Klacht: Mensen op examenklachten.nl kunnen niet normaal een klacht formuleren.quote:kahba examen comissie
Naam: dries amsterdamwest - Datum:24-05-2013 20:59
AAA LUISTER TEN EERSTE BETER GAAN JULLIE TIJD DOEN VAN 3 UUR WAAROM MAG HAVO 3 UURTJES ZIJN HUN GEHANDICAPT OELLA
EN LAYN 3AN TABON DJEMEKOEM WLED HRAM WAT WAS DSAT VOOR WISKUNDE EXAMEN DENKEN JULLIE WIJ ZIJN JIMMY NEUTRON
HMIERRR !!!!!
VMBO GLTL Wiskunde
quote:stank
Naam: wessel - Datum:22-05-2013 19:38
iemand had een dikke dampoe gelaten echt ziek heel die zaal mufte naar stront en ik kon me niet concentreren dus ben ik weggelopen en nu slaag ik soieso niemeer en toen die gast klaar was heb ik m neergeslagen en zn vriendin verkacht halleeeee
VMBO BB Nederlands
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Veel trolls ook zie ik nu al wel... En wtf fries... Is dat serieus een vak?!
In Friesland krijg je Fries op schoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Veel trolls ook zie ik nu al wel... En wtf fries... Is dat serieus een vak?!
quote:dikke lerares
Naam: laura graskamp - Datum:24-05-2013 21:29
JAA SORRY HOOR MAAR IK MAAK TOETS TOEN LIEP ER EEN DIKKE JUFFROUW LANGS MEVROUW.KNO TOEN BEGON DE GROND TE BEWEGEN SOORT VAN AARDBVING 7 OP DE SCHAAL VAN RICHTER TOEN WAS IK HELEMAAL UIT ME CONCETRATIE EN LAGEN AL ME BLAADJES OP DE GROND BELACHELIJK
VMBO GLTL Engels
quote:Iveau
Naam: Raymond Merkx - Datum:22-05-2013 19:18
HEEEUUUUUUUUUU IVEAU NIEHE IS DE ALLERBESTETETE PRESNETATOR VAN NEDELRAND LOL IK VOND ALLEEN KUT VAN DIE BAS SIBUM WAS ECHT EEN MATIGE FOEBELLER...
VWO Wiskunde A
Dat kan ik niet zo 1 2 3 vinden, maar waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Maar daar kan je dus ook serieus op zakken?
quote:Rapper sjors
Naam: Rapper Sjors - Datum:21-05-2013 22:48
Goedendag,
Mijn naam is rapper sjors en ik ben een opkomend rapartiets. Ik vind dat mijn rapmuziek tot de Kunst van nu behoord. Maar vrienden van mij zijden dat ik er niet in kwam. Toen dacht ik bij mezelf. Waar gaat het heen met deze wereld. Het lijkt wel of ze allemaal pindakaas hebben gegeten..
Yo
Sjors Peters
@rappersjors
VWO Kunst (algemeen)
gwn chill geen stress weetjequote:spanish
Naam: stanley - Datum:25-05-2013 0:33
Ewa G's die fries ging niet zo lekker toch maar heb al die money ik ben diemulticulturele boy toch swag alles ik ging zo bling bling kopen voor dushi toen ff die spaans gebaasd fakk die skola toch maak al money heb die shit niet nodig e black & yellow represent nu op vespa naar kfc moet ook nieuwe bb halen holla
VMBO KB Spaans
quote:Mag geen J smokuh tijdens exame G
Naam: Gerrit Zwart - Datum:25-05-2013 13:05
Ewa G, ik zat beetje te feunen in de les toog, komt docent ineens segguh je mag geen jonko smokuh in de klas.
Heb zijn ass gewiept noh, word ik uit de klas gezet toooog neee maattie luister dezwe torrie kan echt niet.
Ik ga ze prikken no spang.
VWO Russisch
En dan bedenken dat wiepen neuken betekendquote:
Volgens mij is het een keuzevak. Maar dan kun je er wel op zakken dus, net zoals andere keuzevakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Maar daar kan je dus ook serieus op zakken?
Nieuwsflits: Geschiedenis in bijna alleen maar inzicht.quote:geschiedenis
Naam: anoniem - Datum:24-05-2013 15:19
Hoi, ik vond het examen geschiedenis heel moeilijk, omdat ik vond dat er niet veel leerstof inzat en heel veel inzichtsvragen.
VMBO GLTL Geschiedenis
Geschiedenis is toch juist alleen feiten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nieuwsflits: Geschiedenis in bijna alleen maar inzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |