ik wil alleen naar echte topfilms in de bioscoop eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik denk ook dat het net niet is, maar ik wil de film wel zien.
Ga er alleen niet voor betalen.![]()
![]()
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
Ik denk ook dat het net niet is, maar ik wil de film wel zien.
Ga er alleen niet voor betalen.![]()
![]()
hoeveel heb je er nog?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartje
quote:
omg mag ik er een?quote:
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wil alleen naar echte topfilms in de bioscoop eigenlijkAndere films zijn wel leuk maar meer om te downloaden ofzo
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je naar een pathé gaat krijg je van mij een kaartje
mag ik niet zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?
[..]
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?
Nouja, meestal van te voren hoor je al wel wat de grotere films zijn tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of het een topfilm is of niet?
[..]
Kewl. Hoe kom je aan die dertig tickets?
O zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, meestal van te voren hoor je al wel wat de grotere films zijn tochZoals de nieuwe Hunger Games wil ik sowieso in de bioscoop zien
Inderdaad, maar ik kan geen 3d zien dus ik moet wachten op de downloadquote:
vodafone en pathé faalden met een actie.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vodafone en pathé faalden met een actie.
als je er vroeg bij was kon je er onbeperkt krijgen, had er ook een topicreeks van op m'n oude account![]()
veel mensen blij gemaakt
quote:
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik kan geen 3d zien dus ik moet wachten op de download
Hoelang zijn ze geldig dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je er vroeg bij was kon je er onbeperkt krijgen, had er ook een topicreeks van op m'n oude account![]()
veel mensen blij gemaakt
Incl LB maar die heeft kaartjes nog niet gebruikt en krabs wilt niet komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
veel mensen blij gemaakt
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.
[..]
Hoelang zijn ze geldig dan?
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoekenquote:
tot eind februari 2014quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, het is 3D. Dat vind ik altijd zo onnodig.
[..]
Hoelang zijn ze geldig dan?
oke andere keer danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoeken
[..]
tot eind februari 2014
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeelandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Incl LB maar die heeft kaartjes nog niet gebruikt en krabs wilt niet komen
Maakt de film alleen maar duurder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ookIs echt gebleken dat het geen meerwaarde heeft.
Niet dat ik dat kan bepalenik zie alleen maar wazig door zo`n brilletje
Tof. Ik wil wil best een kaartje hoor. Maar dan kan ik niet beloven dat ik die voor The Hangover gebruik...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor maar ff te lui om een kaartje weg te strepen van de uitgeprinte kaartjes, moet ik ze zoeken
[..]
tot eind februari 2014
Is cinecity niet half pathe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |