Okiiquote:
Oeh. Nou laat even weten wanneer je op gesprek mag. Vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet eerst allerlei info opsturen, beoordeling van oude mentor, rapporten enzo. En dan krijg ik bericht of ik ben toegelaten. En dan een intake gesprek. Dus als je een gesprek hebt dan ben je sowieso toegelaten![]()
Ik heb er twee, eentje zit nu in de eerste, andere dus in de vierde. Ze zitten altijd boven dus heb geen last van zeMaar soms kunnen ze behoorlijk vervelend zijn
jij nog Geschwister?
Nu wel, je moet je heufd effkes draaiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks, maar hoi
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
Waarom drinken mensen die pauper energy van 0,29 cent behalve dat t niks kost?
Och arme.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten. Kindermishandeling!
oh ik zie het al, parapluquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu wel, je moet je heufd effkes draaie
quote:
redbull en monster ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.
Trustenquote:
Oh echt?quote:
Ik mag hem welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen houdt die paraplu boven haar hoofd en regent zelf nat
so lief!!! rt als je aan die ene denkt!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen houdt die paraplu boven haar hoofd en regent zelf nat
Ja is goed, moet je wel hier blijven posten he! Waar post jij nog meer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh. Nou laat even weten wanneer je op gesprek mag. Vind ik wel leuk.
Nog even volhouden!!
Ja, een zus en een broer en dan nog een broertje. Maar ik woon nu bijna 3 jaar niet meer thuis dus. Maar als ik dan een weekend naar huis ga dan kan ik het al snel (na een dag oid) vervelend vinden
.
slammers heeft ook light energy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat de AH euroshopper light energydrank heeft. En die pak ik dan.
nee niks voel me gewoon kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |