DONEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Zijn probleem was dat ze op een profielfoto bij elkaar op schoot zaten. Maar bij 2 meisjes was het geen probleem.quote:
Goedzo waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeejquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
quote:stank
Naam: * - Datum:22-05-2013 19:38
iemand had een dikke dampoe gelaten echt ziek heel die zaal mufte naar stront en ik kon me niet concentreren dus ben ik weggelopen en nu slaag ik soieso niemeer en toen die gast klaar was heb ik m neergeslagen en zn vriendin verkacht halleeeee
VMBO BB Nederlands
Heb ik geen ervaring inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeej
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
Ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.Zal even kijken of er iemand anders thuis is dan.
Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
quote:dikke lerares
Naam: **- Datum:24-05-2013 21:29
JAA SORRY HOOR MAAR IK MAAK TOETS TOEN LIEP ER EEN DIKKE JUFFROUW LANGS MEVROUW.KNO TOEN BEGON DE GROND TE BEWEGEN SOORT VAN AARDBVING 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER TOEN WAS IK HELEMAAL UIT ME CONCETRATIE EN LAGEN AL ME BLAADJES OP DE GROND BELACHELIJK
VMBO GLTL Engels
Zou jij het anders gedaan hebben dan?quote:
In Limburg zijn er veel meer Jumbo's dan Appies....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jumbo
Albert Heijn masterrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |