omgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso sommige doktersIk ging enkele jaren terug naar de dokter omdat ik pijn in mijn knie had. Was niks, zei die. Ging vanzelf over. Paar weken later, niks veranderd, naar een andere dokter geweest. Die stuurde me door naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik 46 ontstekingen in gewrichten had
(geen grap)
Ja dan nog, ik ga er niet voor mijn plezier heen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
omgmaar dat is heel vaak met huisartsen he
Je bent een debiel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
140 km/h op de snelweg waar je 100 mocht en er geen hond was
Ben ik stoer of stoer? Gr
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso sommige doktersIk ging enkele jaren terug naar de dokter omdat ik pijn in mijn knie had. Was niks, zei die. Ging vanzelf over. Paar weken later, niks veranderd, naar een andere dokter geweest. Die stuurde me door naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik 46 ontstekingen in gewrichten had
(geen grap)
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef arachide. het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik de lapo had
Wat moet je in Hoogvliet doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
140 km/h op de snelweg waar je 100 mocht en er geen hond was
Ben ik stoer of stoer? Gr
Niet te lang wachten hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Nja ik kan wel nu direct bellen maar ik schiet er niets mee op, ze kunnen er niets mee momenteel, ik wacht eerst af hoe het de komende dagen verder gaat, mocht het echt niet beter worden dan moet ik wel bellen ja...
Thanks for listening everybody.
Hoogvliet is toch een supermarkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je in Hoogvliet doen?
Of all places
Ja ook een gat vlakbij Rotterdamquote:
Ik heb ook vrienden in roffa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je in Hoogvliet doen?
Of all places
Hoogstens een paar dagen om het aan te zien, maar niet langer nee.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 3 jaar medicijnen geslikt die je maar een half jaar mocht gebruiken want anders was het gevaarlijk voor je nieren. En toch schrijven ze het nog steeds voor maar ze kunnen de pleuris kijken
Maar je had het toch eerder dat het zo bloedde, dus dan weet je zelf ook wel dat er nu niks kan gedaan worden. Dat kan er sowieso niet tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Nja ik kan wel nu direct bellen maar ik schiet er niets mee op, ze kunnen er niets mee momenteel, ik wacht eerst af hoe het de komende dagen verder gaat, mocht het echt niet beter worden dan moet ik wel bellen ja...
Thanks for listening everybody.
Bij budgetfinanciering moet een begroting worden opgesteld die dan wordt goedgekeurd door een ander orgaan, bijvoorbeeld de overheid.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1 keer doorgelezen?
Wat is het verschil tussen budgetfinanciering en lumpsumfinanciering?
Ja had ik al eerder, en weet ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je had het toch eerder dat het zo bloedde, dus dan weet je zelf ook wel dat er nu niks kan gedaan worden. Dat kan er sowieso niet toch
Je moet het zo kunnen vertellen, niet eerst weer gaan opzoekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij budgetfinanciering moet een begroting worden opgesteld die dan wordt goedgekeurd door een ander orgaan, bijvoorbeeld de overheid.
Bij lumpsumfinanciering krijgt een partij geld op basis van iets, bijvoorbeeld bij scholen op basis van het aantal leerlingen. Dit geld wordt gegeven door een andere partij, bijvoorbeeld de overheid. Het geld is vrij besteedbaar, er hoeft niet eerst een begroting worden goedgekeurd.
O, wist ik niet. Ben niet zo bekend met Rotterdam en omgeving.quote:
Begrijpelijk na anderhalf jaar dat gedoe.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoogstens een paar dagen om het aan te zien, maar niet langer nee.
Schrik zit er aardig in in ieder geval...
Hmm ja oke. Maar nu gaan is beetje tijdsverspilling of nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja had ik al eerder, en weet ik.
Maar als het niet vanzelf geneest moet de chirurg er naar kijken.
En wellicht wéér een operatie.
Gast, dit was uit mijn hoofd ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet het zo kunnen vertellen, niet eerst weer gaan opzoeken
Als je maar niet naar de Hollywood gaatquote:
Uitgaan in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de Hollywood gaat
U riep?quote:
Behandeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, lumpsumfinanciering wordt niet behandelt in mijn boeken, kan het nergens vinden.
Yep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja oke. Maar nu gaan is beetje tijdsverspilling of niet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, lumpsumfinanciering wordt niet behandelt in mijn boeken, kan het nergens vinden.
okquote:
Ik heb mijn Nederlands al gehaald, boeie.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb je die samenvatting van 15 blz gelezen
appelquote:
hoiquote:
Ga morgen 2011-II maken, dat pept je zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nederlands al gehaald, boeie.
[..]
Ja.Meer heb ik niet nodig voor een 6 of 7.
echt nietquote:
Sterktequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ehm, denk dat je het beste even terug kan lezen in het vorige topic met name
Daar kan je zelf verandering in brengen hequote:
Heb ik al gemaakt denk ik, ik moest verplicht vier proefexamens over het jaar maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga morgen 2011-II maken, dat pept je zelfvertrouwen
Gatsby?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja
Ik wil zomerse avonden dat ik lekker met mijn laptop de hele avond in de tuin kan zitten
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ehm, denk dat je het beste even terug kan lezen in het vorige topic met name
Hoe komt die wond dan weer open?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang elke week het ziekenhuis van binnen gezien voor een wond aan mijn onderrug. Die zat dan EINDELIJK dicht sinds maart 2013. Guess what? Ik bloed als een idioot en ik heb een dik gat in m'n onderrug.![]()
Heb je ideeenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je zelf verandering in brengen he
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
pathé?
ik kan je een kaartje geven he
Als jij het mij vertelt, vertel ik het jou. Goed?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt die wond dan weer open?
Gamen/Films kijken/Series kijken/lezen/schrijven/rukken/muziek maken/muziek spelen/tv kijken/ huiswerk maken/spelletje spelen met je hond of je moeder of je broertje of wie dan ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je ideeen
Alles wat met dingen buitenshuis te maken heeft valt af
Gezellig in mijn eentje tussen de stelletjes op zaterdagavondquote:
Gekrabd fzoow?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij het mij vertelt, vertel ik het jou. Goed?
Fappen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gamen/Films kijken/Series kijken/lezen/schrijven/rukken/muziek maken/muziek spelen/tv kijken/ huiswerk maken/spelletje spelen met je hond of je moeder of je broertje of wie dan ook
Andere dag en mensen meevragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezellig in mijn eentje tussen de stelletjes op zaterdagavond
Godverdomme man, kies een geslacht en blijf er bij ja. Bedankt, gr gr.quote:
Ja laat ik maar eens gaan leren voor aardrijkskundequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gamen/Films kijken/Series kijken/lezen/schrijven/rukken/muziek maken/muziek spelen/tv kijken/ huiswerk maken/spelletje spelen met je hond of je moeder of je broertje of wie dan ook
Haha, ik had hem 2 uurtjes op vrouw gezetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme man, kies een geslacht en blijf er bij ja. Bedankt, gr gr.
Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt niks gedaan. Zo ineens zit er een gat.
Er is altijd wel wat te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja laat ik maar eens gaan leren voor aardrijkskunde
Dat helpt niks kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.
Op een open wond?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.
Maar ik wil nu ergens heen, of het een bios is maakt niet uitquote:
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.quote:
Moet je snel zout op gooien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ZOO kut als je pleister eraf trekt, meteen de wond weer open
O, ik dacht dat het om de bios ging.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik wil nu ergens heen, of het een bios is maakt niet uit
Langzaam eraftrekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb inderdaad een gaasje IN de wond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.
Ja nooit pleister op een open wond doen.:Pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja nu ik het hoorde leek het wel leukquote:
Maar dan moet dat helemaal om je middel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.
ga 'm sowieso wel kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
Binnenkort The Hangover 3 in de bioscoop. Wat denken jullie? Wordt de film tof of kut?
Ik verwacht dat het em net niet isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
Binnenkort The Hangover 3 in de bioscoop. Wat denken jullie? Wordt de film tof of kut?
Kut.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
ik wil alleen naar echte topfilms in de bioscoop eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik denk ook dat het net niet is, maar ik wil de film wel zien.
Ga er alleen niet voor betalen.![]()
![]()
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik denk ook dat het net niet is, maar ik wil de film wel zien.
Ga er alleen niet voor betalen.![]()
![]()
hoeveel heb je er nog?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartje
quote:
omg mag ik er een?quote:
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil alleen naar echte topfilms in de bioscoop eigenlijkAndere films zijn wel leuk maar meer om te downloaden ofzo
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartje
mag ik niet zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?
[..]
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?
Nouja, meestal van te voren hoor je al wel wat de grotere films zijn tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?
[..]
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?
O zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, meestal van te voren hoor je al wel wat de grotere films zijn tochZoals de nieuwe Hunger Games wil ik sowieso in de bioscoop zien
Inderdaad, maar ik kan geen 3d zien dus ik moet wachten op de downloadquote:
vodafone en pathé faalden met een actie.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vodafone en pathé faalden met een actie.
als je er vroeg bij was kon je er onbeperkt krijgen, had er ook een topicreeks van op m'n oude account![]()
veel mensen blij gemaakt
quote:
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik kan geen 3d zien dus ik moet wachten op de download
Hoelang zijn ze geldig dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je er vroeg bij was kon je er onbeperkt krijgen, had er ook een topicreeks van op m'n oude account![]()
veel mensen blij gemaakt
Incl LB maar die heeft kaartjes nog niet gebruikt en krabs wilt niet komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
veel mensen blij gemaakt
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.
[..]
Hoelang zijn ze geldig dan?
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoekenquote:
tot eind februari 2014quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.
[..]
Hoelang zijn ze geldig dan?
oke andere keer danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoeken
[..]
tot eind februari 2014
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeelandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Incl LB maar die heeft kaartjes nog niet gebruikt en krabs wilt niet komen
Maakt de film alleen maar duurder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ookIs echt gebleken dat het geen meerwaarde heeft.
Niet dat ik dat kan bepalenik zie alleen maar wazig door zo`n brilletje
Tof. Ik wil wil best een kaartje hoor. Maar dan kan ik niet beloven dat ik die voor The Hangover gebruik...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoeken
[..]
tot eind februari 2014
Is cinecity niet half pathe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeeland
Alle premeries in Nederland in Middelburg toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeeland
Vlissingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle premeries in Nederland in Middelburg toch?
Wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven behalve LB stalken?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven behalve LB stalken?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk moet ik nu keihard lachen
Ik zou ook een mooie autobiografie kunnen maken, maar laat ik het maar niet doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een boekwerk van kunnen maken onderhand ja.
Waarom niet, puur voor jezelf alleen al zou het mooi zijn toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een mooie autobiografie kunnen maken, maar laat ik het maar niet doen
Ik wil ook wel een boek maken maar niet over mijn leven, heb er wel lang over nagedacht hoor. en een aantal verhalen zijn er alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom niet, puur voor jezelf alleen al zou het mooi zijn toch?
Als ik een boek kan maken kan jij het ook.
Gewoon doen, kan heel goed voor je ontwikkeling zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een boek maken maar niet over mijn leven, heb er wel lang over nagedacht hoor. en een aantal verhalen zijn er alMaar toch vind ik het raar op de een of andere manier
The truth as a cowquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
Schrijven over waar je verstand van hebt.
#score
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gewoon, FOK!ken.quote:
Wat bedoel je? Als in verwerking ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan heel goed voor je ontwikkeling zijn![]()
Sport/Hobby`s?quote:
Nee gewoon, in het algemeen, wat voor verhaal je ook schrijft, je kan er echt in verdwalen en het zet je aan het denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als in verwerking ofzo?
Waarheid als een koequote:
Oh zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee gewoon, in het algemeen, wat voor verhaal je ook schrijft, je kan er echt in verdwalen en het zet je aan het denken
Heb toen een stuk van je gelezen ja, was een goed stuk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoJa is ook wel zo, moet er ook echt keer mee verder
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb toen een stuk van je gelezen ja, was een goed stuk hoor.
Die gast is ook zo ziek goedquote:
quote:
Ezell op zoek naar God aflevering 1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even Jezus zoeken, ok ok. Ezell zonder Jezus.Later.
quote:
quote:
Spannend he?quote:
Ja omg. Ik weet echt niet wie er gaat winnenquote:
Jaquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omg. Ik weet echt niet wie er gaat winnen
Verneukt weer eens een finalequote:
quote:
Fuck browniequote:
omdat ik bezig was met een solicitatiebriefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer en hoe weet jij dat.
[..]
Niet echt eigenlijk.
En toen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omdat ik bezig was met een solicitatiebrief
Nee hij is altijd gebleseerdquote:
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je wie ik vreselijk lomp vind? van Persie.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Kijk je geen Zwartboek meer?quote:
Ga jij dan naar SEXquote:
jawelquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it you better dont start cursing.
nee ik kijk al een film emiel :Squote:
Mooiquote:
LB kom we gaan naar Etsu's HW, maar 4,5 uur treinenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
nee kan niet :S stuur andere keer nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee kan niet :S stuur andere keer nog een keer
Ik ben niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
LB kom we gaan naar Etsu's HW, maar 4,5 uur treinen
Maar verder is Etsu wel tofquote:
Ja erg hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
omg fokit, op die bootik zat gewoon met mn tenen gekromd
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Er staan 8 auto's ofzo in de bioscoop ter promotie van fast & furious
quote:
DOE DE GROETEN AAN VINNIIEquote:
quote:
Je hebt er ook een speciale site vanquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er ook een speciale site vanal die nederlandse gezegden letterlijk in het engels enzo
quote:
Make that the cat wisequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er ook een speciale site vanal die nederlandse gezegden letterlijk in het engels enzo
Ik heb de app gisteren gedownloadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DANKJEquote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja dat wel ja.
Zou je me aub weer willen deblokkeren op fb?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
winnende goal in laatste minuutquote:
voetbal is zo raarquote:
Whatsupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |