Kan me niet voorstellen dat zij zo was na 2 dagenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die andere kijken allemaal heel sip. En even, deze foto van jullie nieuwe kat OMG
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aaangenaam! Ik had me al wel voorgesteld in het voorstel topic
*Boks*quote:
Wij kregen Mickey toen Tijgertje een jaar of 15 was? En toen was Mickey een jaartje oud (asielkat, maar wat een cutiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij zo was na 2 dagen![]()
Komt het eigenlijk wel goed, 2 wat oudere katten (8/9 jaar) en dan een speelse kitten erbij?
Wij kregen Kanjer toen hij een jaar of 2/3 was, ook uit asiel. Halfjaartje later kwam Dotje erbij, jaartje of 4/5 (ook uit asiel). Eerst ging het ook niet goed en werd Kanjer jaloers enzo, maar nu gaat wel goed. Af en toe lopen ze ruzie te maken, dus hoop dat het goed gaat met dat kittentjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij kregen Mickey toen Tijgertje een jaar of 15 was? En toen was Mickey een jaartje oud (asielkat, maar wat een cutie) en dat ging niet heel soepel in het begin, maar na een tijdje werd Mickey rustiger en liet hij Tijgertje met rust.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver wat was ik goed weg gisteren
he ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver wat was ik goed weg gisteren
Zo'n kitten is meestal wel mondig genoeg, tenzij je een echt doetje hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kregen Kanjer toen hij een jaar of 2/3 was, ook uit asiel. Halfjaartje later kwam Dotje erbij, jaartje of 4/5 (ook uit asiel). Eerst ging het ook niet goed en werd Kanjer jaloers enzo, maar nu gaat wel goed. Af en toe lopen ze ruzie te maken, dus hoop dat het goed gaat met dat kittentje
Feestje, pittig veel geblowd en de hele nacht in een deuk gelegenquote:
Laten we 't hopen. Vanavond gaan mn ouders mailen en dan volgende week ofzo kan ik haar aaienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n kitten is meestal wel mondig genoeg, tenzij je een echt doetje hebt.
nicequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje, pittig veel geblowd en de hele nacht in een deuk gelegen
JE WOU POESJE SCHRIJVEN HE. GEEF MAAR TOE.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ook een katje goddamnit
Nee. Maar die wil ik ook best, ander verhaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
nice
[..]
JE WOU POESJE SCHRIJVEN HE. GEEF MAAR TOE.
twitter:LexxxusTheDon twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 00:05:49Pik in haar telefoon zoeken nergens te bekennen , de pik van greg in je tel vinden ken ik , maar me eigen staafmixer in dr tel HO MAAR reageer retweet
Ben niet echt heel brak hoorquote:
stuur hem nog eens, ga even ontbijten en dan kan ik het onder het genot van een kop jumbohuismerkkoffie en een peuk beluisterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
trollie had je dat nummer nog geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |