Ja had ik al eerder, en weet ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je had het toch eerder dat het zo bloedde, dus dan weet je zelf ook wel dat er nu niks kan gedaan worden. Dat kan er sowieso niet toch
Je moet het zo kunnen vertellen, niet eerst weer gaan opzoekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij budgetfinanciering moet een begroting worden opgesteld die dan wordt goedgekeurd door een ander orgaan, bijvoorbeeld de overheid.
Bij lumpsumfinanciering krijgt een partij geld op basis van iets, bijvoorbeeld bij scholen op basis van het aantal leerlingen. Dit geld wordt gegeven door een andere partij, bijvoorbeeld de overheid. Het geld is vrij besteedbaar, er hoeft niet eerst een begroting worden goedgekeurd.
O, wist ik niet. Ben niet zo bekend met Rotterdam en omgeving.quote:
Begrijpelijk na anderhalf jaar dat gedoe.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoogstens een paar dagen om het aan te zien, maar niet langer nee.
Schrik zit er aardig in in ieder geval...
Hmm ja oke. Maar nu gaan is beetje tijdsverspilling of nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja had ik al eerder, en weet ik.
Maar als het niet vanzelf geneest moet de chirurg er naar kijken.
En wellicht wéér een operatie.
Gast, dit was uit mijn hoofd ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet het zo kunnen vertellen, niet eerst weer gaan opzoeken
Als je maar niet naar de Hollywood gaatquote:
Uitgaan in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de Hollywood gaat
U riep?quote:
Behandeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, lumpsumfinanciering wordt niet behandelt in mijn boeken, kan het nergens vinden.
Yep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja oke. Maar nu gaan is beetje tijdsverspilling of niet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, lumpsumfinanciering wordt niet behandelt in mijn boeken, kan het nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |