nope is het dus nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien omdat het verslavender is dan alcohol
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactie
Ja moeilijk te zeggen inderdaad. maar ik denk dat het ook wel met de bijwerkingen, korte en lange-termijn gevolgen te maken heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar toch even advocaat v.d. duivel. Wat is een harddrug en wat is een softdrug?
Zit het bij veel mensen ook, drugsbeleid moet gewoon heel andersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was maar gokje
Ik heb ook geen flauw idee
Zal misschien ook wel gewoon tussen de oren zitten
Alcohol was er eerder. Als iedereen altijd wiet rookte en in de sixties kwamen ze met alcohol, was het nu verbodenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was maar gokje
Ik heb ook geen flauw idee
Zal misschien ook wel gewoon tussen de oren zitten
Maar lees dan wat ik net schreefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
die VA, zei dat je me niet begreepMaar nm !
Jij begreep mij nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik begreep het sarcasme dus nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dan schiet je nog geen pepernoot opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Wat is het verschil tussen harddrugs en softdrugs?
Harddrugs zijn middelen waarvan de overheid vindt dat ze een onaanvaardbaar risico met zich meebrengen. Voorbeelden zijn heroïne, cocaïne, paddo's, amfetamine, LSD en XTC. Van softdrugs worden de risico's minder groot geacht. Voorbeelden van softdrugs zijn hasj, wiet, slaap- en kalmeringsmiddelen. Toch is het zo dat bij veel gebruik van softdrugs het effect nagenoeg hetzelfde is als bij harddrugs.
Meer informatie over de verschillende soorten drugs is te vinden op de website van het Trimbos-instituut, www.drugsinfo.nl
Paddo`s kan je zeker niet vergelijken met wiet hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Paddo's harddrugs? WAT? lachgas zeker ook dan?
geef picsquote:
maar om het nu harddrugs te noemen .. :pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paddo`s kan je zeker niet vergelijken met wiet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |