar als je alles gewoon haalde dan maakte dat geen reet uit. Maarja, ik denk dat dat wel verschilt per vavoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh bij deze is wel dat je aanwezig moet zijn anders gaan ze het melden
Hoop wel dat de mensen leuk zijnMaar dat weet je natuurlijk nooit van te voren
Ik moet twee jaar dan, weet nog niet helemaal hoe dat zit.
 .
. . Heel aardig
. Heel aardig  . Maar veel zochten gewoon geen vrienden, wilden alleen snel hun diploma. Maarja, is wel een verschil of je één jaar doet of twee denk ik.. zit je er toch langer en dan is het denk ik (?) wel fijn om wat leuk contact te hebben
. Maar veel zochten gewoon geen vrienden, wilden alleen snel hun diploma. Maarja, is wel een verschil of je één jaar doet of twee denk ik.. zit je er toch langer en dan is het denk ik (?) wel fijn om wat leuk contact te hebben  .
.

Ohquote:
 .
.  

Ja inderdaad, hoop wel dat het beetje gezellig is. En niet al te oude mensen, maarjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. 75 % moest je aanwezig zijn maar als je alles gewoon haalde dan maakte dat geen reet uit. Maarja, ik denk dat dat wel verschilt per vavo.
Mensen zijn wel aardig hoor. Heel aardig
. Maar veel zochten gewoon geen vrienden, wilden alleen snel hun diploma. Maarja, is wel een verschil of je één jaar doet of twee denk ik.. zit je er toch langer en dan is het denk ik (?) wel fijn om wat leuk contact te hebben
.
 Beter dan nog een jaar niks doen
 Beter dan nog een jaar niks doen  

Haha, Fontys toevallig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Hhahaha.
Ja nee.. nouja. Ik zat eerst in Eindhoven op school en dat is niet ver van mn oude woonplaats (dorpje onder Eindhoven) maar moest met de bus en dat duurde al drie kwartier en toen sloot de bus op het station niet aan dus dat was nog een half uur er bij en arrgh.
Ik viel altijd in slaap in de bus

ja man en dan muziekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mooiste muziek ter wereld is de regen buiten terwijl je binnen zit

zo diep omgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:

Ja precies!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoop wel dat het beetje gezellig is. En niet al te oude mensen, maarjaBeter dan nog een jaar niks doen

.
.  .
.Nee, vavo.quote:

Deze manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |