hij was echt een jackassquote:
ik weet niet, vind dit niet zoquote:
quote:Ryan Dunn had twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed en reed 200 kilometer per uur waar 90 was toegestaan.
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekekenquote:
is een optie iddquote:
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..quote:Op maandag 27 mei 2013 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekeken)
zijn lompste stunt was zichzelf met zijn bezopen hoofd doodrijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..
Domme actie, met je bezopen hoofd een listige sportwagen gaan rijden.
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzoquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzokan slechter denk ik
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef Nallie het volgende:
Ik wil ook vrij
Planning:
O: havermout met cacao en banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: speltbh kip, speltbh pindakaas & salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/paprika
T: quinoa reep
S: bootcamp
D: kip met rijst, sperziebonen en mangochutney
T: kwark met whey
Heb nu hennep proteine poeder, wel wat minder eiwitten, maar ook andere gezonde stofjes en geen melkeiwit. Die soja die ik had was vies, deze proef je veel minder
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?
Ah, nog even door bikkelen dus!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.
Verder is het lekker druk, want einde van t schooljaar, dus wel prima.
Nog 6 weken tot de vakantieDus klagen mag ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |