Technische natuurkunde is hbo? OP DE HAAGSE HOGESCHOOL IN DELFT.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hallo, maar je mag otch maar één universitaire studie doen en daarna moet je al het geld zelf betalen (wat neer kwam op 10k ongeveer per jaar)?
[..]
Ja, dat wel.. Maarja, wil ook niet verhuizen man. Heb het hier zo goed.
En ik ken niemand daar. Moet ik weer alles opnieuw beginnen en dat duurt zo tering lang bij mij. Dan ben ik een jaar doodongelukkig..
Journalistiek was het niet of te lastig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja klinkt ook wel logisch inderdaad
Ja is op zich wel handig dat samen werken! Handig voor later ook.
Ik heb drie maanden journalistiek gedaan en werk nu bij de AH op broodEn ga hopelijk volgend jaar vwo doen op de VAVO
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IKquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, je moet wel op een plek wonen waar je het naar je zin hebt anders gaat het ook ten koste van je studie.
Ohja, sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkunde is hbo? OP DE HAAGSE HOGESCHOOL IN DELFT.
Naar Maastricht? Dat moet je niet willen helemaal vanaf Den Haagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Journalistiek was het niet of te lastig?
Ik heb ook vavo gedaan, havo dan wel. Wel bijzonder is dat
.
[..]
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IK.
niet van mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Je mag ook 'The Hague university' zeggen Brownie![]()
Ja, en dan zou ik wageningen doen denk. Dat is twee uurtjes van deur tot deur dus wel ok. Niet ideaal natuurlijk maar goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Maastricht? Dat moet je niet willen helemaal vanaf Den Haag![]()
Alhoewel; uni is niet elke dag naar school toe.
quote:
maar het is hoge school --> high schoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Past niet bij mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Journalistiek was het niet of te lastig?
Ik heb ook vavo gedaan, havo dan wel. Wel bijzonder is dat
.
[..]
Precies. Ga nog liever op en neer reizen denk ik. DENK IK.
Ik luister naar Crackquote:
Ik moest elke dag op en neer naar Eindhoven en ik kan je zeggen dat het vermoeiend isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan zou ik wageningen doen denk. Dat is twee uurtjes van deur tot deur dus wel ok. Niet ideaal natuurlijk maar goed.
En als ik meteen mag beginnen aan mn master dan duurt het ook maar twee jaar. Vind ik ook geen periode om te zeggen van nou, voor die twee jaar laat ik alles hier liggen en ga ik daar wonen.
Dan liever zo.. al zal ik daar vast super van balen als het echt zo zou zijn.
University of Applied Sciencesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Huh, spotlight? Met welk blok was jij begonnen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Past niet bij meSta niet zo graag in de spotlight en dat vond ik daar nogal aanwezig laat maar zeggen
![]()
Oh vertel eens dan?
Keezenquote:
Waaromquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
die zwerty gaat nog wat van me heuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |