Gaarnequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan wel berichten voor je doorgeven
Gewoon te veel werkquote:
Vervelende groepsgenoten? Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon te veel werk. Maar ligt eigenlijk niet aan school maar aan project want niet helemaal goed gecommuniceerd denk ik zo.
waarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
niemand heeft door dat er geen sc is daar
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Vervelende groepsgenoten? Welke studie doe je?
op dat plaatje. of ging het daar niet om?quote:
nee daar ging het niet om hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
op dat plaatje. of ging het daar niet om?
Oh ik zou het gewoon lekker terug sturen en zeggen dat ze het maar duidelijk moet sturen naar jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. We zitten in een groepje van vier man incl mijzelf. Twee daarvan ken ik goed, eentje totaal niet. Diegene die ik net ken en 'n ander literatuur verzamelen over het onderwerp. Meisje dat ik goed ken doet het zoals we gewend zijn van elkaar; je zoekt literatuur, kopieert tekst die te gebruiken is en klaar. Meisje dat ik niet ken heeft gewoon alleen 10000 artikelen gestuurd.
En ik ben degene die er één geheel van moet maken, maarja. Mag ik eerst die 10000 artikelen doorlezen.
Voeding & dietetiek
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee daar ging het niet om hoorgewoon zoveel quote alerts
ik kon nog 3 meter scrollen
Nee, haagse hogeschoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zou het gewoon lekker terug sturen en zeggen dat ze het maar duidelijk moet sturen naar jou
op de HAN?
Zit jij op de Haagse Hogeschool?quote:
Aaah okequote:
Nee :S dat lees je tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
Derde, bijna klaar dusquote:
Volgend jaar zit ik daar ook. In delftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
hoezoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik daar ook. In delft
Het is te leuk om er mee te stoppenquote:
Aaah leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
Technische Natuurkundequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
studentenleventje enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
Nerd :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische NatuurkundeJa haha dat weet ik
hosselaartjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische NatuurkundeJa haha dat weet ik
Sorry al getrouwdquote:
Gelukkig horen we dat pas voor het eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |