quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat roep ik nog wel eens naar mijn zussen.
Er zijn meer ezells?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat roep ik nog wel eens naar mijn zussen.
Ik moet eerst allerlei info opsturen, beoordeling van oude mentor, rapporten enzo. En dan krijg ik bericht of ik ben toegelaten. En dan een intake gesprek. Dus als je een gesprek hebt dan ben je sowieso toegelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoe het nu zit.. maar toen ik er zat moest iedereen wel zo'n intake gesprek maar ook iedereen werd toegelaten. Hoop voor jou dat het nog zo is!
Oh, het is echt zo'n irritant broertje?
Dude , where's my carquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dit doen als je bij de Mc-drive werkt
Omg, dat 'and then' komt hier in huis ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
blijkbaarquote:
Ashton Kutcherquote:
Kweeniequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
Waarom drinken mensen die pauper energy van 0,29 cent behalve dat t niks kost?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waddup?quote:
Ik zie helemaal niks, maar hoiquote:
Je hebt de reden al genoemdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
Waarom drinken mensen die pauper energy van 0,29 cent behalve dat t niks kost?
nee laat maarquote:
Okiiquote:
Oeh. Nou laat even weten wanneer je op gesprek mag. Vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eerst allerlei info opsturen, beoordeling van oude mentor, rapporten enzo. En dan krijg ik bericht of ik ben toegelaten. En dan een intake gesprek. Dus als je een gesprek hebt dan ben je sowieso toegelaten![]()
Ik heb er twee, eentje zit nu in de eerste, andere dus in de vierde. Ze zitten altijd boven dus heb geen last van zeMaar soms kunnen ze behoorlijk vervelend zijn
jij nog Geschwister?
Nu wel, je moet je heufd effkes draaiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks, maar hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |