het was over, volgens de chirurg ook, 2.5 maand geleden dus. Nou, here we go again all of a sudden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wel zuur dat het niet over gaat dan

Aaai, wat balen zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang elke week het ziekenhuis van binnen gezien voor een wond aan mijn onderrug. Die zat dan EINDELIJK dicht sinds maart 2013. Guess what? Ik bloed als een idioot en ik heb een dik gat in m'n onderrug.

Heb je er ook echt operatie voor gehad enzo dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was over, volgens de chirurg ook, 2.5 maand geleden dus. Nou, here we go again all of a sudden.

Hoe laat begint dat feestje van jullie?quote:

+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO ZE HEEFT GEACCEPTEERD OMG

vier keer...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er ook echt operatie voor gehad enzo dan?

arme jijquote:

wie is dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO ZE HEEFT GEACCEPTEERD OMG

quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, ik ben mentaal gewoon kapot momenteel
 Sterkte. Hopelijk gaat het weer gauw weg.
 Sterkte. Hopelijk gaat het weer gauw weg.

23:00quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat feestje van jullie?

Een of andere chick op een status bij toto, voor de lol toegevoegdquote:

Thanks, ik vrees van niet. Ik loop hier nu al met al al meer dan anderhalf jaar mee en ze hadden al gezegd dat ik de rest van m'n leven last zou houden qua pijntjes e.d. Maar niet dat er zo ineens een gat valt...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]Sterkte. Hopelijk gaat het weer gauw weg.

ja ik had dat gelezenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of andere chick op een status bij toto, voor de lol toegevoegd

''hoi ik ken jou niet''quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik had dat gelezen
ga fb chatten dan

Ah, wat kut zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks, ik vrees van niet. Ik loop hier nu al met al al meer dan anderhalf jaar mee en ze hadden al gezegd dat ik de rest van m'n leven last zou houden qua pijntjes e.d. Maar niet dat er zo ineens een gat valt...
 Op het beste hopen dan maar.
 Op het beste hopen dan maar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |