Is goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Zet bier in de OP.
Tevens, je hebt dat filmpje niet eens aangeklikt.
Denken dat ik zijn naam ga onthouden.quote:
Herman.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Mezelf in slaap huilen en hopen dat ik op miraculeuze wijze morgen m&o snap gr gr herman
Ik speelde habbo hotel zeven jaar geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik zijn naam ga onthouden.Jongen, dat filmpje was al bekend toen ik in de eerste zat. ZEVEN JAAR GELEDEN!
beoordelen op niveauquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:56 schreef TienVingers het volgende:
Shit, altijd neerkijken op die vmbo-types op Twitter blijkt je broer bijna net zo erg te zijn
Sorry sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beoordelen op niveaux10000
SPOILER: Kijken als je ergens tegen kunt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILER: Kijken als je ergens tegen kunt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Nog nooit gehad, Karakter is sws ook heerlijkquote:
Koekie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef TienVingers het volgende:
Haha Google Glass is helemaal niet vernieuwend, die vriend van Ned en Moos van Ned's Survivorgids had ook al zo'n bril
Ik niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rockiejj! How you doing?
Ik ben brak![]()
dan opnieuw proberen en je laptop met voeding aansluiten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:39 schreef arachide. het volgende:
Mijn laptop wilde een servicepack update doen, dat ging om een of andere reden fout. Nu gaat die de wijzigingen ongedaan maken.
Ik hoop dat mama vandaag een nieuwe laptop gaat halen. Dit is zo naar.
Mijn laptop kan alleen aan als die aan de stroom hangt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan opnieuw proberen en je laptop met voeding aansluiten.
watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn laptop kan alleen aan als die aan de stroom hangt.
Ja, hij kan nog geen seconde zonder stroom. Beetje matig.quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |