Tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
OH DIE MOET IK OOK EVEN DOENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Mijn pa ook niet. En ik zit echt niet op zwart zaad hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
Kan wel hoor. Is het ver van CS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je moet zin hebben om langs te komen.
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Dan zal je vader wel gewoon slim zijn geweest ook al heeftie geen diploma. Iemand die basis doet is niet zo heel erg slim en de kans dat die persoon een goed lopend bedrijf kan runnen is dan ook klein.
Als ze slim genoeg is patent te vragen en te zorgen dat alle rechten bij haar blijvenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienen
Als ze slim genoeg is om patent aan te vragen ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienen
Oh, dan zal ik mijn klasgenoten even mededelen dat ze maar naar VMBO moeten gaanquote:
Fijn dat je mijn sarcasme snaptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn klasgenoten even mededelen dat ze maar naar VMBO moeten gaan
Op geoefendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn sarcasme snapt
Doen we. Ga je dan met mij mee naar CS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de bus?
[..]
Maar dan niet van die pantoffels hoor.
15:45.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik weet niet hoe laat mijn pakketje komt. Hoe laat ben jij dan in Utrcht?
Terug schijtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een collega ging gisteren tegen mij zeiken hoe een andere collega fout is omdat ie gay is. Bij hem is het goed te merken dat ie gay is en die collega zei dat ie op dat soort mensen schijt enzo.
En die gay-collega is een fucking goede vriend van me ik ben godverdomme nog steeds boos
Beuk hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een collega ging gisteren tegen mij zeiken hoe een andere collega fout is omdat ie gay is. Bij hem is het goed te merken dat ie gay is en die collega zei dat ie op dat soort mensen schijt enzo.
En die gay-collega is een fucking goede vriend van me ik ben godverdomme nog steeds boos
DONEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Zijn probleem was dat ze op een profielfoto bij elkaar op schoot zaten. Maar bij 2 meisjes was het geen probleem.quote:
Goedzo waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeejquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi sgatjens.![]()
Ik heb werk gevonden.
quote:stank
Naam: * - Datum:22-05-2013 19:38
iemand had een dikke dampoe gelaten echt ziek heel die zaal mufte naar stront en ik kon me niet concentreren dus ben ik weggelopen en nu slaag ik soieso niemeer en toen die gast klaar was heb ik m neergeslagen en zn vriendin verkacht halleeeee
VMBO BB Nederlands
Heb ik geen ervaring inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk. En van wiet word je niet heel erg brak jeej
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
Ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn pakket tussen 4 uur en half 7 komt.Zal even kijken of er iemand anders thuis is dan.
Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het rijmt op slumbo en wat ik daar doe rijmt op takkelullen
quote:dikke lerares
Naam: **- Datum:24-05-2013 21:29
JAA SORRY HOOR MAAR IK MAAK TOETS TOEN LIEP ER EEN DIKKE JUFFROUW LANGS MEVROUW.KNO TOEN BEGON DE GROND TE BEWEGEN SOORT VAN AARDBVING 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER TOEN WAS IK HELEMAAL UIT ME CONCETRATIE EN LAGEN AL ME BLAADJES OP DE GROND BELACHELIJK
VMBO GLTL Engels
Zou jij het anders gedaan hebben dan?quote:
In Limburg zijn er veel meer Jumbo's dan Appies....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jumbo
Albert Heijn masterrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |