Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellen
Goede zelfkennisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
Wat, ik ben niet verpest. En ook niet goedgelovig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb mijn biblio pas binnen hoera
Mijn broertje weet hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
Hoezo zijn wij verpestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
mavo = vmboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje weet het
Maar dat is MAVO.
vmbo b is dan ook wel behoorlijk laagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo = vmbo tl
vmbo = vmbo b en vmbo kl/gl
Soort van, maar voor de mensen met hoopquote:
mkayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan je zelf ook antwoord op geven
Ze had uggs he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn nichtje deed vmbo b met leerwegondersteuning
Als dat haar max is dan is het net zo knap als iemand die vwo doetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dragen alleen VMBO'ers Uggs dan?quote:
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op zich is jouw vader een baas,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |