het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
Zal ik vandaag eersteklas reizen met de trein? Ik heb zo'n gratis kaartje in de post gekregen. Hoef dan alleen voor tweede klas in te checken.
Over 2 uur ben ik in Utrecht, wacht op mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:39 schreef Ezell het volgende:
Naar Ezelldorp. Maar ok, ik denk dat ik gewoon in de eerste klas ga zitten rond spitsuur. Heb je er nog wat aan...
* VoornaamAchternaam tikt hem aanquote:
Eenmalige luxe toch? Een keertje in de eerste klas en dan nooit meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 13:42:53 ]
En terwijl de rest wel doorlooptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lijkt me fucking fancy als je gewoon in de eerste klas kan gaan zitten ipv er voorbij te lopen
Ik wacht eerst op een pakketje en ga dan pas weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik in Utrecht, wacht op mij.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik zag hem op die domste statussen van nl-paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem op die domste statussen van nl-pagina
En dat moet later onze AOW betalenquote:
Eerst DV, dan jij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op een pakketje en ga dan pas weg.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo wil ik sterven
[ afbeelding ]
Of je moet zin hebben om langs te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst DV, dan jij.
Ik ben FOK!-vriendloos.
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
En dat moet later onze AOW betalen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...
Godverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
meisje uit mn klas, 6VWO, dacht serieus dat er in een jaar 565 dagen zaten. En zeker dat ze het wist...
wauw wat een kutmuziekquote:
bamiland?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb iemand in de tweede wijsgemaakt dat bamiland bestond. Vroeg haar waar dat lag. ''Ja ik weet het niet precies hoor'' Dus zij dat zo opzoeken in een atlas ''Ja ik weet het wel hoor''
Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bamiland ja. Ze geloofde het. Daar kwam de naam bami ook vandaan wisten wij haar te vertellen
Goede zelfkennisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |