Echt triest jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets bevatten alle ingeleverde klachten dus, en dan denken mensen dat het invloed gaat hebben op de norm
Leuk, dat examen ging over Nederlands, ik vraag me af of die jongen weet wat een retorische vraag isquote:
Zegt meer over Limburg dan over de AHquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg zijn er veel meer Jumbo's dan Appies....
Ik denk dat in zijn vocabulaire niet veel meer dan scheldwoorden voorkomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk, dat examen ging over Nederlands, ik vraag me af of die jongen weet wat een retorische vraag is
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt meer over Limburg dan over de AH
Ja, denk het ook + dampoequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat in zijn vocabulaire niet veel meer dan scheldwoorden voorkomen
Laat het me op tijd weten, anders rijd ik gewoon lekker door naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb al een WA-berichtje de wereld ingestuurd.
Eerst was er een AH maar toen werd die een Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt meer over Limburg dan over de AH
Waarom wil je 4e zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef TienVingers het volgende:
Bij ons doen ze bij de Jumbo altijd veel te snel nieuwe kassa open, zo kom ik nooit als 4e in de rij
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engeryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef TienVingers het volgende:
Bij ons doen ze bij de Jumbo altijd veel te snel nieuwe kassa open, zo kom ik nooit als 4e in de rij
engery?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engery
Die had ik nog op facebook gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook een keer zo'n jochie die was de 1000e klant en kreeg al zijn boodschappen gratis.. Hij had alleen een blikje engery
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
energyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen als je zin hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat het me op tijd weten, anders rijd ik gewoon lekker door naar Rotterdam.
Dat ruikt ook naar stront, lekker voor in je neusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie dampo bedoelde, zo'n goedje voor als je verkouden bent
KLB, KLB / De klachten op examenklachten.nlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat ruikt ook naar stront, lekker voor in je neus
Maar waar kan ik die klachten lezen? Ik kan het niet vinden
Oke, moet je me wel even vertellen welke bus en waar ik moet uitstappen en waar de bushaltes zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan gewoon langskomen als je zin hebt.
Dat soort figuren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn probleem was dat ze op een profielfoto bij elkaar op schoot zaten. Maar bij 2 meisjes was het geen probleem.![]()
![]()
omg ik kom er normaal nooitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
omg
Leer jij eens gauw de 7 Jumbo Zekerheden kennen
''Die neuken elkaar in kont, is kankervies weetje''quote:
Check die DM.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, moet je me wel even vertellen welke bus en waar ik moet uitstappen en waar de bushaltes zijn.
Zelfs bij VWO staan klachten op VMBO niveau...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB, KLB / De klachten op examenklachten.nl
Vooral de witte zijn lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik koop er altijd....
Euhm....... Maltezers.
Is dat wel leuk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. En dat merkte mijn baas en toen moest ik naar brood van hem
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
JONG IK GA EZELL OVER 2 UUR MEETEN WEES JALOERS
Hey sgatje, hoe oud ben je?quote:
Zeg hem dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Die neuken elkaar in kont, is kankervies weetje''
JA HET IS JOUW REET TOCH NIET, KAN JOU HET BOEIEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |