Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt niks gedaan. Zo ineens zit er een gat.
Er is altijd wel wat te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja laat ik maar eens gaan leren voor aardrijkskunde
Dat helpt niks kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.
Op een open wond?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een hele grote sticker pleister erop plakken.
Maar ik wil nu ergens heen, of het een bios is maakt niet uitquote:
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.quote:
Moet je snel zout op gooien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ZOO kut als je pleister eraf trekt, meteen de wond weer open
O, ik dacht dat het om de bios ging.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik wil nu ergens heen, of het een bios is maakt niet uit
Langzaam eraftrekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb inderdaad een gaasje IN de wond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.
Ja nooit pleister op een open wond doen.:Pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja nu ik het hoorde leek het wel leukquote:
Maar dan moet dat helemaal om je middel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel erg sim. Beter verbinden met een gaasje en verband.
ga 'm sowieso wel kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
Binnenkort The Hangover 3 in de bioscoop. Wat denken jullie? Wordt de film tof of kut?
Ik verwacht dat het em net niet isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
Binnenkort The Hangover 3 in de bioscoop. Wat denken jullie? Wordt de film tof of kut?
Kut.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |