omgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso sommige doktersIk ging enkele jaren terug naar de dokter omdat ik pijn in mijn knie had. Was niks, zei die. Ging vanzelf over. Paar weken later, niks veranderd, naar een andere dokter geweest. Die stuurde me door naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik 46 ontstekingen in gewrichten had
(geen grap)
Ja dan nog, ik ga er niet voor mijn plezier heen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
omgmaar dat is heel vaak met huisartsen he
Je bent een debiel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
140 km/h op de snelweg waar je 100 mocht en er geen hond was
Ben ik stoer of stoer? Gr
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso sommige doktersIk ging enkele jaren terug naar de dokter omdat ik pijn in mijn knie had. Was niks, zei die. Ging vanzelf over. Paar weken later, niks veranderd, naar een andere dokter geweest. Die stuurde me door naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik 46 ontstekingen in gewrichten had
(geen grap)
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef arachide. het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik de lapo had
Wat moet je in Hoogvliet doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
140 km/h op de snelweg waar je 100 mocht en er geen hond was
Ben ik stoer of stoer? Gr
Niet te lang wachten hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Nja ik kan wel nu direct bellen maar ik schiet er niets mee op, ze kunnen er niets mee momenteel, ik wacht eerst af hoe het de komende dagen verder gaat, mocht het echt niet beter worden dan moet ik wel bellen ja...
Thanks for listening everybody.
Hoogvliet is toch een supermarkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je in Hoogvliet doen?
Of all places
Ja ook een gat vlakbij Rotterdamquote:
Ik heb ook vrienden in roffa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je in Hoogvliet doen?
Of all places
Hoogstens een paar dagen om het aan te zien, maar niet langer nee.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 3 jaar medicijnen geslikt die je maar een half jaar mocht gebruiken want anders was het gevaarlijk voor je nieren. En toch schrijven ze het nog steeds voor maar ze kunnen de pleuris kijken
Maar je had het toch eerder dat het zo bloedde, dus dan weet je zelf ook wel dat er nu niks kan gedaan worden. Dat kan er sowieso niet tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Nja ik kan wel nu direct bellen maar ik schiet er niets mee op, ze kunnen er niets mee momenteel, ik wacht eerst af hoe het de komende dagen verder gaat, mocht het echt niet beter worden dan moet ik wel bellen ja...
Thanks for listening everybody.
Bij budgetfinanciering moet een begroting worden opgesteld die dan wordt goedgekeurd door een ander orgaan, bijvoorbeeld de overheid.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1 keer doorgelezen?
Wat is het verschil tussen budgetfinanciering en lumpsumfinanciering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |