Jep, afwachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat kut zeg.Op het beste hopen dan maar.
doe gewoonquote:
Belemmert het je ook heel erg in je dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, afwachten.
Als het niet vanzelf geneest gaan we nog eens anderhalf jaar zo verder vrees ik.
Ik hoefde er nooit verkeerd op te vallen was mij gezegd ja, en met zitten is het ook wel eens pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belemmert het je ook heel erg in je dagelijks leven dan?
Maar hoe ben je in de eerste instantie aan de wond gekomen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, afwachten.
Als het niet vanzelf geneest gaan we nog eens anderhalf jaar zo verder vrees ik.
Weet je wat een cyste is? Ik had dus een cyste in m'n onderrug, en die hebben ze weggehaald met... nee wacht, ik heb het ooit in een verhaal geschreven. Ik post het hier zo wel even.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar hoe ben je in de eerste instantie aan de wond gekomen dan?
Oké.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat een cyste is? Ik had dus een cyste in m'n onderrug, en die hebben ze weggehaald met... nee wacht, ik heb het ooit in een verhaal geschreven. Ik post het hier zo wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.kutziekenhuispersoneel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.Die wijven zitten er niet voor nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Blijkbaar wel..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wijven zitten er niet voor niets
Tja, zo gaat dat tegenwoordig.quote:
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.Jeetje, wat naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bang dat dat niet zo gemakkelijk gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dus ik hoop echt met heel m'n hart dat dit gat vanzelf geneest, een mirakel of zo.
Uhu, klinkt echt ongelooflijk kut allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dus ik hoop echt met heel m'n hart dat dit gat vanzelf geneest, een mirakel of zo.
Ik dus ook, dus ik weet het momenteel ook even niet zo goed allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet zo gemakkelijk gaat.
Je kan huisarts altijd bellen en situatie uitleggen om te vragen wat je het best kan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dus ook, dus ik weet het momenteel ook even niet zo goed allemaal.
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan huisarts altijd bellen en situatie uitleggen om te vragen wat je het best kan doen.
Niet wachten tot maandag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...
Waarom wachten, straks heb je dezelfde shit weer als je morgen wakker wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |