Alle premeries in Nederland in Middelburg toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar er zat toch geen pathé in zeeland? en jij wil niet verder dan zeeland
Vlissingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle premeries in Nederland in Middelburg toch?
Wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven behalve LB stalken?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven behalve LB stalken?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk moet ik nu keihard lachen
Ik zou ook een mooie autobiografie kunnen maken, maar laat ik het maar niet doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een boekwerk van kunnen maken onderhand ja.
Waarom niet, puur voor jezelf alleen al zou het mooi zijn toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een mooie autobiografie kunnen maken, maar laat ik het maar niet doen
Ik wil ook wel een boek maken maar niet over mijn leven, heb er wel lang over nagedacht hoor. en een aantal verhalen zijn er alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom niet, puur voor jezelf alleen al zou het mooi zijn toch?
Als ik een boek kan maken kan jij het ook.
Gewoon doen, kan heel goed voor je ontwikkeling zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een boek maken maar niet over mijn leven, heb er wel lang over nagedacht hoor. en een aantal verhalen zijn er alMaar toch vind ik het raar op de een of andere manier
The truth as a cowquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
Schrijven over waar je verstand van hebt.
#score
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gewoon, FOK!ken.quote:
Wat bedoel je? Als in verwerking ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan heel goed voor je ontwikkeling zijn![]()
Sport/Hobby`s?quote:
Nee gewoon, in het algemeen, wat voor verhaal je ook schrijft, je kan er echt in verdwalen en het zet je aan het denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als in verwerking ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |