quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
lust ik ook nietquote:
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lust ik ook nietdus ik heb een hele kipfilet gedaan...
voor de volgende batch (wo en do) heb ik peper-makreelfilet, voor vrijdag een gegrilde kipfilet (moet ik nog maken). nootjes kan ik nog kopen van de week, bedacht ik net. en die vieze zwoerdknabbels van Co vind ik ook erg lekker.
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef loveli het volgende:
De olie zorgt ervoor dat gezonde stofjes beter worden opgenomen.
Goed bezig dusquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)
Maakt niet uit welk vet. Met dressing is het idee dat het alvast uit de salade in het vet trekt, geen idee of dat een groot verschil is met tijdens het eten verwerken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheen
+1quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.
Edit:spuit 11
Ik wilde ook geen relatie toen het wat werd met de vader van mijn kinderen.
Hèhèhè, ik was op dat plein want ik ging naar de bioscoop daar. Wat een stel mafkezen bij elkaar!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
Your boat, make it floatquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
En ik voel me ook een beetje meh. Misschien toch maar weer aan de vitamine D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |