quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik vaker van die interessante posts plaatsen. Thnx, voor je feedback!
Jullie twee kunnen nu al zo goed samenquote:
hoe is dat relevantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
Zeitgeist kijken, dan zie je dat het een complot is illoeminadieeequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
Onpopulaire meningen, indoctrinatiequote:
ik ken ook een leuk wikipedia-artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onpopulaire meningen, indoctrinatie
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken ook een leuk wikipedia-artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie
haha, omdat ik wist dat haar post sarcasme was en ik dus maar eventjes zoiets terug moest zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie twee kunnen nu al zo goed samen
Zooooo sterk beargumenteerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Sommige drugs zijn erg verslavend, en kunnen dodelijk zijn in korte tijd. Daarom moeten alle drugs verboden worden."
Zijn nog zoveel mensen die dit soort onzin uitkramen inderdaad
Maar volgens mij snapte zij dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, omdat ik wist dat haar post sarcasme was en ik dus maar eventjes zoiets terug moest zeggen
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Sommige drugs zijn erg verslavend, en kunnen dodelijk zijn in korte tijd. Daarom moeten alle drugs verboden worden."
Zijn nog zoveel mensen die dit soort onzin uitkramen inderdaad
En al die mensen zuipen zich klem elk weekendquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.
Dat is geen generalisatie, dat is een paranoïde persoonlijkheidsstoornis
Bertha heeft wat last van waanideeën inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.
Dat is geen generalisatie, dat is een paranoïde persoonlijkheidsstoornis
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die mensen zuipen zich klem elk weekend__
quote:
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar volgens mij snapte zij dat dan weer niet.
Ah well
Staat op een voorlichtingssite over alcohol zelfs dat wiet minder schadelijk isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?
Wiet is lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat op een voorlichtingssite over alcohol zelfs dat wiet minder schadelijk is![]()
Softddrug-harddrug, qua werking dan. Zo simpel is het.
Denk dat Sof je loopt te plagen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Bij deze dan; Sof het was maar een flauwe reactie
Misschien omdat het verslavender is dan alcoholquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral dat. Hoe is bijv. wiet erger dan alcohol?
Ben het met je eens, maar toch even advocaat v.d. duivel. Wat is een harddrug en wat is een softdrug?quote:
Wrong.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien omdat het verslavender is dan alcohol
Mwah.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien omdat het verslavender is dan alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |