Waar is de appel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat geluk krijg ik deze vandaag.
en anders een toshiba
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaio's zijn topdingen hoor
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.
Dokter killjoy representquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van mijn broer was gaar na ruim een jaar. Meer niet.
Wauw. Cool story enzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef Etsu het volgende:
Omg ik had de trein net 1 minuut op tijd, tot ik me realiseerde dat ik was vergeten in te checkensnel uitgestapt en nu een halfuur wachten.
Ik heb een vriend. Jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg een kitten, dus ga jij maar zelf weg
Die komt in m'n fobo, maar even geduld want mobielquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Rezania het volgende:
Hij woont in een provincie aan de zee
Etsu Gaypants
Hij is zo gay als een kaassouflé
Etsu Gaypants
Ja, iedereen weet wat voor mafkees het is
Etsu Gaypants
Die gozer is zo gek als een vis
Etsu Gaypants
[ afbeelding ]
Had t eerder gezegd, konden we samen reizen bitchquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
over een uurtje richting arachide hoezee
maar ik hou van rustig treinenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had t eerder gezegd, konden we samen reizen bitch
maar uren alleen is zo saaiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik hou van rustig treinen
Nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef Etsu het volgende:
Omgomg ik ga m'n kitten vernoemen naar Rezania
Ik zal iedere connectie met mijn naam ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal iedere connectie met mijn naam ontkennen.
Doooeeeennnnnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen een tweede klas in te checken.
Wat is er raar aan? Je gaat zitten, klaar.quote:
Waarheenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen met de trein? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen voor tweede klas in te checken.
Neejoh, superchille stoelen allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |