Is goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Zet bier in de OP.
Tevens, je hebt dat filmpje niet eens aangeklikt.
Denken dat ik zijn naam ga onthouden.quote:
Herman.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Mezelf in slaap huilen en hopen dat ik op miraculeuze wijze morgen m&o snap gr gr herman
Ik speelde habbo hotel zeven jaar geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik zijn naam ga onthouden.Jongen, dat filmpje was al bekend toen ik in de eerste zat. ZEVEN JAAR GELEDEN!
beoordelen op niveauquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:56 schreef TienVingers het volgende:
Shit, altijd neerkijken op die vmbo-types op Twitter blijkt je broer bijna net zo erg te zijn
Sorry sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beoordelen op niveaux10000
SPOILER: Kijken als je ergens tegen kunt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILER: Kijken als je ergens tegen kunt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Nog nooit gehad, Karakter is sws ook heerlijkquote:
Koekie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef TienVingers het volgende:
Haha Google Glass is helemaal niet vernieuwend, die vriend van Ned en Moos van Ned's Survivorgids had ook al zo'n bril
Ik niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rockiejj! How you doing?
Ik ben brak![]()
dan opnieuw proberen en je laptop met voeding aansluiten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn laptop wilde een servicepack update doen, dat ging om een of andere reden fout. Nu gaat die de wijzigingen ongedaan maken.
Ik hoop dat mama vandaag een nieuwe laptop gaat halen. Dit is zo naar.
Mijn laptop kan alleen aan als die aan de stroom hangt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan opnieuw proberen en je laptop met voeding aansluiten.
watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn laptop kan alleen aan als die aan de stroom hangt.
Ja, hij kan nog geen seconde zonder stroom. Beetje matig.quote:
Ja.quote:
Die van jullie is de enige die normaal kijkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Etsu het volgende:
Haar naam is Érzés Alegria
Gelukkig mogen we een andere naam geven
http://www.catterybellefae.nl/pages/emotie.html
OMG IK WIL ZE ALLEMAAL.
Geen idee. Wat ik wel weet is dat ze 500 euro kost en dat het een normale prijs is voor een Heilige Birmaan, dus zal wel aan haar ras liggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef arachide. het volgende:
Maar waarom niet gewoon namen als minoes, snoesje en vlekkie?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat ze 500 euro kost en dat het een normale prijs is voor een Heilige Birmaan, dus zal wel aan haar ras liggen![]()
Thuis hebben we ook een schildpadje, ze heette eerst Sleezy en nu heet ze Dotje.
Andere kat geen idee, eerst had die een andere rare naam, nu heet die Kanjer.
Dus we komen er wel uit wat d'r naam wordt.
Wow echt zo'n ras katje dus. Ziet er wel enorm knuffebaar uitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat ze 500 euro kost en dat het een normale prijs is voor een Heilige Birmaan, dus zal wel aan haar ras liggen![]()
Thuis hebben we ook een schildpadje, ze heette eerst Sleezy en nu heet ze Dotje.
Andere kat geen idee, eerst had die een andere rare naam, nu heet die Kanjer.
Dus we komen er wel uit wat d'r naam wordt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat net foto's door te kijken van andere nestjes. Overal mooie foto's en dan ineens dit. Die kat kijkt echt van "fuck"
Hey, jou ken ik nog nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow echt zo'n ras katje dus. Ziet er wel enorm knuffebaar uit
Die andere kijken allemaal heel sip. En even, deze foto van jullie nieuwe kat OMGquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik vind de andere kittens ook heel mooi, maar die van 'ons' schiet toch echt uit vind ik
Kan me niet voorstellen dat zij zo was na 2 dagenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die andere kijken allemaal heel sip. En even, deze foto van jullie nieuwe kat OMG
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aaangenaam! Ik had me al wel voorgesteld in het voorstel topic
*Boks*quote:
Wij kregen Mickey toen Tijgertje een jaar of 15 was? En toen was Mickey een jaartje oud (asielkat, maar wat een cutiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij zo was na 2 dagen![]()
Komt het eigenlijk wel goed, 2 wat oudere katten (8/9 jaar) en dan een speelse kitten erbij?
Wij kregen Kanjer toen hij een jaar of 2/3 was, ook uit asiel. Halfjaartje later kwam Dotje erbij, jaartje of 4/5 (ook uit asiel). Eerst ging het ook niet goed en werd Kanjer jaloers enzo, maar nu gaat wel goed. Af en toe lopen ze ruzie te maken, dus hoop dat het goed gaat met dat kittentjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij kregen Mickey toen Tijgertje een jaar of 15 was? En toen was Mickey een jaartje oud (asielkat, maar wat een cutie) en dat ging niet heel soepel in het begin, maar na een tijdje werd Mickey rustiger en liet hij Tijgertje met rust.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver wat was ik goed weg gisteren
he ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver wat was ik goed weg gisteren
Zo'n kitten is meestal wel mondig genoeg, tenzij je een echt doetje hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kregen Kanjer toen hij een jaar of 2/3 was, ook uit asiel. Halfjaartje later kwam Dotje erbij, jaartje of 4/5 (ook uit asiel). Eerst ging het ook niet goed en werd Kanjer jaloers enzo, maar nu gaat wel goed. Af en toe lopen ze ruzie te maken, dus hoop dat het goed gaat met dat kittentje
Feestje, pittig veel geblowd en de hele nacht in een deuk gelegenquote:
Laten we 't hopen. Vanavond gaan mn ouders mailen en dan volgende week ofzo kan ik haar aaienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n kitten is meestal wel mondig genoeg, tenzij je een echt doetje hebt.
nicequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje, pittig veel geblowd en de hele nacht in een deuk gelegen
JE WOU POESJE SCHRIJVEN HE. GEEF MAAR TOE.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ook een katje goddamnit
Nee. Maar die wil ik ook best, ander verhaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
nice
[..]
JE WOU POESJE SCHRIJVEN HE. GEEF MAAR TOE.
twitter:LexxxusTheDon twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 00:05:49Pik in haar telefoon zoeken nergens te bekennen , de pik van greg in je tel vinden ken ik , maar me eigen staafmixer in dr tel HO MAAR reageer retweet
Ben niet echt heel brak hoorquote:
stuur hem nog eens, ga even ontbijten en dan kan ik het onder het genot van een kop jumbohuismerkkoffie en een peuk beluisterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
trollie had je dat nummer nog geluisterd?
quote:
Beterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben niet echt heel brak hoor
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stuur hem nog eens, ga even ontbijten en dan kan ik het onder het genot van een kop jumbohuismerkkoffie en een peuk beluisteren
Touchscreen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat geluk krijg ik deze vandaag.
en anders een toshiba
Vaio's zijn altijd goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
en anders een toshiba
Waar is de appel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
en anders een toshiba
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaio's zijn topdingen hoor
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.
Dokter killjoy representquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.
Wauw. Cool story enzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef Etsu het volgende:
Omg ik had de trein net 1 minuut op tijd, tot ik me realiseerde dat ik was vergeten in te checkensnel uitgestapt en nu een halfuur wachten.
Ik heb een vriend. Jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg een kitten, dus ga jij maar zelf weg
Die komt in m'n fobo, maar even geduld want mobielquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Rezania het volgende:
Hij woont in een provincie aan de zee
Etsu Gaypants
Hij is zo gay als een kaassouflé
Etsu Gaypants
Ja, iedereen weet wat voor mafkees het is
Etsu Gaypants
Die gozer is zo gek als een vis
Etsu Gaypants
[ afbeelding ]
Had t eerder gezegd, konden we samen reizen bitchquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
over een uurtje richting arachide hoezee
maar ik hou van rustig treinenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had t eerder gezegd, konden we samen reizen bitch
maar uren alleen is zo saaiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik hou van rustig treinen
Nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef Etsu het volgende:
Omgomg ik ga m'n kitten vernoemen naar Rezania
Ik zal iedere connectie met mijn naam ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal iedere connectie met mijn naam ontkennen.
Doooeeeennnnnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen een tweede klas in te checken.
Wat is er raar aan? Je gaat zitten, klaar.quote:
Waarheenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen met de trein? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen voor tweede klas in te checken.
Neejoh, superchille stoelen allesquote:
het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen met de trein? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen voor tweede klas in te checken.
Over 2 uur ben ik in Utrecht, wacht op mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:39 schreef Ezell het volgende:
Naar Ezelldorp. Maar ok, ik denk dat ik gewoon in de eerste klas ga zitten rond spitsuur. Heb je er nog wat aan...
* VoornaamAchternaam tikt hem aanquote:
Eenmalige luxe toch? Een keertje in de eerste klas en dan nooit meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 13:42:53 ]
En terwijl de rest wel doorlooptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopen
Ik wacht eerst op een pakketje en ga dan pas weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik in Utrecht, wacht op mij.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik zag hem op die domste statussen van nl-paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem op die domste statussen van nl-pagina
En dat moet later onze AOW betalenquote:
Eerst DV, dan jij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op een pakketje en ga dan pas weg.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo wil ik sterven
[ afbeelding ]
Of je moet zin hebben om langs te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst DV, dan jij.
Ik ben FOK!-vriendloos.
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
En dat moet later onze AOW betalen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...
Godverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...
wauw wat een kutmuziekquote:
bamiland?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb iemand in de tweede wijsgemaakt dat bamiland bestond. Vroeg haar waar dat lag. ''Ja ik weet het niet precies hoor'' Dus zij dat zo opzoeken in een atlas ''Ja ik weet het wel hoor''
Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellen
Goede zelfkennisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
Wat, ik ben niet verpest. En ook niet goedgelovig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb mijn biblio pas binnen hoera
Mijn broertje weet hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
Hoezo zijn wij verpestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
mavo = vmboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje weet het
Maar dat is MAVO.
vmbo b is dan ook wel behoorlijk laagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo = vmbo tl
vmbo = vmbo b en vmbo kl/gl
Soort van, maar voor de mensen met hoopquote:
mkayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan je zelf ook antwoord op geven
Ze had uggs he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn nichtje deed vmbo b met leerwegondersteuning
Als dat haar max is dan is het net zo knap als iemand die vwo doetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dragen alleen VMBO'ers Uggs dan?quote:
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op zich is jouw vader een baas,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
OH DIE MOET IK OOK EVEN DOENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Mijn pa ook niet. En ik zit echt niet op zwart zaad hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Is het ver van CS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je moet zin hebben om langs te komen.
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Dan zal je vader wel gewoon slim zijn geweest ook al heeftie geen diploma. Iemand die basis doet is niet zo heel erg slim en de kans dat die persoon een goed lopend bedrijf kan runnen is dan ook klein.
Als ze slim genoeg is patent te vragen en te zorgen dat alle rechten bij haar blijvenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienen
Als ze slim genoeg is om patent aan te vragen ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienen
Oh, dan zal ik mijn klasgenoten even mededelen dat ze maar naar VMBO moeten gaanquote:
Fijn dat je mijn sarcasme snaptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn klasgenoten even mededelen dat ze maar naar VMBO moeten gaan
Op geoefendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn sarcasme snapt
Doen we. Ga je dan met mij mee naar CS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de bus?
[..]
Maar dan niet van die pantoffels hoor.
15:45.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik weet niet hoe laat mijn pakketje komt. Hoe laat ben jij dan in Utrcht?
Terug schijtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een collega ging gisteren tegen mij zeiken hoe een andere collega fout is omdat ie gay is. Bij hem is het goed te merken dat ie gay is en die collega zei dat ie op dat soort mensen schijt enzo.
En die gay-collega is een fucking goede vriend van me ik ben godverdomme nog steeds boos
Beuk hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een collega ging gisteren tegen mij zeiken hoe een andere collega fout is omdat ie gay is. Bij hem is het goed te merken dat ie gay is en die collega zei dat ie op dat soort mensen schijt enzo.
En die gay-collega is een fucking goede vriend van me ik ben godverdomme nog steeds boos
DONEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Zijn probleem was dat ze op een profielfoto bij elkaar op schoot zaten. Maar bij 2 meisjes was het geen probleem.quote:
Goedzo waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeejquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
quote:stank
Naam: * - Datum:22-05-2013 19:38
iemand had een dikke dampoe gelaten echt ziek heel die zaal mufte naar stront en ik kon me niet concentreren dus ben ik weggelopen en nu slaag ik soieso niemeer en toen die gast klaar was heb ik m neergeslagen en zn vriendin verkacht halleeeee
VMBO BB Nederlands
Heb ik geen ervaring inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeej
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
Ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.Zal even kijken of er iemand anders thuis is dan.
Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
quote:dikke lerares
Naam: **- Datum:24-05-2013 21:29
JAA SORRY HOOR MAAR IK MAAK TOETS TOEN LIEP ER EEN DIKKE JUFFROUW LANGS MEVROUW.KNO TOEN BEGON DE GROND TE BEWEGEN SOORT VAN AARDBVING 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER TOEN WAS IK HELEMAAL UIT ME CONCETRATIE EN LAGEN AL ME BLAADJES OP DE GROND BELACHELIJK
VMBO GLTL Engels
Zou jij het anders gedaan hebben dan?quote:
In Limburg zijn er veel meer Jumbo's dan Appies....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jumbo
Albert Heijn masterrace
Zoiets bevatten alle ingeleverde klachten dus, en dan denken mensen dat het invloed gaat hebben op de normquote:
Echt triest jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets bevatten alle ingeleverde klachten dus, en dan denken mensen dat het invloed gaat hebben op de norm
Leuk, dat examen ging over Nederlands, ik vraag me af of die jongen weet wat een retorische vraag isquote:
Zegt meer over Limburg dan over de AHquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg zijn er veel meer Jumbo's dan Appies....
Ik denk dat in zijn vocabulaire niet veel meer dan scheldwoorden voorkomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk, dat examen ging over Nederlands, ik vraag me af of die jongen weet wat een retorische vraag is
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt meer over Limburg dan over de AH
Ja, denk het ook + dampoequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat in zijn vocabulaire niet veel meer dan scheldwoorden voorkomen
Laat het me op tijd weten, anders rijd ik gewoon lekker door naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb al een WA-berichtje de wereld ingestuurd.
Eerst was er een AH maar toen werd die een Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt meer over Limburg dan over de AH
Waarom wil je 4e zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef TienVingers het volgende:
Bij ons doen ze bij de Jumbo altijd veel te snel nieuwe kassa open, zo kom ik nooit als 4e in de rij
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engeryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef TienVingers het volgende:
Bij ons doen ze bij de Jumbo altijd veel te snel nieuwe kassa open, zo kom ik nooit als 4e in de rij
engery?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engery
Die had ik nog op facebook gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engery
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
energyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen als je zin hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat het me op tijd weten, anders rijd ik gewoon lekker door naar Rotterdam.
Dat ruikt ook naar stront, lekker voor in je neusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dampo bedoelde, zo'n goedje voor als je verkouden bent
KLB, KLB / De klachten op examenklachten.nlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat ruikt ook naar stront, lekker voor in je neus
Maar waar kan ik die klachten lezen? Ik kan het niet vinden
Oke, moet je me wel even vertellen welke bus en waar ik moet uitstappen en waar de bushaltes zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen als je zin hebt.
Dat soort figuren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn probleem was dat ze op een profielfoto bij elkaar op schoot zaten. Maar bij 2 meisjes was het geen probleem.![]()
![]()
omg ik kom er normaal nooitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
omg
Leer jij eens gauw de 7 Jumbo Zekerheden kennen
''Die neuken elkaar in kont, is kankervies weetje''quote:
Check die DM.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, moet je me wel even vertellen welke bus en waar ik moet uitstappen en waar de bushaltes zijn.
Zelfs bij VWO staan klachten op VMBO niveau...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB, KLB / De klachten op examenklachten.nl
Vooral de witte zijn lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik koop er altijd....
Euhm....... Maltezers.
Is dat wel leuk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. En dat merkte mijn baas en toen moest ik naar brood van hem
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
JONG IK GA EZELL OVER 2 UUR MEETEN WEES JALOERS
Hey sgatje, hoe oud ben je?quote:
Zeg hem dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Die neuken elkaar in kont, is kankervies weetje''
JA HET IS JOUW REET TOCH NIET, KAN JOU HET BOEIEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |