Jaquote:
And here. we. go.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou jij ook zo van memesy u no memes
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :pquote:
een soort van internationale variant op het populisme van de telegraaf, waar alle populaire meningen blijven plakken en waar algemene instemming boven oprechte kwaliteit staatquote:
En wat is dan wel oprechte kwaliteit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :p
[..]
een soort van internationale variant op het populisme van de telegraaf, waar alle populaire meningen blijven plakken en waar algemene instemming boven oprechte kwaliteit staat
Ik zeg altijd zoals het er staat. Niet moeilijk doen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je spreekt het uit als maymay he iedereen doet het fout :p
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sangquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat is dan wel oprechte kwaliteit?
Jij zegt waar het op staatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zoals het er staat. Niet moeilijk doen!
9/11 is een false flag natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sang
succes grgrquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ff mijn natgeregende kleding omwisselen grgr
Met de telegraaf noem je ook wel het grooste aids-medium wat er bestaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is subjectief, maar het constant aandringen van populaire meningen is indoctrinatie pur sang
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
laat lekker aan lekker doorschijnend doe een striptease voor me hmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9/11 is een false flag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laat lekker aan lekker doorschijnend doe een striptease voor me hmmmmmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |