Ik heb er nog nooit eentje opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Weet niet hoe dat zit met minneola's trouwens maar nog nooit een verkeerde gehadroulette-vrije 'mandarijnen' dus!
Trucje van Novem is onder het steeltje kijken, groen = goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daarvoor heb je de Eat Me avocado's Mufasa!
Die zijn eigenlijk altijd wel goed.
De grootste Russische roulette qua avocado's is met die van de markt waar je er veel voor weinig koopt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:56 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had niet echt zin maar ben toch gaan hardlopen. Voor het eerst sinds tijden door bos en hei (in de winter is het 's ochtends daar nog te donker en overdag vaak te nat). Was prachtig - geen mens gezien.
12,5 km | 9,2 km/u
Oh de vet- en suikerpolitie schiet me toch wel af na dit weekendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cruesli Dido?!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, laat de suikerpolitie dat maar niet horen.
En verder heb ik ooit een Nederlander herkend omdat ie "yes" zei. Hoorde het aan zn s ofzo.
Nederlanders zijn vrij goed te herkennen in het buitenland.
werkzequote:Op zaterdag 25 mei 2013 07:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht heel even dat ik op was voor sigme (6:30) maar toen zag ik dat ze/je al hardgelopen had![]()
![]()
nu in de Sprinter, wat een feest
je ziet er vrij hollands uit... ik vind het op vakantie ook meestal erg makkelijk te raden wie nederlands is, en wie niet. Zelfs de duutsers pak ik er makkelijk uit..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 07:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
Op vakantie hoort het niet te regenenik werd zojuist gegoeiemorgend en nu vraag ik me af wat verraden heeft dat ik uit Nederland kom want ik spreek hier alleen met M. Nederlands en die komt niet in het hostel. Hmm.
Nu ontbijt met cruesli en fruit
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je ziet er vrij hollands uit... ik vind het op vakantie ook meestal erg makkelijk te raden wie nederlands is, en wie niet. Zelfs de duutsers pak ik er makkelijk uit..
NL-ers zien er imho niet het meest verzorgd uit van alle West-Europeanen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik zie geen verschil tussen West-Europeanen hoor. Behalve wie aan een stereotype voldoet.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:19 schreef Nallie het volgende:
Met birckenstocks, heuptasjes en onsexy korte broeken!
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:34 schreef loveli het volgende:
Of waar ze blijven zitten. Geen actie nog?
Haha, kan je nog bewegen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Heeft er iemand een senzu bean over? Mijn sportregime wat uitgebreid en heb het gevoel alsof ik overreden ben door een truck, en dan een keer of 100.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Heeft er iemand een senzu bean over? Mijn sportregime wat uitgebreid en heb het gevoel alsof ik overreden ben door een truck, en dan een keer of 100.
Ik wel. Lijfvorm en kleding zegfen zoveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik zie geen verschil tussen West-Europeanen hoor. Behalve wie aan een stereotype voldoet.
Wat heerlijk, die eenzaamheid! Hier is 't veel te populair geworden de laatste jaren: als ik naar het bos ga sjokken de clubjes hardlopers kop aan kont over de paadjes. Jammer, want ik vond het zo prettig tijdens het lopen eens helemaal alleen te zijn, mensenhater als ik ben. Wat helemaal erg is: in dezelfde richting lopen als een andere renner vlak voor/achter je, ook nog in hetzelfde tempo. Ieeeh!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:56 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had niet echt zin maar ben toch gaan hardlopen. Voor het eerst sinds tijden door bos en hei (in de winter is het 's ochtends daar nog te donker en overdag vaak te nat). Was prachtig - geen mens gezien.
12,5 km | 9,2 km/u
Relax!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:34 schreef Maraca het volgende:
Woei. Sportschool had een foutje gemaakt en krijg nu gratis een uur een eigen personal trainer
Haha, ja, ik ook. Onopvallende kledij aan en mond dicht, en dan val ik heel lang niet door de mand. Maar met mijn spierblonde betere wederhelft naast me..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:39 schreef Laureline het volgende:
En op vacantie val ik zelf nooit op als buitenlander, tm Turkije ben ik wel safe geloof ik. Maar sinds ik reis met mijn meneer (2 mtr.) en de mini (goudblond met blauwe lampjesogen) vallen we genadeloos door de mand.
Haha May is geweldig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was dat James Mays man lab of dat speelgoed programma?
Feli! *o*quote:
Heel veel plezier !quote:
Senzu beanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Is ook..quote:
Like ... helllquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ben weer op gewicht en om dat te vieren rampzalig lijstje
O. Boterham pindakaas + gekookt ei + pannenkoek jam
T. Calippo cola
L. Boterham kaas + half bakje kibbeling
T. 2 bolletjes roomijs
S. 15 km fietsen + 1,5 uur balanceren op wiebelig bankje in het circus
D. 1 wrap, 1 gebakken ui, 1 gebakken paprika, kwart blik mais, 1 halve kipfilet, zure room
D. Borrel met 60% alcohol +[b] 2 schuimblokken met kokos + zure mat[/b] + 1 lebkuchen
Ik ben bang dat de honingpindas ook nog aan bod komen. En ik nen nog iets vergeten, vermoedelijk een boterham.
Vanwaar de snorkel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink... je lijkt soms erg veel op mij qua eten. Laat die honingpinda's voor wat ze zijn, laat ze verstoppen door je kinderen ofzo
Puff, kan mij voorstellen dat je de nachtdiensten nu wel even beu bent. Het is ook helemaal niet gezond voor een mensch.
V1, mensen keken mij ook raar aan toen ik in bikini en snorkel naar de winkel fietste
Jij eet zo lekker An! Heerlijk.
Asperges, mooie prijs trouwens! Wacht ook weer op een goede aanbieding, het liefst bij de boer.
Nou XM, jij kan het wel aangenaam vinden maar Kuki niet.. dus weet niet wat beter is
Kuki moet wel een meisje zijn.. koukleumen zijn het
Tis een beetje nat in het noorden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu beter dan vanochtend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, kan je nog bewegen?
Hier iets te veel energie verbruikt aan werk deze week. Niet top fit te noemen vandaag. Dus rustig aan een presentatie voor werk werken en alleen het rustige yogawerk, in plaats van acrobatiek
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wolkbreuk hier inderdaad. En dan auto's zonder lichten aan die gaan inhalen op de snelweg. Vanavond onderwaterthemafeestje, dus we hebben wel snorkels bij ons!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Alleen pindakaas?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje is apart, te laat gegeten dus hongerklap en dat gestild met pindakaas
O: omelet
L: 2 haringen en een halve paling
T: havermoutshake
T: pindakaas
D: sweet potato fries uit de oven, salade met kip
T: 1/2 bak kwark
ja? Ik ga maar eens naar de orthopeed, want blijkbaar is het niet normaal dat je voetzolen na twee uurtjes lopen zo'n pijn doen dat je amper nog kunt...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vooral toen we in de VS waren viel me op hoe ontzettend gemakkelijk je Nederlanders er tussenuit pikt.
Birkenstocks zijn trouwens de hemel voor mijn steunzoolbehoeftige voetjes. Soms draag ik ze onder m'n chino. Bizar dat ik nog een liefdesleven heb.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef loveli het volgende:
[..]Bedankt voor je reactie! Ik kijk het nog wel even aan. Maar eventueel hiermee naar de huisarts gaan zou niet raar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Echt alleen pindakaasquote:
^^quote:
Geen vrienden die meewillen? Das jammer, optredens zijn altijd wel mooi lijkt me.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Nog een beetje meh. Vandaag alleen naar het optreden van die Britse vriend van mij. Dus als je in de buurt van Geldermalsen bent en van blues achtige songwriters houdt: http://ianparker.biz/tour.shtml
Vakanties, werkende, al afspraken..... tis altijd wat met die vrienden van mequote:Op zondag 26 mei 2013 11:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Geen vrienden die meewillen? Das jammer, optredens zijn altijd wel mooi lijkt me.
Ik heb ineens last van hooikoorts ofzo. Beetje opgezette oogleden. Irritant is dat..
Waarschijnlijk heb ik mn boot verkocht. Goeie deal, 1 middag werk en af en toe wat marktplaatsen en ik hou er nog mooi wat aan over![]()
Volgende boot voor verhuur is dan 'gratis'.
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook.....omdat ik me nog wat meh voel.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
Ik las het anders, "vandaag enkel naar het optreden van..."
2 volle theelepls, dus het valt meequote:
waarom voel je je meh dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook.....omdat ik me nog wat meh voel.
Iets met paddestoelen, kaneel en wild. Stoofpeertjes toe.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:
Ik heb zin om vandaag eens lekker uitgebreid te koken. Iemand goede tips voor een herfstig recept? Ik zit aan iets van eend in sinaasappelportsaus te denken. Met zoetige stamppot ofzo.
Iemand anders nog goede/lekkere ideeen?
Vanwaar de cornflakes en melk? Ben van beide geen fanquote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef Maraca het volgende:
Lijstje
O: Cornflakes met halfvolle melk
S: Body pump (1 uur) + CxWorx (0,5 uur)
T: Vers geperste sinaasappelsap, espresso macchiato en 3 broodjes met lamsham
L: Home made aspergsesoep + toast
T: Banaan + appel
D: Wokgroente (ui, champignon, tomaat, paksoi) met stukjes kip en oestersaus
*Op Loveli leuntquote:Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
Even groepsdruk gebruiken om de koekjes weg te gooien.
Gooi wegquote:Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
Even groepsdruk gebruiken om de koekjes weg te gooien.
Hoe kom je eraan?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef loveli het volgende:
Ze waren niet eens lekker, maar toen ik nummer 3 in m'n hoofd wilde stoppen ging er een alarm af. Spul ligt nu dus in de kliko.
Restant van m'n uitdeelkoekjes, heb nog 6 pakken chococookies en 3 pakken bastogne over. Ligt al 3 maanden binnen handbereik, maar geen behoefte aan gehad.quote:
Geef ze eens gauw weg?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Restant van m'n uitdeelkoekjes, heb nog 6 pakken chococookies en 3 pakken bastogne over. Ligt al 3 maanden binnen handbereik, maar geen behoefte aan gehad.
Omdat wanneer ik s'morgens net wakker ben, ik bijna niks wegkrijg. Alleen ditquote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanwaar de cornflakes en melk? Ben van beide geen fan![]()
Havermout is veel gezonder dan cornflakes, ideaal sportvoer.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Als iemand hier in slank behoefte heeft aan bastognes stuur ik ze wel op
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Bastilognes... Lekker!
Heb meestal kokosmacronen of appelkoeken in huis. Die lust ik toch niet..
Leuke avond gehad Nallie?
Nog een half uur aan de slag en dan zit weekend dienst er weer op.
Druk vandaag, heerlijk. Paar honderd traptreden en aantal km in de benen.
Zie buikentopic voor het resultaatquote:
Tof! Ik snap dat je bijna omvalt inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie buikentopic voor het resultaat. Ik ben een tuimelaar.
50 cm bij de lengte optellen en dan BMI delen door 2. Correctiefactor voor beeb.quote:
Probeer eens kwark te eten vlak voor je gaat slapen, helpt bij mij om te kunnen ontbijten.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik s'morgens net wakker ben, ik bijna niks wegkrijg. Alleen ditHavermout gaat er zo vroeg er echt niet in.
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomstquote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Vannacht trouwens gedroomd over Nallie.
Maar ze woonde in de buurt en verkocht schoenen, niet echt Nallie dus
Hmm.. goed punt. Zal er op lettenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef loveli het volgende:
Cornflakes = maisvlokken = snelle suikers en de verkeerde omega's.
Ontbijten kun je oefenen, vroeger kreeg ik voor 16 uur 's middags ook geen brood weg. Maar zonder dollen, als je cornflakes kunt vervangen voor iets beters, win.
Ohquote:Chococookies zijn niet aan te bevelen als alternatief.
Serieus?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Probeer eens kwark te eten vlak voor je gaat slapen, helpt bij mij om te kunnen ontbijten.
Yup, het verzadigd en zorgt dat ik 's ochtends wel echt trek heb.quote:
Apart niet? Maar deed je goed inderdaad. Natijd gingen we spoetnik drinken bij je op het dakterras en stootte ik m'n kop tegen de droogmolen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomst
Visioen of nachtmerrie?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomst
Dat weet ik nietquote:
Ik heb nog zo'n blikje van statesman ofzo. Ingredienten staat er wel op, 60% haring etc, maar geen voedingswaarden.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef loveli het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het er niet op staat.
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1053quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n blikje van statesman ofzo. Ingredienten staat er wel op, 60% haring etc, maar geen voedingswaarden.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1053
Op de tonijn in water van hetzelfde merk staat het wel. Zeker weten dat het niet op het deksel staat? Is bij mijn weten wetgeving.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n blikje van statesman ofzo. Ingredienten staat er wel op, 60% haring etc, maar geen voedingswaarden.
Nah, het maakt me niet zoveel uit. Het verbaasde me meer. Blijkbaar check ik toch veel labels.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de tonijn in water van hetzelfde merk staat het wel. Zeker weten dat het niet op het deksel staat? Is bij mijn weten wetgeving.
Of steek ik te veel energie in een onbenulligheidje?
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:55 schreef kwakz0r het volgende:
mijn raarste droom van afgelopen week was dat ik een baby had met onhandelbaar haar, en ik moest en zou het kammen. aan de wortels was het donker kroeshaar, maar na 3cm veranderde het in rossig blond stro, dat als een paddestoeltje op t hoofd zat. kind zag er verder ook uit als een kruising tussen iemand met foetaal alcoholsyndroom en een gremlin
dus ja. voorlopig maar geen baby maken
wil je hem niet meer zien of ga je het dan een relaatsie noemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:25 schreef Probability het volgende:
Woah date 3 zo. Nu moeten we maar stoppen geloof ik
Haha ik wil geen relaatsie dus moet ik er maar mee stoppen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wil je hem niet meer zien of ga je het dan een relaatsie noemen?
Dan noem je het toch andersquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ik wil geen relaatsie dus moet ik er maar mee stoppen.
Uhmm.. Ja maar straks wil hij dat wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan noem je het toch andersWaarom iets afkappen als t leuk is?
Ook niet met deze? Hij klinkt leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
jullie daten gewoon nog steedsquote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.
Edit:spuit 11
Ik wilde ook geen relatie toen het wat werd met de vader van mijn kinderen.
Wat is blackface?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
Donkere schminck op om je voor te doen als iemand van andere afkomst - it's generally frowned uponquote:
Helaas slechts de heel trage sprinter tussen Breukelen en Bijlmerquote:
En ze gebruikten niet de verkeerde kleur foundation?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Donkere schminck op om je voor te doen als iemand van andere afkomst - it's generally frowned upondacht ik althans
Ambigu want roet!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het zelfde universum als ik vermoed ik. Zwarte pieten?
Noop, hij had ook een opgetekende baardquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En ze gebruikten niet de verkeerde kleur foundation?
wtf?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
Opheldering: Toppersconcert bij Bijlmer Arena, arabierenthema, ouwe Truusjes met sterke drank in spaflesjes, heul volle treinquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
lust ik ook nietquote:
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lust ik ook nietdus ik heb een hele kipfilet gedaan...
voor de volgende batch (wo en do) heb ik peper-makreelfilet, voor vrijdag een gegrilde kipfilet (moet ik nog maken). nootjes kan ik nog kopen van de week, bedacht ik net. en die vieze zwoerdknabbels van Co vind ik ook erg lekker.
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef loveli het volgende:
De olie zorgt ervoor dat gezonde stofjes beter worden opgenomen.
Goed bezig dusquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)
Maakt niet uit welk vet. Met dressing is het idee dat het alvast uit de salade in het vet trekt, geen idee of dat een groot verschil is met tijdens het eten verwerken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheen
+1quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.
Edit:spuit 11
Ik wilde ook geen relatie toen het wat werd met de vader van mijn kinderen.
Hèhèhè, ik was op dat plein want ik ging naar de bioscoop daar. Wat een stel mafkezen bij elkaar!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
/partypooper
Your boat, make it floatquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
En ik voel me ook een beetje meh. Misschien toch maar weer aan de vitamine D.
hij was echt een jackassquote:
ik weet niet, vind dit niet zoquote:
quote:Ryan Dunn had twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed en reed 200 kilometer per uur waar 90 was toegestaan.
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekekenquote:
is een optie iddquote:
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..quote:Op maandag 27 mei 2013 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekeken)
zijn lompste stunt was zichzelf met zijn bezopen hoofd doodrijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..
Domme actie, met je bezopen hoofd een listige sportwagen gaan rijden.
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzoquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzokan slechter denk ik
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef Nallie het volgende:
Ik wil ook vrij
Planning:
O: havermout met cacao en banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: speltbh kip, speltbh pindakaas & salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/paprika
T: quinoa reep
S: bootcamp
D: kip met rijst, sperziebonen en mangochutney
T: kwark met whey
Heb nu hennep proteine poeder, wel wat minder eiwitten, maar ook andere gezonde stofjes en geen melkeiwit. Die soja die ik had was vies, deze proef je veel minder
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?
Ah, nog even door bikkelen dus!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.
Verder is het lekker druk, want einde van t schooljaar, dus wel prima.
Nog 6 weken tot de vakantieDus klagen mag ik niet!
^^quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing maken
Hoe was je date Prob?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Probability het volgende:
Gister heel brak allemaal ongezond voer gehaald voor het diner
(2 potten jelly beans, aardbeien, pizza broodjes, salade met zalm radijs Chinese kool etc, slagroom, kroepoek, quicheje, twee repen chocolade, wijn, etc etc)
Uiteindelijk alleen de salade, aardbeien en en half klein quicheje gegeten en een klein handje jelly beans
Ach ja, wel gezond
Leukquote:
Fijnquote:Op maandag 27 mei 2013 14:32 schreef Nallie het volgende:
Ja gaat prima hoorthanks for asking!
Bij jou? Blij dat je gestopt bent bij dat ene bedrijf?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn
Ja geeft echt heel veel rust.
En ik denk dat het ook wel scheelt dat mijn buddy van de 'huiswerkklas/cursus dezelfde van de dates is
En hij moet z'n jaar halen - en ik ook.
Dus we hebben al onze planningen doorgesproken etc en hij heeft mij geholpen als ik er weer te veel bij haalde en ik hem weer.
En hij is oprecht echt heel aardig en geïnteresseerd, ook in m'n huisgenoten.
Dus het scheelt wel dat ik niet 'de schijn' op hoef te houden qua studie en plannen etc en de hele tijd cool en leuk hoef te doen - want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
whehe.
Dat is echt best wel liefquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
Haha jaquote:Op maandag 27 mei 2013 14:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is echt best wel lief. En kost veel minder energie dan jezelf 'beter' voordoen, go Probje
.
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa! Vizor! Ik heb weer een nieuw killer schema voor jullie!
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
Ja doe ik wel hoor! Woensdag date 4quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
Immer wijze woorden. Geniet van dat biertje.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
20 keer per ronde, 3 rondes in totaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?
Ik vind overigens beide veel![]()
Tof dat hostel beviel Dido!
XM al gespot vandaag?
quote:Makimba Mimms, 29 says that the intensity of the CrossFit workout that he did in December of 2005 was under the supervision of a gym employee who was not certified and the poorly supervised workout made him urinate blood and caused his legs to swell to the point he is now permanently disabled and cannot stand for long periods of time, run or play tennis with his wife
Wat Henk doet!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
^^quote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Xm zit een beetje niks te doen geloof ik ..
Tss, worden mijn 2 maal daagse KT sessies gewoon genegeerd hierquote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heel veel oefeningen snel achter elkaar en hopen dat je je niet blesseertquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
Noes!quote:
Ok! Zal ik doen!quote:
zucht even heel diepquote:
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zucht even heel diep
Fatsoenlijke D bedoel ik natuurlijk
Ja vind ik ook!!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. boterham met boter en honing
t. boterham met pindakaas en een halve mango
l. doorgekookte paella (mislukt)
T. Bakje yoghurt en een appel
D. Salade van sla, radijs, munt, bakje tuinkers, halve mango, feta, olijfolie en limoen + boterham met boter + 250 gram groene asperges + paar plakjes zalm met saus + gebakken camembert
Van de planning
s. 15 km fietsen
t. ijsje
d. broodmaaltijd
s. uurtje sport
Is niets terecht gekomen. Helaas.
Overigens ben ik vandaag badpakken wezen passen. WAt een faal. Ik dacht dat ik slank was, maar de spiegel bewees met tegendeel. MIjn hemel, wat een drama.
Daar zou ik ook een vreetbui van krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...
mijn eerste indruk van een dagje sla en kip: honger en vreetbui
Alweer bijgekomen?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |